quote:Op maandag 26 mei 2008 13:28 schreef Houtspeer het volgende:
Dit is gewoon niet grappig. Snap je dat niet?
-ja, ik weet dat de NOS voetbal uit gaat zendenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:26 schreef Carrie_ten_Napel het volgende:
Zoals de meesten van jullie weten krijgt de NOS volgend jaar weer eredivisie voetbal. Sindsdien wrijft mijn vader het er in bij mij dat hij ondanks hij man is, wel het wk en volgend jaar de eredivisie van commentaar kan voorzien, terwijl ik een goed uitziende vrouw ben (en simpelweg beter kan becommentarieren).
Klacht:
Mijn vader
Evert ten Napel, dichter des vaderlandsquote:Op maandag 26 mei 2008 13:35 schreef Gluckskafer het volgende:
Dude waar heb je het over.
Wie is je vader wie is je moeder?
Helaas, geen kloon.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:32 schreef Nosh het volgende:
Wat een tergend kutte gimmickkloon is dit. Echt.
Neen, eerder bevestiging dat ik een betere commentator zou zijn dan mijn vader. Ik ga ten minste niet zeggen wat de spelers denkenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
vraag me af wat hij/ zij met dit topic wil bereiken? Bevestiging dat ze knap is?
Vind ik ook wel meevallen mocht ze echt de dochter zijn.
Dit is dus de user die hem aangemaakt heeftquote:Op maandag 26 mei 2008 13:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helaas, geen kloon.
Trouwens Carrie: op welke net ben jij te ontvangen. Nog steeds Drenthe?
Dream on.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:45 schreef G.Fawkes het volgende:
Volgens mij probeert TS te doen alsof ze de dochter is van Evert ten Apel
Ben er al een tijdje weg.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helaas, geen kloon.
Trouwens Carrie: op welke net ben jij te ontvangen. Nog steeds Drenthe?
Ik heb 0,0 relatie met het sportgebeuren, ik schijn Interactieve TV van KPN te hebben (en alle regionale zenders te kunnen ontvangen) en ik heb al mijn berichten met één account geschreven.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dit is dus de user die hem aangemaakt heeft
Maar helaas ben je ook niet meer op Tien te zien. Heel erg jammer dit, er zit zoveel potentie in jou.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:55 schreef Carrie_ten_Napel het volgende:
[..]
Ben er al een tijdje weg.
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/7822
Enige potentie die erin zit verdwijnt als ik mijn pik uit haar haalquote:Op maandag 26 mei 2008 13:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar helaas ben je ook niet meer op Tien te zien. Heel erg jammer dit, er zit zoveel potentie in jou.
Tja, mijn tijd komt nog wel. Mannenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar helaas ben je ook niet meer op Tien te zien. Heel erg jammer dit, er zit zoveel potentie in jou.
Aan de andere kant, Natasja Froger als commentatrice was ook niet zo'n succesquote:Op maandag 26 mei 2008 14:05 schreef Carrie_ten_Napel het volgende:
[..]
Tja, mijn tijd komt nog wel. Mannendenken nu eenmaal dat vrouwen niks weten van voetbal. Als de gemiddelde "fan" liever Evert ten Napel hoort dan Barbara Barend ben je voor mij geheel niet geloofwaardig meer.
Het wordt tijd voor een revolutie waarbij vrouwen een eerlijke kans krijgen.
Ja, daar zeg je wat.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:06 schreef Carrie_ten_Napel het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Natasja Froger als commentatrice was ook niet zo'n succes
Klopt.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:45 schreef G.Fawkes het volgende:
Volgens mij probeert TS te doen alsof ze de dochter is van Evert ten Apel
Wat dacht je van Lucille?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:22 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Klopt.
Welke n00b gebruikt anders zijn volledige naam als fok!naam
Te doorzichtig.![]()
Royal sadness
Alsof Ludo_sanders of die max_westerman hier ook de echte zijn.
Of pattyquote:
Ludo_sanders is een faker de rest is wel echt.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:22 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Klopt.
Welke n00b gebruikt anders zijn volledige naam als fok!naam
Te doorzichtig.![]()
Royal sadness
Alsof Ludo_sanders of die max_westerman hier ook de echte zijn.
Die heeft haar langste tijd gehad, zowel op TV als op FOK!.quote:
En ook vogeltjesdans loopt tegen een donkerrode kaart aan.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden:
1) TS is een relkloon die graag "beroemd" gevonden wil worden
2) TS is een travestiet die daarom toch wel enig verstand heeft van voetbal
OMGquote:Op maandag 26 mei 2008 18:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ludo_sanders is een faker de rest is wel echt.
Op dit forum loopt ook ene JanVanHalst rond, die zich alleen in VBL schuil houdt.
Wat had je ertegen willen doen? De politie bellen?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ook vogeltjesdans loopt tegen een donkerrode kaart aan.![]()
Ga maar lekker douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |