nee geen verbinding binnen, well verbinding met draadloos netwerk, maar niet van t draadloos naar buiten toequote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dus krijgt je modem/router de verbinding binnen
Doe eens via pm postcode/huisnummer pmmen? Ik ken nog wel wat mensen bij Tiscali, kijken of ze me kunnen helpenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee geen verbinding binnen, well verbinding met draadloos netwerk, maar niet van t draadloos naar buiten toe
thnxquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe eens via pm postcode/huisnummer pmmen? Ik ken nog wel wat mensen bij Tiscali, kijken of ze me kunnen helpen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:14 schreef Sjowhan het volgende:
Deed de lijn het wel voordat je problemen kreeg?
Nee, mijn lijn is al jaren naar de tering. Daarom moet ik ook naar de sportschool hequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:14 schreef Sjowhan het volgende:
Deed de lijn het wel voordat je problemen kreeg?
nee das casema @home en multikabel en daar had ik vanmorgen hier ruzie meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:19 schreef JortK het volgende:
Is Tiscali Ziggo geworden?
Ik hoor dat meer mensen problemen hebben namelijk op het moment.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:21 schreef Ynske het volgende:
\
[..]
nee das casema @home en multikabel en daar had ik vanmorgen hier ruzie mee
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
Ynske: er is een grote storing In Heerlen zelf, beide telefooncentrales hebben problemen
That's why.. Afwachten dus
Ze proberen het al een paar uurquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:04 schreef Ynske het volgende:
wel raar dat ze dat niet melden als storing op de site.
Zit je naar een date te vissen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe eens via pm postcode/huisnummer pmmen?
Nee vrijdagquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Ynske het volgende:
morgen al examen fles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |