Ja dat viel me ook op, makkelijk om een team te maken met Henry, Villa, Ronaldo, Zambrotta e.d. erin.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:59 schreef Wootboon het volgende:
Wat een groot budget trouwens.
Het is matchday 2 van de friendliesquote:
Die code werkt voor de Friendly Games. Als je vervolgens op Final Game klikt krijg je het Fantasy Football gedeelte voor de eindronde. Is er al een FOK! subleague voor het toernooi zelf?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:48 schreef Happel het volgende:
FOK! League aangemaakt.
Naam: FOK!
Code: 96644-14661
Je kunt niet zomaar meer even alle sterren pakken nee. En ook nog maar 2 spelers per team. Maar je kan er nog wel een heel leuk team van maken.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:32 schreef Wootboon het volgende:
Met aanzienlijk duurdere spelers. Meer uitdaging!
Inmiddels al iemand gelukt? Mij lukte het net wel gewoon een andere league te maken. Misschien was de naam bezet ofzo?quote:
Kijk eens boven je....quote:Op maandag 2 juni 2008 14:28 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Inmiddels al iemand gelukt? Mij lukte het net wel gewoon een andere league te maken. Misschien was de naam bezet ofzo?
Heb me inmiddels ingeschreven ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk eens boven je....
Inschrijving gaat overigens op basis van IP-adres. Had twee accounts. Maakt niet uit op welke ik inlog, krijg in beide gevallen hetzelfde team te zien.
Nesta is retired, retard.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:30 schreef Mindstate het volgende:
Ik zit wat te twijfelen, wie zal er in deverdediging staan bij italie?
Zambrotta - Nesta - Barzagli - Grosso?
Zambrotta - Nesta - Chiellini - Grosso?
Zambrotta - Nesta - Materazzi- Grosso?
Zambrotta - Nesta - Panucci - Grosso?
Over Ronaldo heb ik ook lang na moeten denken. Het maken van de rest van je team is zoveel makkelijker als je hem niet neemt. Maar het is wel een risico natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:31 schreef EastKaas het volgende:
Ik ben d'r ook bij jongens.
Teamnaam: Buster's 11
Mijn opstelling verdient niet de schoonheidsprijs, maar het doel heiligt de middelen. Met het grote budget kon ik na m'n relatief goedkope verdediging en middenveld toch nog wat flinke sterspelers kopen.
Maar ik heb er bewust voor gekozen géén C. Ronaldo in m'n ploeg te zetten. Het is wel een risico, omdat op dit moment 50% hem wel gekozen heeft, en waarschijnlijk ook als captain heeft (verdubbeling van het aantal verdiende punten). Dus mocht ie goed gaan spelen, wordt het voor mij moeilijk die grote groep bij te houden, mocht ie minder spelen, heb ik een groot voordeel ten opzichte van velen.
Ik bedoelde eigenlijk Cannavaro, maar was even vergeten dat die niet meer meedeed.quote:
Waar is de rest van je verhaal geblevenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:55 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Ik doe mee.
Ik was tot het inzicht gekomen dat ik geen geniale tips wilde geven aan minder geniale mensen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:00 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Waar is de rest van je verhaal gebleven
Aangezien Nesta niet meer meedoet (quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:30 schreef Mindstate het volgende:
Ik zit wat te twijfelen, wie zal er in deverdediging staan bij italie?
Zambrotta - Nesta - Barzagli - Grosso?
Zambrotta - Nesta - Chiellini - Grosso?
Zambrotta - Nesta - Materazzi- Grosso?
Zambrotta - Nesta - Panucci - Grosso?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef xminator het volgende:
Gewoon 2 verdedigers weghalen, 1tje op de bank laten zitten en dan 1 spits erbij halen,
Je had toch 2 verdedigers?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:39 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Frei geblesseerd is.
Alleen ik weet al wat ik ga wijzigen..
Frei eruit Nihat erin
Emre Gungor eruit andere goedkope verdediger erin.
Alleen wanneer je een wildcard gebruikt. Alle transfers die je daarnaast doet tellen mee voor de volgende ronde.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef Mindstate het volgende:
kan dat nu nog dan?
quote:Your team must be entered by the Matchday deadline to score points for that Matchday. Any substitutions, captain changes or transfers made after the deadline will become active at the next deadline. You may make one temporary change during a Matchday by using your wild card.
Ik ook. En Pepe. Al m'n andere spelers moeten nog in actie komen.quote:
Dat is wel vreemd ja, maar je krijgt daar voor je spelers toch geen extra punten voor anyway?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:14 schreef xminator het volgende:
Ik vindt het jammer dat je zo iets doms hebt als dreamteam per matchday...
En het is niet eens een normale dream team maar meer wie heeft een assist gemaakt wie heeft gescoord team.
Ah k, wel weer heel slim van me om toch maar Kuyt te kiezen ipv Modric, waarna Modric een doelpunt maakt.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen wanneer je een wildcard gebruikt. Alle transfers die je daarnaast doet tellen mee voor de volgende ronde.
[..]
Matchday is alle eerste wedstrijden in een poule, alle tweede wedstrijden in een poule, en alle derde wedstrijden in een poule. Dat is ook wel logisch, anders zou je b.v. twee Spanjaarden en twee Fransen kunnen opstellen (aannemende dat die winnen) en er gisteren fijn een Portugees inzetten als wildcard en vandaag fijn een Duitser, die beide punten halen, om vervolgens morgen en overmorgen ook nog even punten te pakken.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:00 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik heb gisteren een Wildcard gebruikt, wanneer verloopt die? Want er staat per "matchday", maar mijn wijziging staat nog steeds.
20 punten met:quote:Op zondag 8 juni 2008 23:28 schreef WeebI het volgende:
21 punten vooralsnog, maar wel:
Sergio Ramos
Patrice Evra
Franck Ribéry (c)
Andrea Pirlo
Luca Toni
Adrian Mutu
nog te gaan
Ik sta nu 11e. 29 punten, maar nog acht spelers die nog in actie moeten komen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:15 schreef RayMania het volgende:
Zit nu ook in de FOK! League, gedeeld 29e.
Maar er hebben nog maar vier spelers van mijn team gespeeld (Ballack, Mertesacker, Baros en Deco).
dus als Ronaldo scoort krijg je meer punten dan als Ooijer scoort?? Dat is niet coolquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:47 schreef Blight het volgende:
Ja, maar das het listige van het spel. Spelers kunnen matig spelen, maar als ze toevallig een bal in het doel lopen krijg je meteen dikke punten.
Dat niet, maar wel als Ronaldo je captain is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:53 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
dus als Ronaldo scoort krijg je meer punten dan als Ooijer scoort?? Dat is niet cool
Had ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:02 schreef Mindstate het volgende:
Dom dat ik Sneijder erin heb gezet voor tegen Roemenie.. Sowieso veel te domme keuzes gemaakt, ga dan ook lekker kut
Hoeveel wildcards heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Had ik ook, maar heb me wildcard gebruikt en pirlo erin gedaan
Je wist niet dat je in de finale gewoon zonder extra kosten een heel nieuw team erin kon zetten?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef RayMania het volgende:
Maar de grote vraag blijft wie mijn vader nou is?.
Gefeliciteerd Blight, mooi aantal. Ik had Casillas, Lahm en Ballack in de finale, maar het was niet veel soeps. Bij de profcoach eens wat beter verdiepen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:20 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je wist niet dat je in de finale gewoon zonder extra kosten een heel nieuw team erin kon zetten?
Overigens gold dat voor alle speelrondes
quote:Dear McDonald's Fantasy Football winner,
Congratulations on winning with McDonald’s Fantasy Football! Your reward for playing the web’s best online fantasy game is a EUROPASS Replay Video pass. Sample the best action from UEFA EURO 2008™ and EUROs past on-demand – what you want and when you want it live on your computer screen. Thanks for playing and we hope you enjoy exploring EUROPASS Replay Video.
The pass includes full access to match replay & highlights from all UEFA EURO 2008(TM) matches and access to all EURO archive matches.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |