quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef xminator het volgende:
Gewoon 2 verdedigers weghalen, 1tje op de bank laten zitten en dan 1 spits erbij halen,
Je had toch 2 verdedigers?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:39 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Frei geblesseerd is.
Alleen ik weet al wat ik ga wijzigen..
Frei eruit Nihat erin
Emre Gungor eruit andere goedkope verdediger erin.
Alleen wanneer je een wildcard gebruikt. Alle transfers die je daarnaast doet tellen mee voor de volgende ronde.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef Mindstate het volgende:
kan dat nu nog dan?
quote:Your team must be entered by the Matchday deadline to score points for that Matchday. Any substitutions, captain changes or transfers made after the deadline will become active at the next deadline. You may make one temporary change during a Matchday by using your wild card.
Ik ook. En Pepe. Al m'n andere spelers moeten nog in actie komen.quote:
Dat is wel vreemd ja, maar je krijgt daar voor je spelers toch geen extra punten voor anyway?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:14 schreef xminator het volgende:
Ik vindt het jammer dat je zo iets doms hebt als dreamteam per matchday...
En het is niet eens een normale dream team maar meer wie heeft een assist gemaakt wie heeft gescoord team.
Ah k, wel weer heel slim van me om toch maar Kuyt te kiezen ipv Modric, waarna Modric een doelpunt maakt.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen wanneer je een wildcard gebruikt. Alle transfers die je daarnaast doet tellen mee voor de volgende ronde.
[..]
Matchday is alle eerste wedstrijden in een poule, alle tweede wedstrijden in een poule, en alle derde wedstrijden in een poule. Dat is ook wel logisch, anders zou je b.v. twee Spanjaarden en twee Fransen kunnen opstellen (aannemende dat die winnen) en er gisteren fijn een Portugees inzetten als wildcard en vandaag fijn een Duitser, die beide punten halen, om vervolgens morgen en overmorgen ook nog even punten te pakken.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:00 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik heb gisteren een Wildcard gebruikt, wanneer verloopt die? Want er staat per "matchday", maar mijn wijziging staat nog steeds.
20 punten met:quote:Op zondag 8 juni 2008 23:28 schreef WeebI het volgende:
21 punten vooralsnog, maar wel:
Sergio Ramos
Patrice Evra
Franck Ribéry (c)
Andrea Pirlo
Luca Toni
Adrian Mutu
nog te gaan
Ik sta nu 11e. 29 punten, maar nog acht spelers die nog in actie moeten komen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:15 schreef RayMania het volgende:
Zit nu ook in de FOK! League, gedeeld 29e.
Maar er hebben nog maar vier spelers van mijn team gespeeld (Ballack, Mertesacker, Baros en Deco).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |