De echte fans hebben al lang UFC 84 gezien, uiterlijk maandagavondquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk dat de mensen ondertussen zo ook al kunnen lezen wie er gewonnen heeft tussen Ortiz en Machida.
mwoah niet mee eens. Ik heb het ook wel eens belachelijk druk met werk. Dan is de scene traag dus zondag kijken gaat niet en dan maandag werken + mogelijk andere verplichtingen is het al snel dinsdagquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:49 schreef Fyodor het volgende:
[..]
De echte fans hebben al lang UFC 84 gezien, uiterlijk maandagavond
Denk dat Pulver Faber met de grond gelijk maakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:55 schreef Paxlie het volgende:
Goed: Pulver of Faber, who takes it? [ afbeelding ]
Ik zeg Faber al gaat dit wel echt een supermatch worden volgens mij.
Doe Kimbo vs Mir of Lesnar en je zal zien dat het puur hype is. Zelfs Thompson zou hem moeten kunnen pakken als hij nadenkt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk dat Pulver Faber met de grond gelijk maakt.
Wel mooi weekendje. Zaterdag EliteXC en zondag WEC.
Ben ook wel benieuwd of Kimbo Slice er weer een win bij kan meppen.
Ok een striker die met een Gracie gaat 'grappelen'... Ik zeg dat wordt een draw. No way dat CroCop hem submit en ik zie CroCop ook wel genoeg submission defense hebben om niet gesubmit te worden. Easy money, wordt toch wel een drawquote:On a slow news day, leave it up to the Japanese to give us gold. In an exclusive story, our good friend Caleb Newby of Nokaut.com is reporting one of the oddest news bits in a long while:
"Mirko Cro Cop will face Ralek Gracie, a black belt in brazilian jiu-jitsu, in a special rules grappling match on June 15’s DREAM 4 card in Japan."
Originally slated to face Jerome LeBanner in an MMA-rules fight at DREAM.4, a minor leg injury supposedly pushed the bout back to DREAM.5 on July 20. There is no update on the injury and the exact status of the originally scheduled fight was not addressed. Newby’s report states the LeBanner fight is postponed but does not give a definite date for the fight. Gracie has not fought since July ‘07 against Katsuyori Shibata, last seen as the straight man on the Mayhem Miller Show at DREAM.3.
The match will be fought with ADCC rules for two five-minute rounds but without the points system. This seems to be the only concession given to Cro Cop against the much more technical Gracie. The match must end with a submission or else it will be called a draw.
Cro Cop agreeing to a grappling match with a Gracie sounds like the punchline to some MMA nerd’s poorly-conceived joke. The Croatian heavyweight is notorious for a ground game that is generously called serviceable and Ralek Gracie is typical of his lineage on the mat. This is the equivalent of Michael Jordan playing baseball, Sean Sherk standing up with BJ Penn and me attempting a Dragonforce song on my stepson’s copy of Guitar Hero III. This whole concept is so weird, so utterly Japanese freakshow, it’s almost impossible to come up with a prediction. I’ll go with the +145000 line and pick Cro Cop by donkey punch in the 2nd.
In other news, Bobby Ologun vs Sadaharu Oh and Ju Bu Kyung vs. Firing Squad have also been announced for the event.
Check out more weird, sounds-made-up-but-it-isn’t content on FiveOuncesofPain.com!
http://fiveouncesofpain.c(...)-in-grappling-match/
Helemaal mee eens, ik zag de fightcard en dacht hetzelfde. Er mist alleen een goede mainevent.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:47 schreef Tazmaniac het volgende:
ff snel over UFC85 he.. ik hoor overal dat het een kut card is maar daar ben ik het niet helemaal mee eens het enige wat ze niet hebben is een vet main event met main event namen, een 'reserve' main event was natuurlijk ook welkom geweest. Voor de rest is die card imo stacked met talent en gaan er een boel vette matches uit voort komen als je de match-ups bekijkt.
Ik begrijp ook dat een main event juist heel belangrijk is maar voor de MMA liefhebber zal dit toch wel een event worden waar ze tevreden om terug kunnen kijken (dat verwacht ik althans)
Ik kom uit de K1 hoek en kijk wat verder.quote:
Welkomquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:03 schreef static het volgende:
[..]
Ik kom uit de K1 hoek en kijk wat verder.
In beide gevallen inderdaad heel gaaf. Ben ook zeer benieuwd wat Hardonk gaat doen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb trouwens wel enorm zin eigenlijk in UFC 85. Card lijkt me best leuk. Echt zon sleeper card, waar enorm goeie matches uit komen denk ik.
Elite XC lijkt me ook geweldig worden
en dan was ik nu de lightheavyweight champion van de UFCquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:16 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Roep,
als hij echt goedgezind was, dan had hij gezorgda dat je bij DREAM4 in het publiek zat.
Oef.. .dan had ik nu tegenover Couture of Emelianenko gestaan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
en dan was ik nu de lightheavyweight champion van de UFC
Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen Sanchez bij KOquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef Dacide het volgende:
Hardonk krijgt nieuwe tegenstander...Neil Wain heeft zijn neus gebroken...
next up for Hardonk... Eddie Sanchez..
top.. moet ie kunnen hebben... Eddie is groot en sterk.. maar meer ook niet echt vind ik...
Hardonk op lowkicks.
Ben benieuwd.... Eddie heeft een grotere naam dan Hardonk.... maar ik denk serieus dat Hardonk deze gaat pakken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen Sanchez bij KO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |