Dit is altijd een bijzonder egoistische gedachte. Er spreekt wat uit van "Ik heb zoveel liefde gegeven dus ik vind dat ik dit-of-dat terugverdien" en het getuigt nou niet direct van veel doortastendheid als je niet inziet dat het zo niet werkt.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:38 schreef thesneek het volgende:
Waar heb ik dit aan verdient na zoveel liefde
Wat waren deze redenen dan ? Ik vind het erg vreemd dat ze zich niet naar jou kon uiten wat betreft het verdriet voor haar overleden partner. Zou ze het zichzelf kwalijk nemen dat ze een relatie met jou is begonnen? Wellicht denkt ze dat haar overleden partner er niet achter zou staan. In dat geval kan ik me voorstellen dat ze het contact met jou verbreekt. Toch raar dat het zo van het ene op het andere moment lijkt te zijn gekomen. Dit zou erop kunnen duiden dat ze zichzelf in bescherming neemt. Haar hoofd zegt dat het niet kan dat jullie een relatie hebben. Haar hart zegt wellicht wat anders. Als jullie elkaar dagelijks zouden zien is het nou eenmaal moeilijker je hart te onderdrukken.quote:Zij heeft vaker een aantal dagen nodig gehad, waarbij ze zich niet kon uiten naar mij. Elke keer noemde zij een andere reden, maar nu lijkt toch echt dat haar verdriet nog teveel beslag op haar hart legde.
Wat bedoel je met haar 'wispelturigheid'?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:52 schreef thesneek het volgende:
Zij heeft zelf initiatief genomen in therapie te gaan om van haar 'wispelturigheid' af te komen. Ik heb van vrienden begrepen dat de therapie zich alleen maar concentreert op rouwverwerking. (wat waarschijnlijk de oorzaak is)
Dat klinkt heel erg alsof ze jou aan het afstoten is en dat kan ook angst van haar kant zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:22 schreef thesneek het volgende:
Ik heb zeker begrip voor haar, maar wat erg moeilijk is, is begrip houden als je ondanks de beste bedoelingen steeds lelijker wordt behandeld.
Ja, zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:25 schreef Demellie het volgende:Een partner verliezen lijkt mij verschrikkelijk, maar godverdomme he, als je dan verder gaat met je leven, moet je ook echt verder gaan!!
mee eens, hoe moeilijk dit natuurlijk ook is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:04 schreef Perrin het volgende:
Het lijkt me dat ze veel van haar 1e zwangerschap herbeleeft op dit moment. Trek het je niet persoonlijk aan dat ze je nu zo lelijk behandelt, als je dat kunt opbrengen. En als je echt van haar houdt en nog wel met haar verder zou willen op relatiegebied.. geef haar zoveel ruimte als ze nodig heeft en dring niet teveel aan.. zorg dat je er bent als ze wil praten (en luister dan meer dan dat je zelf praat) en laat merken dat je veel om haar geeft.. niet forceren maar steun bieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |