Ik mocht naar het hartje luisteren. Dat wist ik helemaal niet. Geen idee wat ze met dat ding ging doen en ineens hoorde ik het hartjequote:Op maandag 26 mei 2008 09:19 schreef Fruppel het volgende:
InderdaadWe zitten allemaal dicht op elkaar! Wat leuk!
Ik heb net gebeld naar de verloskundige en heb een afspraak voor aanstaande donderdag al.
Wat gaan ze zo vroeg eigenlijk doen al? Zal voornamelijk informatie verstrekken zijn denk ik?
Vind het maar spannend, voel me verder nog helemaal niet zwanger!
Ik kon ze gewoon bij de thuiszorg (Icare) ophalen, hadden ze genoeg op voorraadquote:Op maandag 26 mei 2008 08:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mrien kon je de klossen gewoon afhalen of moest je daar eerst voor bellen ofzo
Hier woensdag naar de VK om te kijken of ze gedraaid is, wat tot nu toe nog niet het geval is, voel dr hoofdje nl gewoon nog in mijn maag porren.
En...na vandaag nog 2,5 werken en dan heb ik verlof en hoef ik de rest van het jaar niet meer te werken
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:22 schreef Grijs het volgende:
Zo, de uitgerekende datum is voorbijgegaan en wat mij betreft wacht ik nu liever even met bevallen tot zaterdag ofzo (in elk geval na de bruiloft van mijn zusje a.s. vrijdag) en dan liever ook geen gerommel meer, anders durft m'n man mij niet mee te nemen naar Enschede...
Aan de andere kant lijkt me zo snel mogelijk bevallen ook wel prettig, weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Maar goed, ik moet nog even geduld hebben
KD, mag jij morgen al? En Mrien ook al bijna!
Ze trouwt inderdaad in Enschede (daar woont bijna al mijn familie, dus ik kom er (normaal gesproken) regelmatig). Maar het is iets meer dan een uur rijden vanuit Arnhem en als de bevalling daar begint, mag ik van de verloskundigen niet meer naar Arnhem rijden (omdat de voorgaande bevallingen vrij snel verliepen) en zou ik dus in Enschede moeten bevallen. Maar goed, hoe groot is die kans nou...quote:Op maandag 26 mei 2008 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]leuk.... gaat ze in Enschede trouwen? Helaas moet ik werken, anders had ik mooi even kunnen gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop