Veel springen, en je aanval goed timen. Zo ben ik langs hem gekomen...quote:Op maandag 26 mei 2008 01:30 schreef RijstNatie het volgende:
Vorig deel: [PSP Centraal #51] The God of War!
In god of war (in de tempel van helios) moet je op een gegeven moment 2 ronde "clamps" kapot slaan en dan gaat de lift naar beneden, tijdens het naar beneden gaan komen 2 waves van 3 undead die ik met moeite kan slopen... maar na die gevecht moet je direct tegen zo een "armor" achtig wezen vechten...
Dat stukje is bijna niet te doen...ik speel hem op de moeilijkste setting en het is toch wel redelijk makkelijk gegaan tot dat stukje met die lift dan...5 van die undead en daarna direct zo een super wezen...
Het probleem is dat ik na die undead gevecht teveel health heb verloren...
Iemand tips? (die "armor" wezen heeft een behoorlijke bereik, het is moeilijk om uit de buurt te blijven van die gast...)![]()
Eind juni komt Crisis Core.quote:
Drie keer raden wat ik gedaan hebquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:42 schreef RijstNatie het volgende:
die missies kan je pas doen als je het spel hebt uitgespeeld?
turn based battlequote:
In Sittard ligt'ie gewoon in de schappen bij GameCityquote:
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:55 schreef wdn het volgende:
[..]
In Sittard ligt'ie gewoon in de schappen bij GameCity![]()
(dat vrouwtje besteld zelf veel import)
[..]
Hoe bedoel je?
Elke battle in elke game is turned basedAlleen bij sommige games is je turn voorbij als je niet oplet
Wat is je probleem meneertje. CC is een toffe game en je reageert raarquote:
Maar niet de limited editionquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:55 schreef wdn het volgende:
[..]
In Sittard ligt'ie gewoon in de schappen bij GameCity![]()
(dat vrouwtje besteld zelf veel import)
[..]
quote:
Dan reageer je niet al iemand het over CC heeftquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:55 schreef ikookhier het volgende:
Het is dus weer een turn based battle systeem,zonde want daar heb ik dus een hekel aan![]()
Liever iemand gelijk op zn potje rossen
Was gewoon een vraag,maar voor sommige mensen is dat gewoon te moeilijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan reageer je niet al iemand het over CC heeft
Brains over muscles!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:55 schreef ikookhier het volgende:
Het is dus weer een turn based battle systeem,zonde want daar heb ik dus een hekel aan![]()
Liever iemand gelijk op zn potje rossen
Je kwam over alsof je gewoon een lompe opmerking plaatste, zinsopbouw van een vraag is over het algemeen wat anders. Maar dat is soms gewoon te moeilijk neem ik aanquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Was gewoon een vraag,maar voor sommige mensen is dat gewoon te moeilijk
Wrong, het is een soort van stand alone expansion die zich meer richt op de MP.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Goedkoper dan 20 euro kan ik niet je zo snel vertellen maar waarom koop je MGO: PO Plus niet? Dat is deel 1 met de nodige extra's.
Klik 19 euro inclusief.
Volgende week komt trouwens de God of War Red Edition PSP uit in Amerika maar helaas heb ik het geld opzij gelegd voor een aantal spellen. Hoop dus dat ik 'm later alsnog kan scoren óf beter dat Sony 'm ook voor Europa aankondigd. Maar dat zal wel weer niet...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |