abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2008 @ 22:08:18 #51
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58928561
Oo Marie, wat zullen jullie in de rats hebben gezeten! GElukkig heb je een mooie echo gezien!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58929213
Fijn dat je gelijk door mocht voor een echo Marie! En dat alles goed was natuurlijk!!
  maandag 26 mei 2008 @ 22:47:37 #53
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_58929450
Jemig Marie wat een schrik! En wat een goed nieuws toch uiteindelijk! Een dikke van mij!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 26 mei 2008 @ 22:52:37 #54
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58929563
Wat een lieve reacties allemaal van jullie
Zodra de echo foto's online heeft gezet, plaats ik ze hier!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_58934175
Juttertje, ben jij ook voor de eerste keer zwanger?
Mijn verloskundige vertelde het ook over de telefoon, over de combinatietest. Maar aangezien ik nog best jong ben (26), heb ik besloten om die test niet te doen. De kans op een kindje met Down is niet zo heel groot vanwege mijn leeftijd, en mochten we toch een kindje met Down krijgen is het ook heel erg welkom. Ik heb er dus voor gekozen om het niet te weten.
pi_58934871
Goedemorgen dames

Hier ook geen combinatie test laten doen, om dezelfde reden als Reinhilde
wij kregen de uitleg bij de vk en voor thuis kregen we nog een foldertje mee.

Houden jullie ook meer vocht vast s'morgens?
Als ik opsta heb ik echt van die worstenpootjes die ik amper kan bewegen ...en na een half uurtje ofzo word het vanzelf minder.

ow en ik heb de laatste 2 dagen ineens last van mijn darmen...
pi_58935234
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Houden jullie ook meer vocht vast s'morgens?
Als ik opsta heb ik echt van die worstenpootjes die ik amper kan bewegen ...en na een half uurtje ofzo word het vanzelf minder.
Heel typisch, ik heb het juist 's avonds, omdat ik dan al de hele dag in de weer ben
Vervelend herkenbaar die worstepootjes, kom amper me schoenen in en me slippers zitten ook erg strak.
Het hoort er allemaal bij.
pi_58935346
hm ja als ik veel heb gelopen heb ik t ook wel, maar dat lekker me logisch
vond t apart dat ik na een hele nacht niks doen er ook last van had hihihi

maar t hoort er idd allemaal bij, ik ben nog steeds erg blij met mijn voornamelijk kwaaltjesloze zwangerschap
pi_58935356
Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!

Gisteren controle gehad. Gyn schrok toch behoorlijk van die nierinfectie die ik gehad heb. Heeft nog lang met de huisarts aan de lijn gehangen en omdat er een aantal dingen niet zo goed waren gegaan (ik had eigenlijk met de hoge koorts onmiddellijk moeten opgenomen worden in het ziekenhuis volgens de gyn, had 2 weken antibiotica moeten nemen ipv 1, had nog een week platte rust moeten houden om weer bij te komen ipv te gaan werken, ...). Er was geen risico voor het kindje op vlak van afwijkingen, maar wel heel groot risico op vroeggeboorte. Daarom ben ik nog eens helemaal binnenstebuiten gekeerd en is er nog een bloed- en urinestaal voor grondig onderzoek naar het lab. Voorlopig leek alles wel goed (baby lag enkel heel laag met hoofdje al naar beneden, maar dat kan ook toeval zijn). Heb 'm toch wel even geknepen en ben nu nog niet helemaal gerust, want als er nog iets uit de bloed/urinetest komt, belt de gyn me op deze week... Ik probeer 'm wel nog ff binnen te houden, ons kleintje !
pi_58935468
Jelief; gefeliciteerd en welkom!!!

Marie; fijn dat je toch een goede echo had! Kan me voorstellen dat je goed geschrokken bent!

Jeetje, hier nog 11 dagen en dan zou ik mogen, het komt zo dichtbij
Ben niet bang, maar het is nog steeds zo onwerkelijk

De enkeltjes vallen hier mee, toevallig zondag weer even wat dikkere enkels gehad na het douchen, voor de rest valt het mee. Maar bij meer warmte slaat het hier wel vrij snel toe ja.

En ohw die kleine heeft zo'n lol daar binnen, voel d'r nu 2 keer per dag hikken, het wordt steeds meer
en merk dat ik meer harde buiken krijg, maar niet pijnlijk, ik merk het alleen als ik over m'n buik wrijf dat die dan weer goed gespannen staat, blijft vreemd dat ik er verder geen last van heb.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_58935637
Pff Liza, das ook lekker dan, zo'n huisarts die niet de juiste actie onderneemt :S

Zal voor je duimen dat de uitslagen in elk geval goed zijn
  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:22:48 #62
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58935836
Jee Liza, jij zal ook wel erg geschrokken zijn zeg! Hopelijk zijn nu in ieder geval de lab uitslagen goed, zodat je weer wat geruster bent...
pi_58935962
Had jouw verhaal even gemist Marie, ook 'n naar verhaal seg . Gelukkig snel die goeie echo . Hier zei de vroedvrouw dat op voorhand (voor ze hartje ging zoeken): dat kan tijdje duren hoor, hangt er allemaal van af waar en hoe het ligt. Maar ze had het vrij snel. Als ze het helemaal niet gevonden zou hebben zou ik ook wel even gek geworden zijn .
  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:31:13 #64
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58936049
Voor mij was het gewoon schrikken omdat ik de vorige keer wél het hartje heb gehoord (en vrij snel eigenlijk) én ook wel de 2 miskramen in mijn achterhoofd heb zitten. En ze was al zo hard aan het proberen om het hartje te horen, en het kwam maar niet... Eigenwijs kind heb ik nu al...
pi_58938915
Liza, hopelijk zijn de lab uitslagen gewoon goed en blijft je kleintje nog mooi een tijdje zitten!

KD, vanaf vandaag mag je! Of ben je al bevallen
Bij Grijs nog alles rustig?

Ik moet zo naar de VK, ben benieuwd of kleintje al iets is ingedaald
pi_58939132
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 08:48 schreef Reinhilde het volgende:
Maar aangezien ik nog best jong ben (26), heb ik besloten om die test niet te doen. De kans op een kindje met Down is niet zo heel groot vanwege mijn leeftijd, en mochten we toch een kindje met Down krijgen is het ook heel erg welkom. Ik heb er dus voor gekozen om het niet te weten.
Hier precies hetzelfde.

De misselijkheid 's avonds is nu een paar dagen weg!
Nog een weekje wachten en dan de echo. Ben zo benieuwd!
pi_58940251
Fijn Ingrid, dat de misselijkheid weg is. Hier nog steeds 's ochtends en 'savonds ook een beetje. Hebben jullie dat ook dat je zo'n honger hebt, heb je lekker gekookt! Neem je drie happen zit je gewoon vol en een uur later weer honger. Nou ja, we mogen verder ook niet klagen. hier 3 juni voor het eerst naar de VK, ben benieuwd.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:53:41 #68
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58940474
Mag ik even een vreugedansje doen?

ik ben 37 weken zwanger!!!
De kans op een vroeggeboorte is voorbij.
pi_58940540
gefeliciteerd, KD! met hoeveel weken is Demi geboren?
pi_58940777
Wat een opluchting KD
Nou laat nu maar komen dan, ben wel toe aan wat nieuwe foto's van schattige babytjes

of is Grijs daar al voor aan t zorgen?
pi_58940847
Gefeliciteerd KD! Wil je ook thuis bevallen?

Juttertje, misschien heb ik het gemist, maar hoe was je afspraak bij de huisarts?

Ik begin me wel anders dan anders te voelen. Een beetje wazig in m'n hoofd, rare zwabberbenen en mijn darmen rommelen heel erg. Ik vind het wel fijn, het voelt alsof er iets gebeurt. En dat is precies de bedoeling!
pi_58941076
Fijn KD!
Nu mag je meisje dan eindelijk komen

Ik ben net bij de VK geweest, alles was goed. Baby lag al een beetje in het bekken, dus dat is al netjes in een week tijd
Volgende week weer terugkomen
pi_58941459
Fijn dat alles in orde was Mrien
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:32:13 #74
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58941485
Demi was toen al eigenwijs en kwam te laat, hahaha.

Kan bij deze ook net zo goed gebeuren uiteraard maar alles wijst er toch op dat ze eerder komt, ach we zien wel, nu is het goed.

Jore, ik zou graag weer thuis willen bevallen ja.

en grijs ja, hoe is het daar mee?!
pi_58941766
Ja, inderdaad, Grijs is nog niet gesignaleerd vandaag...

Ik heb vannacht trouwens twee keer heel eng gedroomd, en werd ook letterlijk gillend wakker. Is dat iets zwangerigs? Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst eng heb gedroomd hiervoor.
pi_58942172
ja..ik schaar die dromen onder 'iets zwangerigs'
komen hier nu ook weer voor !
pi_58942304
Jep eng dromen, vannacht ook een niet zo leuke droom gehad (zal je de details besparen in je vroege zwangerschap) en werd ook jankend en badend in het zweet wakker, waar vriendlief ook weer van schrok

Ben op het moment ook echt een jankerd, in sommige situaties zou ik me mond wel opentrekken, maar nu de hormonen explosief aanwezig zijn in mijn lijf heb ik er gewoon geen kracht voor.
En dan krijg je vanzelf weer spijt als je hebt toegezegd in iets of dat je maar over je heen laat lopen....
tot dusver dit wazige verhaal....

Verder met de orde van de dag: KD 37 weken!! Spannend hoor, rommelt het nog steeds zo? Of is het nu alweer een tijdje rustig?
En grijs.... laat eens wat van je horen we zijn hier zo benieuwd.

*ohja kan iemand achter mijn naam zetten dat ik en Cryothic een jongetje krijgen....

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2008 15:05:09 ]
pi_58942949
Oh ja, die dromen... Echt een zwangerschapskwaltje geloof ik, hoewel ze ook na mijn zwangerschap flink aanwezig waren. Misschien omdat je toch iets heel kwetsbaars moet beschermen, mijn dromen gaan bijna altijd over de dingen waar je als ouder voor kan vrezen
pi_58942994
jelief, wat een leuk nieuws!!! gefeliciteerd!! emma wordt grote zus.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:45:22 #80
62233 Jelief
ikke lief!
pi_58943164
De eerste enge droom heb ik ook al gehad, ik weet niet eens meer waar hij over ging.

Hier melde de assistente dat ik een folder zou krijgen over de mogelijke testen. Wat mij betreft wordt er niet getest. De enige reden om mijn zwangerschap af te breken zou zijn als het kindje niet zou kunnen leven. Misschien is het voor de voorbereiding nuttig om te weten of een kindje down heeft maar dan vind ikhet genoeg om te horen of mijn kindje een dikke nekplooi heeft bij 20 weken daar kijken ze dan toch wel naar. Wat ik weer wel nagekeken wil hebben is een hernia diafragmatica. (voor wie het niet meer weet, mike had dat op zijn 25e en het is erfelijk)

Oh Bix ik kijk er zo naar uit om het haar te vertellen. Van het weekend(bij de padvinders) was er ook een babytje van 10 weken. Emma kroop zo ongeveer ín de wagen,zo lief.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:10:13 #81
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58943706
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 08:48 schreef Reinhilde het volgende:
Mijn verloskundige vertelde het ook over de telefoon, over de combinatietest. Maar aangezien ik nog best jong ben (26), heb ik besloten om die test niet te doen. De kans op een kindje met Down is niet zo heel groot vanwege mijn leeftijd, en mochten we toch een kindje met Down krijgen is het ook heel erg welkom. Ik heb er dus voor gekozen om het niet te weten.
wij hebben het in het ziekenhuis aan de fertiliteitsarts gevraagd die ons behandelde (of de kans groter is op een Down-kindje als je een 'oudere' -35+- mama bent). Volgens haar is dat niet zo. Het lìjkt zo te zijn omdat er minder oudere moeders zijn, waar dan relatief meer Downkinderen geboren bij worden... maar omdat er méér jongere moeders zijn, worden daar toch echt meer Downkindjes geboren.

Ook ik ben nog jong (26... en 29). Ik wil de eerste test wel doen... maar die vruchtwaterpunctie, daar begin ik dus echt niet aan! Mij te riskant!

Spannend hier, al die bijna mama's!!

Jelief, gefeliciteerd!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:12:04 #82
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58943741
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Combinatietest is dat ze een echo doen met een nekplooimeting, en bloed afnemen, zodat ze kunnen kijken of je een verhoogde kans heb op een kindje met het down syndroom.
Maar bij je eerste vk bezoekje krijg je daar ook uitleg van en ik heb toen destijds een foldertje meegekregen waarin alles ook nog eens helder werd uitgelegd.
Hier ook nog wat meer info
Beetje googlen, dan kom je nog eens ergens
bedankt voor deze informatie ik was even te lui om te googlen . Ik weet eigenlijk niet of ik die combinatietest wil doen.. moet ik nog even bespreken met Peaceman... bij Twan deden ze die nekplooimeting gewoon meteen bij de echo. Ik moet volgende week eerst naar de fertiliteitsarts en dan zal bekeken worden of ik of overgedragen ga worden naar een "normale" gynaecoloog of dat ik naar de vk mag. Ik hoop het laatste...... eerst donderdag de echo. Het wordt erg spannend nu... afgaand op hoe ik me voel, zou alles goed moeten zijn.. ik heb inmiddels de bijnaam schone slaapster... ben zóó moe en slaap veel. Morgen moet eerst Twan nog even afzwemmen voor A, dat is ook spannend.

Liza wat een verhaal zeg.... hopelijk zijn alle uitslagen goed.

Over dromen gesproken: ik heb geen enge dromen maar de meest vreemde dromen... dat hoort er volgens mij ook bij.
Make love, not war ☮
pi_58944000
Hier vanavond weer door de apk en morgen het eindgesprek bij de gyn. om te horen of ik mag bevallen of dat het meteen een ks wordt. Ik heb er zoveel moeite dat ik voor mezelf maar niet uit kan maken wat ik wil. Wel heb ik gezegd als er nu gezegd wordt het moet een ks zijn dat ik dat wel meteen accepteer maar het lijkt wel of ik zelf onbewust de keuze niet wil maken.

Verder zijn we nu echt bezig met Kaith haar nieuwe kamertje...

Jelief wat leuk een brusje voor Emma.

Marie wat fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen.

Dromen heb ik niet echt last van gelukkig.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:38:08 #84
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58944314
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 16:12 schreef Diaan73 het volgende:... afgaand op hoe ik me voel, zou alles goed moeten zijn.. ik heb inmiddels de bijnaam schone slaapster... ben zóó moe en slaap veel.
dat komt me nou bekend voor... ik kan de hele dag wel slapen. Merk dat ik soms kortaf doe op momenten dat ik dat normaal dus niet zou doen...

Spannend Mibos!!
pi_58944630
ik dacht dat het verschil in nekplooi alleen goed zichtbaar is tussen 12 en 14 weken ofzo, met 20 weken niet meer. maar ik kan me vergissen hoor.

jelief, ah ja.. emma-met-baby's, ik kan me er wat bij voorstellen. anna is ook helemaal baby-fanaat. en piet zou denk ik ook door 't dolle heen zijn bij zulk nieuws. maar dat komt er bij ons niet meer van hoor. maar ik moest bij je verhaal meteen denken aan laatst een keer, toen we bij een recreatieplas waren en er vlak bij ons een gezin met een klein babietje was. anna was er niet bij weg te slaan en mocht de baby zelfs even op schoot hebben. zie hier en hier
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:45:45 #86
108648 cattie
lieve moeder
pi_58945630
Bixister, wat een geweldige foto's!!

Jose81, ik snap je niet helemaal. Omdat er meer zwangeren van onder de 36 zijn dan boven, worden de meeste Down baby's idd uit "jonge" moeders geboren, maar de kans op een Down baby wordt wel (veel) groter naar mate de leeftijd van de zwangere stijgt.
Zie bijvoorbeeld hier en hier.
pi_58946317
nou, ik had vannacht heel naar gedroomd over oma, en net belde mijn moeder om te vertellen dat het besluit is genomen om te stoppen met de behandeling. het zal nog hooguit een week duren.

vanavond wel naar zwangerschapscursus, ook al heb ik totaal geen puf of zin, maar je zal zien dat als ik nu niet ga net volgende week dan de begrafenis is, dus gaan we. nja, zo depri als wat dus hier, ook al loopt alles verder wel prima.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 27 mei 2008 @ 18:24:44 #88
62233 Jelief
ikke lief!
pi_58946344
lief Bix!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_58946384
ik ben trouwens 36 als frummeltje komt, en wij hebben ervoor gekozen al die testen gewoon niet te doen. ik ben statistisch analist, en die kansen die ze geven zijn voor mij niet goed genoeg om een beslissing te nemen om actie te ondernemen (geen idee wat ik zou doen trouwens hoor). dus wij hadden zoiets van "laat maar dan, we merken het vanzelf"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_58947512
Poeh, jullie hebben lekker doorgeschreven vandaag dames Had geen tijd want was even keihard aan het werk

@Reinhilde, ja het is voor mij de eerste keer zwanger
@Jore, de huisarts vertelde niet veel wat ik nog niet wist, maar adviseerde wel bij VK keuze en het was gewoon wel even fijn voor mijn gevoel ('voedingssupplementen? nee dat is niet nodig hoor, maar het kan ook geen kwaad' )
@Liza, gelukkig dat alles goed is, maar hoe met dat met ons vertrouwen in de medische wereld..

Wat betreft de combinatietest, heb de folders inmiddels opgehaald, maar vind het nog steeds lastig. Wat schiet je eigenlijk op met zo'n "kanspercentage". Maar aan de andere kant is het voor de zekerheid wel fijn. Maar doen ze dat met een 20weken echo ook standaard, nekplooimeting? Want in dat geval... weet ik het nog niet zo zeker... O ja, ik ben trouwens 34, dus iets meer kans dan 20-er maar nog niet echt grote kans

Grappig om te lezen over de nare dromen, ik heb dat namelijk ook de laatste tijd, maar had nog niet bedacht dat dat met zwanger zijn te maken zou kunnen hebben.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 19:41:17 #91
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58948053
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:45 schreef cattie het volgende:
Bixister, wat een geweldige foto's!!

Jose81, ik snap je niet helemaal. Omdat er meer zwangeren van onder de 36 zijn dan boven, worden de meeste Down baby's idd uit "jonge" moeders geboren, maar de kans op een Down baby wordt wel (veel) groter naar mate de leeftijd van de zwangere stijgt.
Zie bijvoorbeeld hier en hier.
Ja, dat dachten wij dus ook.. maar volgens ons ziekenhuis is dat dus niet zo. Ik weet het helemaal niet meer. Ik ga er eerlijk gezegd zelf ook vanuit dat je meer kans hebt op een Downkindje als je wat ouder bent, maar goed... ik ben geen arts (ach... en al was ik het wel... er is altijd bij iedereen een kansje...) .

Ik zal zo die sites eens bekijken. Ik zal het ook morgen nog eens vragen bij de VK.. moet daar morgen voor het eerst heen voor de intake .
  dinsdag 27 mei 2008 @ 19:49:13 #92
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_58948237
Marie..

Jelief wat een leuke verrassing.. van harte gefeliciteerd!

Nieuwe zwangeren ook verder van harte..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 20:21:49 #93
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58949032
Jelief, wat leuk zeg Gefeliciteerd.
Ik ben erg benieuwd naar de reactie van Emma, wat zal ze het leuk vinden.
Lekker douchen!
pi_58949756
@ juttertje: wel handig inderdaad om de huisarts even te vragen naar ervaringen met verloskundigen. Hier in de stad (Groningen) zijn er drie praktijken, ik ben wel benieuwd met welke praktijk hij de beste ervaringen heeft.

Hebben andere (ex-)Groningers goede ervaringen met een bepaalde praktijk? Ik heb geen zwangeren in mijn omgeving dus ik kan wel een goede tip gebruiken.
pi_58950512
Heel fijn, oefenweëen, tenminste ik denk dat dat het was want het is nu over, heb ruim 3 kwartier om de 5 minuten zo'n raar gevoel gehad.
Het voelde een beetje tussen harde buiken en weëen in maar nu was het hoger in mijn buik (in het midden zeg maar) Gewone weëen voelen volgens mij lager.....toch?
Nahja het is nu dus weg (heb even gedouched)
pi_58950918
Liza; ik duim voor je voor een goede uitslag!

Over de combinatietest; ik geloof dat het tussen 9 en 14 weken ligt dat er in de nekplooi een verdikking kan optreden, daarna verdwijnt het weer. Aldus het informatieboekje wat ik heb meegekregen.
Ik heb het laten doen, ik twijfelde zelf een beetje maar m'n vriend had zoiets van als er iets mis is wil ik het weten ook. Niet om het weg te laten halen, maar om voor te kunnen bereiden, en daar kon ik zeker wel achter staan! Nekplooimeting doen ze met de 20 weken echo zeer zeker niet, want dan schijnt het dus niet meer mogelijk te zijn. Wel kunnen ze dan eventueel naar bepaalde 'markers' kijken, maar geen idee hoe ze daar dan mee omgaan, ze kijken dan meer alles gewoon na qua afwijkingen als open ruggetje, hartje, niertjes etc.

Ik heb vandaag goed nieuws gehoord over/van een kennis van me, zijn vriendin heeft eergister en gister bloed verloren @ 11 weken zwangerschap, maar ze hebben vandaag een goede echo gehad met een erg levendige beeb, een hele opluchting! Ik had al het idee dat het nog weleens mee kon vallen, maar blijft toch erg spannend!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_58955745
Wel vroeg voor oefenweeën Lovely, of niet? Beeb moet nog even blijven zitten hoor!
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 20:54 schreef Jore het volgende:

Hebben andere (ex-)Groningers goede ervaringen met een bepaalde praktijk? Ik heb geen zwangeren in mijn omgeving dus ik kan wel een goede tip gebruiken.
Ik zit in Groningen bij La Vie (kraneweg), bevalt mij uitstekend! Een vriendin van mij zat ook bij La Vie en was er ook heel tevreden over.
De stadspraktijk (bij het UMCG) heeft een eigen echo-apparaat, dat heeft ook zo z'n voordelen En verder weet ik daar niet zo veel vanaf
pi_58955801
KD, fijn dat je over de 37 weken bent meid

Hier nog steeds flink misselijk, vooral veel kokhalsneigingen, maar echt spugen dus niet. Verder gaat alles lekker z'n gangetje.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_58955997
Llewella, wat een opluchting voor ze dat alles in orde is

Vandaag naar de VK om te kijken of de beeb gedraaid is, maar dat is volgens mij nog niet het geval. Krijgen wel weer een echo, dus dat is zowiezo leuk
Ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat lopen en wanneer we naar de gyn mogen.
pi_58956286
Freecell, ik weet niet of het vroeg is, en ja beeb zou in principe nog even moeten blijven liggen qua tijd.

Llewella, fijn dat alles goed is met de vriendin van je kennis en hun kleintje.

Fuente, misselijkheid zijn is inderdaad niet prettig. Vaak zeggen ze dat als je een keer flink overgeeft dat je je dan beter voelt. Volgens mij geldt dat niet als je zwanger bent. Heb ik 1 keer gedaan in mijn 1e zwangerschap, nou ik ben liever misselijk dan dat ik over moet geven

Blabla succes vandaag!

* LovelyLady denkt na wanneer ik de babykleertjes ga wassen....
Het kriebelt om ze te wassen maar vind het eigenlijk nog een beetje te vroeg

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2008 08:31:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')