abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59075166
Dit zag ik tijdens EliteXC

Als iemand een foto heeft, of enig idee wat dit moet voorstellen Schroom dan niet om hier een rectie te plaatsen. De winnaar mag zich gedurende dit topic 2pac noemen! Is dat een prijs of wat?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 2 juni 2008 @ 19:00:51 #127
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59075580

oh en noem me maar gewoon Tazmaniac hoor

[ Bericht 18% gewijzigd door Tazmaniac op 03-06-2008 01:04:36 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 2 juni 2008 @ 22:12:47 #128
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_59078120
Zo! Dat zag er gezond uit!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:55:20 #129
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59081664
WEC*34!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top event
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_59092357
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59093014
Waarom zou je Ferguson tegen een top 10 HW (ik neem aan dat je dat bedoelt) willen zien? Om hem afgemaakt te zien worden? Dat zou al helemaal geen goed uithangbord zijn voor de sport. Een amateur die tegen één van de besten van de wereld moet vechten waar is de eer daarin?

Hij is geen face van MMA, hij is een beroemdheid die net begint maar wel mensen aantrekt, die hopelijk door andere vechters blijven hangen en geinteresseerd raken. komt wel goed laat hij maar stukken beter worden en dan zien we hem wel tegen een Rizzo vechten ofzo
pi_59093178
Omdat er tientallen vechters zijn die het wel verdienen, al die exposure, aandacht etc. Mensen die wel het talent hebben om het te maken vechten gewoon voor een paar honderd euro per fight bij kleine organisaties of de UFC undercard. Deze grapjas harkt tonnen binnen
pi_59093392
Heb alleen de laatste 2 gevechten van WEC gekeken:
SPOILER
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:02:29 #134
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59095692
Bas is het met jullie eens, de wedstrijd had geen 3e ronde mogen krijgen
quote:
Rutten on the fight in general:

I think that this fight was great for Kimbo, he really had to dig deep and boy did he do that. He was so tired at the end of round it was crazy, but he went out in round three and just started throwing bombs again, that says a lot to me about his will power, trust me, it has been tested here!

Did he make mistakes? Of course, but than again, everybody makes mistakes plus he’s training MMA for only a year. I think that he had a few really good escapes from the bottom. Of course I wanted him to buck up, explode and escape the last one and a half minute of round number two, but he didn’t.
He DID give his “thumbs up” sign to the referee telling him he was OK and that the short elbows didn’t hurt him. Still, he should have escaped but he told me later that he was saving energy for the third round and because he thought the elbows didn’t have any effect anyway, he chose that moment.
I told him that it wasn’t good to do because the ref can stop the fight PLUS what if you get cut? So that won’t happen again.

Rutten on Slice’s performance:

So I have to say that I am very happy with this fight and his performance and that this fight made him WAY stronger for next time. When you get caught in training by something, whether it’s a submission or strike, you learn from that, but there is nothing like learning it the hard way in a fight.
And than be fortunate that you STILL win the fight by referee stoppage is just the best

Rutten on the stoppage:

He finished with hitting Thompson with a four punch combination with the last one of those being a hard right upper cut. Thompson staggered back and the referee stopped the fight. Was it too soon? I thought it would be great to see a few more shots just so that he was down for real. But I guess the referee had the two or three times that Thompson was hurt in the earlier rounds in his head, plus than he also got hit on his cauliflower ear that busted open and he had a different look in his eyes.

Rutten on whether the fight should have been stopped in the second round:

People ask me if the fight should have been stopped at the end in the second round, I say YES because those are the rules, it should have been stopped because Kimbo didn’t do anything to improve his situation. But I think what made the ref NOT do it was the fact that Kimbo was giving his thumbs up the whole time to let the referee know that he was OK.
This was the refs decision, not Kimbo’s.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:24:58 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59096116
quote:
and he had a different look in his eyes.
Ik zei het toch.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:58:00 #136
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_59097157
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:58 schreef Sjowhan het volgende:
TiTo Ortiz @ UFC 84
Woei!

Deel je je gedachten ook nog even met ons?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:46:54 #138
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_59099829
denk dat ie doelt op een specifieke sub attempt
pi_59100190
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:21 schreef Unstoppable het volgende:
Omdat er tientallen vechters zijn die het wel verdienen, al die exposure, aandacht etc. Mensen die wel het talent hebben om het te maken vechten gewoon voor een paar honderd euro per fight bij kleine organisaties of de UFC undercard. Deze grapjas harkt tonnen binnen
Die grapjas zorgt er wel eigenhandig voor dat EliteXC en CBS hele mooie (kijk)cijfers hebben gekregen, dat hun sponsoren nu nog gragern willen adverteren bij een volgende event en dat er miljoenen mensen extra wellicht fan geworden zijn van MMA. En dat allemaal met zijn mager loontje van een paar tonnen, dat heb ik een UFC undercard gast nog niet zien doen.
Daar wordt ie voor betaald. En je moet hem dat niet kwalijk moeten nemen, maar als "die fans" die zn internet filmpjes hebben bekeken, die zeiden niet te kijken naar EXC Primetime en dan dan toch deden!

:p kan je beter Gary Shaw en Bas Rutten de schuld geven omdat zij hem zo hebben lopen promoten.

Bas zegt het ook, het was pas zijn 4e gevecht, geen main event op basis van prestaties, maar op basis van bekendheid net zoals met Brock Lesnar.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:05:57 #140
188012 Breach
Is Goed
pi_59102144
Beetje mosterd na de maaltijd maar toch

Elite XC
SPOILER
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:11:10 #142
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_59113925
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Bas is het met jullie eens, de wedstrijd had geen 3e ronde mogen krijgen
[..]
Diep respect dat hij dat zo brengt. Ik ben het met hem eens, maar als je dat zo in de media durft te brengen dan heb je respect voor de sport.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:19:26 #143
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59114192
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:55 schreef Unstoppable het volgende:
Nu binnenkort ook bij ons op tv:

***tromgeroffel***

Fight Quest
Volgens mij is het nog dommer dan die episodes over verschillende vechtsporten (ben de nam kwijt)
pi_59115623
Bad News voor Dana
quote:
Affliction to announce partnership with Donald Trump on Thursday
Donald J. Trump Grounds And Pounds The MMA World In New Partnership With Affliction!

MANHATTAN, NEW YORK (June 3, 2008) – Affliction will pull out its Trump card Thursday when the company officially announces its partnership with Donald J. Trump at a press conference to be held in Trump Tower at 12:00PM. Trump will take the podium to address the press and outline his involvement with Affliction and their entry into the world of professional mixed-martial-arts (MMA) with their first event named, “Affliction Banned,” slated for July 19th 2008 at the Honda Center in Anaheim, California.

“We are very excited to be partnering with the most recognized and accomplished business mogul in the world, “ said Tom Atencio, vice president of Affliction. “Trump is a true visionary who shares our belief in the future of MMA.”

“I have been a fan of professional sports since childhood, and I am particularly impressed by the athleticism, courage, and strength of these disciplined athletes.” said Donald J. Trump. “This particular sport resembles my business style of being fast paced, strategic, and aggressive…remembering to never give up. I am particularly excited to partner with Affliction and become a major player in promotion of MMA; the youngest and fastest growing sport to emerge in the last century.”
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:12:11 #145
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_59115849
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:04 schreef roepdeman het volgende:
Bad News voor Dana
[..]

Valt wel mee hoor... ook al zou Trump in theorie al zijn geld inzetten... dan nog ben je niet in een keer de betere... Om de ufc te overtreffen zit je al snel aan een minimale periode van 4 a 5 jaar ofzo...

maar voor de sport is het goed dat affliction een mooie geld injectie krijgt op deze manier... hoop dat ze er iets moois van maken.
pi_59119082
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:12 schreef Dacide het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor... ook al zou Trump in theorie al zijn geld inzetten... dan nog ben je niet in een keer de betere... Om de ufc te overtreffen zit je al snel aan een minimale periode van 4 a 5 jaar ofzo...

maar voor de sport is het goed dat affliction een mooie geld injectie krijgt op deze manier... hoop dat ze er iets moois van maken.
Ook als je bedenkt dat je zonder grote namen nergens komt. Dus als ze het geld goed besteden, doen ze dat aan wat grote namen.

Je ziet het nu ook bij Elite XC, ze hebben in principe maar 2 grote namen eigenlijk. Gina en Kimbo. Dat zijn de namen die iedereen kent. Dat Lawler 20 keer beter is dan Kimbo maakt het publiek dan niks uit.

Dat is ook trouwens de reden dat de 2de show op CBS van hun verlaat is, omdat ze niet veel vechters/grote namen hebben.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:06:38 #147
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59119576
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ook als je bedenkt dat je zonder grote namen nergens komt. Dus als ze het geld goed besteden, doen ze dat aan wat grote namen.

Je ziet het nu ook bij Elite XC, ze hebben in principe maar 2 grote namen eigenlijk. Gina en Kimbo. Dat zijn de namen die iedereen kent. Dat Lawler 20 keer beter is dan Kimbo maakt het publiek dan niks uit.

Dat is ook trouwens de reden dat de 2de show op CBS van hun verlaat is, omdat ze niet veel vechters/grote namen hebben.
grote namen aan overvloed, maar het is idd wat je zegt.. bij het grootste gedeelte van het publiek zijn maar sommige bekend.. want voor de mma kenner hebben ze:

- Frank Shamrock
- Cung Le
- Nick Diaz
- Robbie Lawler
- Jake Shields
- Joey Villasenor
- Murilo Rua
- Drew Fickett
- KJ Noons
- Paul Daley
- Kala Hose

pi_59120791
Juist Shamrock heeft dankzij zijn gevechten met Tito een grote naam!

@Dacide

Bedenk goed dat Donald Trump geniaal is. Hij ziet iets in Affliction en wilt het daarom steunen en vooral omdat hij denkt dat zijn emperium hierdoor zal groeien. Investeren in de toekomst zal het dus ook zijn inderdaad, maar goed Bad News met een nieuwe speler op de Noord-Amerikaanse markt die over dezelfde financiële capaciteiten beschikt.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:59:25 #149
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59121141
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:45 schreef roepdeman het volgende:
Juist Shamrock heeft dankzij zijn gevechten met Tito een grote naam!

@Dacide

Bedenk goed dat Donald Trump geniaal is. Hij ziet iets in Affliction en wilt het daarom steunen en vooral omdat hij denkt dat zijn emperium hierdoor zal groeien. Investeren in de toekomst zal het dus ook zijn inderdaad, maar goed Bad News met een nieuwe speler op de Noord-Amerikaanse markt die over dezelfde financiële capaciteiten beschikt.
K denk dat je Ken Shamrock bedoelt ipv Frank
pi_59121351
It's all in a name....merendeel van nieuwe kijkers die ooit van mma hebben gehoord associëren dit dan ook gelijk met Shamrock, de naam. Zet Frank dan ook nog is op de commentators positie en ze weten er een gezicht aan vast te plakken. Dat Ken bij één of ander worstelshowtje schijnt te hebben rondgelopen wilt ook nog wat helpen.

Mijn punt is dat EliteXC volgens mij dondersgoed weten waar ze mee bezig zijn wat marketing betreft. Nu alleen nog een paar cards die stacked zijn en iedereen is blij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')