Dat boeit niet, je moet er iets over te róddelen hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:29 schreef IQM het volgende:
Ik...heb...Va-le-ri-o...in...mijn...mo-biel...staan.
[/monotone stem]
Da's die puber waarmee Wendy van Dijk the wild thing doet in 'Alles is Liefde'.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat boeit niet, je moet er iets over te róddelen hebben.
En wie is Va-le-ri-o?
jasses wat een glijerquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's die puber waarmee Wendy van Dijk the wild thing doet in 'Alles is Liefde'.
En hij doet ook iets TMF-achtigs geloof ik.
[ afbeelding ]
Check. Toen ik een pubertje was werkte ik bij de appie en had ik gordon en marco borsato etc aan mijn kassa. Het enige dat ik me kan herinneren was dat als Leontine boodschappen deed en die kinderen in het autootje wilden of een ijsje dat ze hun zin kregen. Was het Marco die langs kwam dan lieten de kinderen het bij één keer vragen na een resoluut nee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:30 schreef snoopy het volgende:
Woont er niemand in het Gooi? Volgens mij is het daar veel interessanter
Maakte je het open dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een zomer post bezorgd bij o.a. Bart de Graaff en Willeke Alberti/Soren Lerby. Maar ik kan me niet herinneren dat ze schokkende post kregen.
Ik zou niet durven, ik ben de braafheid zelvequote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:27 schreef Zhenar het volgende:
BVO moet hier posten. Hij is DE Vriend van de Sterren
Daar heb ik ook nog een juicy roddel overquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:29 schreef IQM het volgende:
Ik...heb...Va-le-ri-o...in...mijn...mo-biel...staan.
[/monotone stem]
Waarom weet jij ook altijd de laatste gaytjes?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:30 schreef BVO het volgende:
Daar heb ik ook nog een juicy roddel over. Laten we het erop houden dat de geruchten dat hij van de mannen is, niet geheel onjuist zijn
.
Nigel & Valerio?!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:45 schreef BVO het volgende:
Wheheh. Nee, ik niet![]()
. Maar een goede vriend van me is nogal thuis in die wereld, laten we het daar op houden
.
Zou wel een logische opmaat zijn naar haar klisma-show van een paar jaar terug.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:23 schreef conleche het volgende:
Over Patty Brard gaat de roddel dat ze altijd haske lange nagels had, behalve die aan de rechtermiddelvinger. Dat was omdat, als ze na de kroeg zo'n dronken vent mee naar huis sleepte, ze dan een vinger zonder nagel nodig had om de mannen -ietwat minder potent door de nodige alcoholinname- een vingertje te helpen door de prostaat een duwtje te geven. Geen idee of het klopt, maar het zou mij niets verbazen.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou wel een logische opmaat zijn naar haar klisma-show van een paar jaar terug.
Valerio ook alquote:
Jawel, wel pronken! (Of is het hem gelukt dan, dat versieren?)quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Valerio ook al. Ik ga me maar tot man om laten bouwen dan
![]()
Ikzelf heb geen roddels, alleen eens versierd door een van NL's lelijkste BN'ers maar daar ga ik niet mee lopen pronken.
Nee joh, niet gelukt. En ik vind het zelf ook heel irritant als mensen geen namen noemen, dus vooruit: Spike van Di-rect. Nog lelijker dan Dolf Jansen dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, wel pronken! (Of is het hem gelukt dan, dat versieren?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |