Ja doe! NU!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:29 schreef conleche het volgende:
Nou, als ik iets, wat dan ook google, komt er altijd als eerste een FOK! topic boven, dus ik vertrouw jullie natuurlijk wel, maar ja.....
Wodka![]()
Ik maak wel een keer een kloontje aan![]()
Nee. Dat lijkt niet op Herman van Veen inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:49 schreef Copycat het volgende:
Met kleren:
[ afbeelding ]
en met een beetje kleren:
[ afbeelding ]
Neuh, niet bepaaldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee. Dat lijkt niet op Herman van Veen inderdaad.
Zou 'ie afgeven?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh, niet bepaald
[ afbeelding ]
Maar misschien dat de sex met zo'n rode neus dan wel weer memorabel zou zijn.......
zijn waren en blijven lieverdsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen!![]()
Ik ben er in elk geval uit, ook dankzij Igraine! Nou Ole, dat lijkt me best een leuk geslacht mannen. Broertje is niet zo'n slicky type in elk geval, dus dan was jouw ex vast ook een leukerd.
Overigens leken mijn relaties ook allemaal wel soaps, maar had ik er nooit een bijbehorende acteur voor nodig. Maar dan tel ik toch wel een beetje mee ook, toch?
Geeft niks hoor Isa, als we maar lol hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken helemaal geen BKN'ersNou ja, ik ben familie van Ted de Braak. Maar of dat nou zo spannend is
ieuw, Hans vd Togtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:49 schreef PrinceLu het volgende:
Ik vind Hans van de Togt zielig.
Twee weken terug had die Maureen du Toit haar kinderboekpresentatie dingetje, daar liet Hans zijn gezicht ook even zien, maar hij heeft een uur in de hoek staan zuipen en met niemand gepraat.Hij struikelde ook nog op de trap naar het toilet.
Maar Hans heeft onlangs nog in Boulevard de wijn afgezworenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef snoopy het volgende:
[..]
ieuw, Hans vd Togtdie woont bij mij in de buurt. Hij heeft van die veel te dikke hondjes (jack russels). Die voert hij ossenworst als hij op het terras van het café wijn zit te drinken.
Heb beloofd dat ik dat niet ga vertellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |