quote:Op maandag 2 juni 2008 11:40 schreef Dacide het volgende:
Ben ik niet met je eens,,,
Kijk het "trappen" van een arm is een manier om ervoor te zorgen dat de tegenstander zich niet meer juist kan verdedigen... en om zodoende een (T)KO/stoppage te forceren... En dat is precies wat had moeten gebeuren.. Want als een vechter niet meer in staat is om zichzelf goed te verdedigen wordt er ingegrepen..Ik ben het niet eens met wat er in de spoiler staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De regel luidt dat een ref moet ingrijpen als een vechter zichzelf niet Intelligent kan verdedigen. Als iemand niet juist in de dekking staat word het gevecht toch ook niet gestopt? Dit word wel gedaan als je je dekking niet meer omhoog kan houden of houdt. Dat is namelijk niet intelligent en daarom beschermd een referee de vechter tegen zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:22 schreef Happel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faber vs Pulver:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Undercard fights
Serra vs. MakowskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis vs. RobbinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hasselrig vs. MorenoWaar haal je die undercard fights vandaan? Kan ze nooit vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het backstage interview van Frank Shamrock met Gina Carano is ook best grappig om ff mee te pakken
geweldige opmerking van Gina ook als Frank blijft flirten "congrats on your baby"![]()
![]()
Die van EliteXC zijn gewoon op ProElite.com te vindenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar haal je die undercard fights vandaan? Kan ze nooit vinden.
aanmelding is verplicht maar dat duurt letterlijk hooguit 1minuut
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Dit zag ik tijdens EliteXC
Als iemand een foto heeft, of enig idee wat dit moet voorstellen Schroom dan niet om hier een rectie te plaatsen. De winnaar mag zich gedurende dit topic 2pac noemen! Is dat een prijs of wat?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
![]()
oh en noem me maar gewoon Tazmaniac hoor
[ Bericht 18% gewijzigd door Tazmaniac op 03-06-2008 01:04:36 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Zo! Dat zag er gezond uit!
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
WEC*34!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top event
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zou je Ferguson tegen een top 10 HW (ik neem aan dat je dat bedoelt) willen zien? Om hem afgemaakt te zien worden? Dat zou al helemaal geen goed uithangbord zijn voor de sport. Een amateur die tegen één van de besten van de wereld moet vechten waar is de eer daarin?
Hij is geen face van MMA, hij is een beroemdheid die net begint maar wel mensen aantrekt, die hopelijk door andere vechters blijven hangen en geinteresseerd raken.komt wel goed laat hij maar stukken beter worden en dan zien we hem wel tegen een Rizzo vechten ofzo
Omdat er tientallen vechters zijn die het wel verdienen, al die exposure, aandacht etc. Mensen die wel het talent hebben om het te maken vechten gewoon voor een paar honderd euro per fight bij kleine organisaties of de UFC undercard. Deze grapjas harkt tonnen binnen![]()
![]()
Heb alleen de laatste 2 gevechten van WEC gekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bas is het met jullie eens, de wedstrijd had geen 3e ronde mogen krijgenquote:Rutten on the fight in general:
I think that this fight was great for Kimbo, he really had to dig deep and boy did he do that. He was so tired at the end of round it was crazy, but he went out in round three and just started throwing bombs again, that says a lot to me about his will power, trust me, it has been tested here!
Did he make mistakes? Of course, but than again, everybody makes mistakes plus he’s training MMA for only a year. I think that he had a few really good escapes from the bottom. Of course I wanted him to buck up, explode and escape the last one and a half minute of round number two, but he didn’t.
He DID give his “thumbs up” sign to the referee telling him he was OK and that the short elbows didn’t hurt him. Still, he should have escaped but he told me later that he was saving energy for the third round and because he thought the elbows didn’t have any effect anyway, he chose that moment.
I told him that it wasn’t good to do because the ref can stop the fight PLUS what if you get cut? So that won’t happen again.
Rutten on Slice’s performance:
So I have to say that I am very happy with this fight and his performance and that this fight made him WAY stronger for next time. When you get caught in training by something, whether it’s a submission or strike, you learn from that, but there is nothing like learning it the hard way in a fight.
And than be fortunate that you STILL win the fight by referee stoppage is just the best
Rutten on the stoppage:
He finished with hitting Thompson with a four punch combination with the last one of those being a hard right upper cut. Thompson staggered back and the referee stopped the fight. Was it too soon? I thought it would be great to see a few more shots just so that he was down for real. But I guess the referee had the two or three times that Thompson was hurt in the earlier rounds in his head, plus than he also got hit on his cauliflower ear that busted open and he had a different look in his eyes.
Rutten on whether the fight should have been stopped in the second round:
People ask me if the fight should have been stopped at the end in the second round, I say YES because those are the rules, it should have been stopped because Kimbo didn’t do anything to improve his situation. But I think what made the ref NOT do it was the fact that Kimbo was giving his thumbs up the whole time to let the referee know that he was OK.
This was the refs decision, not Kimbo’s.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:![]()
Deel je je gedachten ook nog even met ons?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Die grapjas zorgt er wel eigenhandig voor dat EliteXC en CBS hele mooie (kijk)cijfers hebben gekregen, dat hun sponsoren nu nog gragern willen adverteren bij een volgende event en dat er miljoenen mensen extra wellicht fan geworden zijn van MMA. En dat allemaal met zijn mager loontje van een paar tonnen, dat heb ik een UFC undercard gast nog niet zien doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:21 schreef Unstoppable het volgende:
Omdat er tientallen vechters zijn die het wel verdienen, al die exposure, aandacht etc. Mensen die wel het talent hebben om het te maken vechten gewoon voor een paar honderd euro per fight bij kleine organisaties of de UFC undercard. Deze grapjas harkt tonnen binnen![]()
Daar wordt ie voor betaald. En je moet hem dat niet kwalijk moeten nemen, maar als "die fans" die zn internet filmpjes hebben bekeken, die zeiden niet te kijken naar EXC Primetime en dan dan toch deden!
:p kan je beter Gary Shaw en Bas Rutten de schuld geven omdat zij hem zo hebben lopen promoten.
Bas zegt het ook, het was pas zijn 4e gevecht, geen main event op basis van prestaties, maar op basis van bekendheid net zoals met Brock Lesnar.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Beetje mosterd na de maaltijd maar toch
Elite XCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
Diep respect dat hij dat zo brengt. Ik ben het met hem eens, maar als je dat zo in de media durft te brengen dan heb je respect voor de sport.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Bas is het met jullie eens, de wedstrijd had geen 3e ronde mogen krijgen
[..]Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Volgens mij is het nog dommer dan die episodes over verschillende vechtsporten (ben de nam kwijt)quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:55 schreef Unstoppable het volgende:
Nu binnenkort ook bij ons op tv:
***tromgeroffel***
Fight QuestAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Bad News voor Danaquote:Affliction to announce partnership with Donald Trump on Thursday
Donald J. Trump Grounds And Pounds The MMA World In New Partnership With Affliction!
MANHATTAN, NEW YORK (June 3, 2008) – Affliction will pull out its Trump card Thursday when the company officially announces its partnership with Donald J. Trump at a press conference to be held in Trump Tower at 12:00PM. Trump will take the podium to address the press and outline his involvement with Affliction and their entry into the world of professional mixed-martial-arts (MMA) with their first event named, “Affliction Banned,” slated for July 19th 2008 at the Honda Center in Anaheim, California.
“We are very excited to be partnering with the most recognized and accomplished business mogul in the world, “ said Tom Atencio, vice president of Affliction. “Trump is a true visionary who shares our belief in the future of MMA.”
“I have been a fan of professional sports since childhood, and I am particularly impressed by the athleticism, courage, and strength of these disciplined athletes.” said Donald J. Trump. “This particular sport resembles my business style of being fast paced, strategic, and aggressive…remembering to never give up. I am particularly excited to partner with Affliction and become a major player in promotion of MMA; the youngest and fastest growing sport to emerge in the last century.”Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Valt wel mee hoor... ook al zou Trump in theorie al zijn geld inzetten... dan nog ben je niet in een keer de betere... Om de ufc te overtreffen zit je al snel aan een minimale periode van 4 a 5 jaar ofzo...quote:
maar voor de sport is het goed dat affliction een mooie geld injectie krijgt op deze manier... hoop dat ze er iets moois van maken.![]()
Ook als je bedenkt dat je zonder grote namen nergens komt. Dus als ze het geld goed besteden, doen ze dat aan wat grote namen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:12 schreef Dacide het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... ook al zou Trump in theorie al zijn geld inzetten... dan nog ben je niet in een keer de betere... Om de ufc te overtreffen zit je al snel aan een minimale periode van 4 a 5 jaar ofzo...
maar voor de sport is het goed dat affliction een mooie geld injectie krijgt op deze manier... hoop dat ze er iets moois van maken.
Je ziet het nu ook bij Elite XC, ze hebben in principe maar 2 grote namen eigenlijk. Gina en Kimbo. Dat zijn de namen die iedereen kent. Dat Lawler 20 keer beter is dan Kimbo maakt het publiek dan niks uit.
Dat is ook trouwens de reden dat de 2de show op CBS van hun verlaat is, omdat ze niet veel vechters/grote namen hebben.![]()
grote namen aan overvloed, maar het is idd wat je zegt.. bij het grootste gedeelte van het publiek zijn maar sommige bekend.. want voor de mma kenner hebben ze:quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ook als je bedenkt dat je zonder grote namen nergens komt. Dus als ze het geld goed besteden, doen ze dat aan wat grote namen.
Je ziet het nu ook bij Elite XC, ze hebben in principe maar 2 grote namen eigenlijk. Gina en Kimbo. Dat zijn de namen die iedereen kent. Dat Lawler 20 keer beter is dan Kimbo maakt het publiek dan niks uit.
Dat is ook trouwens de reden dat de 2de show op CBS van hun verlaat is, omdat ze niet veel vechters/grote namen hebben.
- Frank Shamrock
- Cung Le
- Nick Diaz
- Robbie Lawler
- Jake Shields
- Joey Villasenor
- Murilo Rua
- Drew Fickett
- KJ Noons
- Paul Daley
- Kala Hose
Juist Shamrock heeft dankzij zijn gevechten met Tito een grote naam!
@Dacide
Bedenk goed dat Donald Trump geniaal is. Hij ziet iets in Affliction en wilt het daarom steunen en vooral omdat hij denkt dat zijn emperium hierdoor zal groeien. Investeren in de toekomst zal het dus ook zijn inderdaad, maar goed Bad News met een nieuwe speler op de Noord-Amerikaanse markt die over dezelfde financiële capaciteiten beschikt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
K denk dat je Ken Shamrock bedoelt ipv Frankquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:45 schreef roepdeman het volgende:
Juist Shamrock heeft dankzij zijn gevechten met Tito een grote naam!
@Dacide
Bedenk goed dat Donald Trump geniaal is. Hij ziet iets in Affliction en wilt het daarom steunen en vooral omdat hij denkt dat zijn emperium hierdoor zal groeien. Investeren in de toekomst zal het dus ook zijn inderdaad, maar goed Bad News met een nieuwe speler op de Noord-Amerikaanse markt die over dezelfde financiële capaciteiten beschikt.
It's all in a name....merendeel van nieuwe kijkers die ooit van mma hebben gehoord associëren dit dan ook gelijk met Shamrock, de naam. Zet Frank dan ook nog is op de commentators positie en ze weten er een gezicht aan vast te plakken. Dat Ken bij één of ander worstelshowtje schijnt te hebben rondgelopen wilt ook nog wat helpen.
Mijn punt is dat EliteXC volgens mij dondersgoed weten waar ze mee bezig zijn wat marketing betreft. Nu alleen nog een paar cards die stacked zijn en iedereen is blij.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
De enige in dat lijstje die nog misschien een beetje bekend is bij het publiek is Frank. En die is commentator dus jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
grote namen aan overvloed, maar het is idd wat je zegt.. bij het grootste gedeelte van het publiek zijn maar sommige bekend.. want voor de mma kenner hebben ze:
- Frank Shamrock
- Cung Le
- Nick Diaz
- Robbie Lawler
- Jake Shields
- Joey Villasenor
- Murilo Rua
- Drew Fickett
- KJ Noons
- Paul Daley
- Kala Hose
Ze kunnen met die namen iig geen grote saturday night fights show opzetten. Daar hebben ze Kimbo en Gina voor nodig.
Als ik Elite XC was zou ik Tito een enorm goed aanbod doen. Met die erg sterke rating die ze hebben gehad moet CBS daarin ook wel helpen lijkt mij.![]()
holy fuck WEC is vet
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Ow?
DL waard dus?twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
DL waard?
beste WEC event ooit!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
by far!quote:Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
K, dan zal ik morgen wel ff kijken.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Ik heb een vermoeden dat we Tito in de buurt van Affliction terug vinden..Maar goed misschien besluit Affliction wel om wat fighters uit te lenenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als ik Elite XC was zou ik Tito een enorm goed aanbod doen. Met die erg sterke rating die ze hebben gehad moet CBS daarin ook wel helpen lijkt mij.
Dat is wat vooral Affliction aantrekkelijk maakt voor de grote namen die atm niet aan een organisatie zijn verbonden. Het kunnen vechten buiten de organisatie en ze zijn bereid veel te investeren. Er word nu wel serieus geknabbeld aan het marktaandeel van de UFC. Ze zijn nog wel de grootste, maar er hoeft bv maar 1 organisatie een degelijke HW divisie op te zetten, met enkele bekende grote namen en spectaculaire gevechten. Dat trekt meteen veel fans aan, HW's word nog steeds als veel mensen als de "top" divisie gezien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: