Ja ik vond hem ook niet overdreven kort eigenlijk. Precies lang genoeg om je aandacht vast te houden, en de eyecandy die voorbij komt is fenomenaal natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
Loco Roco 2: http://www.gamekyo.com/video12704_locoroco-2-first-video.html
Ik heb trouwens god of war ook uitgespeeld, mén wat een game. Omdat ik dacht dat de game extreem kort was, duurde de game toch langer dan ik had verwacht. Jammer dat er geen vervolg op komt op de PSP
Het zag er zeker goed uit. Ook het camerawerk vond ik er mooi in de game.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook niet overdreven kort eigenlijk. Precies lang genoeg om je aandacht vast te houden, en de eyecandy die voorbij komt is fenomenaal natuurlijk.
Zou de publisher niet de eigenaar zijn van de engine (in de geval sony) of blijft die in handen van ready at dawn. Want damn wat zou je een vette games kunnen maken op de GoW engine!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lengte vond ik eigenlijk ook precies goed voor een handheld game. Er zaten ook lekker veel savepoints in waardoor je niet verplicht was om de game eerst weer een uur te spelen, voordat je weer kon saven.
D'r moeten echt meer van dit soort games komen, naast GoW en PoP
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Hmm, vreemd om die duurder te maken, want op langer termijn zal de 3000 de 2000 vervangen.quote:GC: PSP 3000 aangekondigd
Nieuws | 20 augustus 2008 - Sony heeft tijdens haar zojuist begonnen persconferentie tijdens de Games Convention in Leipzig een nieuwe versie van de PlayStation Portable aangekondigd: de PSP 3000.
Deze PSP ziet eruit als de Slim and Light, maar heeft een verbeterd LCD-scherm met scherpere kleuren die intenser zijn wanneer je buiten in natuurlijk licht aan het spelen bent. Bovendien krijgt de PSP 3000 een interne microfoon.
De PSP 3000 is vanaf 15 oktober te koop voor 199 euro.
Dankzij die manier van tekst ingeven op de PSP kan ik nu net zo snel SMSen als een Uber BrEeZaHquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:29 schreef Klonk het volgende:
sinds gister in bezit van een psp (gekocht van een mede FOK!kker), eerste indruk, mooi apparaatje, was wat stoeien om het draadloze gebeuren aan de praat te krijgen, maar verder tof ding
en als je het qua formaat bekijkt mooie graphics, ik heb bij de PSP Vice City en moet zeggen dat ik het erg knap vind wat ze bij Rockstar uit de PSP weten te persen, verder vind ik de internetradio erg lekker, doppies in de oren en luisteren maar, enige wat echt totaal kut is (naar mijn mening) is de manier waarop je tekst in moet geven
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:37 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, vergelijking scherm PSP 2000 - PSP 3000:
[ afbeelding ]
GTA is peanuts vergeleken bij GoW. Daar valt je bek van open.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:29 schreef Klonk het volgende:
ik heb bij de PSP Vice City en moet zeggen dat ik het erg knap vind wat ze bij Rockstar uit de PSP weten te persen
Mjah, hecht ik nooit zoveel waarde aan. Met photoshop kan je het verschil heel groot maken. Want als ik het bovenste plaatje vergelijk met mijn PSP 1000 is de beeldkwaliteit van de 2000 flink achteruit gegaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:37 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, ik weet niet waar zij hun 2000 vandaan hebben, maar de mijne heeft toch echt een betere beeldskwaliteitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
GTA is peanuts vergeleken bij GoW. Daar valt je bek van open.
[..]
Mjah, hecht ik nooit zoveel waarde aan. Met photoshop kan je het verschil heel groot maken. Want als ik het bovenste plaatje vergelijk met mijn PSP 1000 is de beeldkwaliteit van de 2000 flink achteruit gegaan
Nu schijnt het wel zo te zijn dat allereerste japanse PSP's een beter LCD display hadden. Samsung vs hitachi ofzo. En mijn PSP heb ik in de release maand geïmporteerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet waar zij hun 2000 vandaan hebben, maar de mijne heeft toch echt een betere beeldskwaliteitMaar ghoed, pleur op de ene flinke lampen en op de ander geen en het verschil lijkt al heel wat natuurlijk.
Bweeeh, ik had m in de japanse launch week alquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nu schijnt het wel zo te zijn dat allereerste japanse PSP's een beter LCD display hadden. Samsung vs hitachi ofzo. En mijn PSP heb ik in de release maand geïmporteerd
Ja, jullie mogen me even aanraken.
*aanraakt*quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb een crisis core lim. edition
wie wil mij aanraken![]()
({)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb een crisis core lim. edition
wie wil mij aanraken![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankzij die manier van tekst ingeven op de PSP kan ik nu net zo snel SMSen als een Uber BrEeZaH
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:11 schreef Klonk het volgende:
ik hou van vreemd, dus ik heb vanmiddag Patapon gekocht, wat een briljant spel is dat
Ik heb die game ook, maar heb totaal geen gevoel voor ritme, dus lukt niet echt. Ik zit eerlijk gezegd voornamelijk Everybody's Golf 2 te spelen, en in de trein begin ik binnenkort maar eens aan een RPG als Disgaea of Joanne of Arc.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:11 schreef Klonk het volgende:
ik hou van vreemd, dus ik heb vanmiddag Patapon gekocht, wat een briljant spel is dat
Thanksquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:19 schreef jpg97 het volgende:
http://www.psp-themes.net/
themes in de themes folder zetten en voila
Show pics danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
OMG ik heb een nieuwe kast in de woonkamer en nu heb ik alle PSP games en UMD's eens verzameld van verschillende plekken en bij elkaar in die kast gezet. 34 games en 17 UMD films.
quote:Sony PSP-3000 Hands-on
Sony announced its updated PSP-3000 system at last week's Leipzig Games Convention. Pictures of the new system have already popped up online, but GameSpot has the first hands-on look at the new PSP here in the United States. Click here to see the full PSP-3000 interview with Sony's John Koller.
The PSP-3000 plays the same games and offers the same media support as the older PSP models, but Sony has upgraded the system with an improved LCD screen and a new built-in microphone. The LCD is the same size and resolution as older PSP displays, but it has a "wider color gamut and anti-reflection technology," according to the latest Sony press release.
Voor meer info check de link.quote:The silver PSP will be available first, on October 14, 2008, in a $199 Ratchet & Clank Entertainment Pack. The package will include a silver PSP-3000, a Ratchet & Clank: Size Matters UMD game, a National Treasure 2: Book of Secrets UMD movie, a PlayStation Network download voucher for Echochrome, and a 1GB Memory Stick Pro Duo. The black PSP will ship in November in a $199 PSP 4GB Memory Entertainment Pack that includes the black PSP-3000, a 4GB Memory Stick Pro Duo, and a PlayStation Network download voucher for Everyday Shooter. The black PSP-3000 will also make it into the basic PSP Core Pack, priced at $169, sometime later this year.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Voor meer info check de link.
Anyhow...
HOLY SHIT.
NOG korter, die batterij is al zo snel leegquote:Nieuws: PSP-3000 minder lang houdbaar
Door Rene Groen op 30-08-2008 om 08:51 Bron: GameSpot
Kort geleden maakte Sony de specificaties van haar nieuwste PlayStation Portable bekend, de PSP-3000. Helaas vergaten ze een klein puntje te vermelden.
De batterijduur van de vernieuwde handheld zal twintig tot dertig minuten korter zijn dan die van zijn oudere broertje, de PSP-2000. De reden hiervoor is het verbeterde scherm, deze vergt meer van de batterij.
Voor gamers die hun PSP voor langdurige sessies gebruiken is er gelukkig goed nieuws, later dit jaar moet er een 'PSP extended battery life pack' op de markt komen die de batterijduur aanzienlijk moet verlengen
Het verschilt nogal per spel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap echt al dat gezeur over de batterij niet hoor. Dat ding gaat een aantal uur mee. Ik heb onderweg nog nooit meegemaakt dat ik echt batterij te kort kwam.
Nou, ik heb GoW ook en het was echt wel langer dan 2.30 uur op mijn psp1000.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het verschilt nogal per spel.
Bij God of war moet de PSP veel informatie verwerken en van de UMD afhalen.. dan is de batterij zo leeg.
Maar bij een Game als Worms gaat hij wel weer lang mee..
Ik heb het niet precies gemeten maar bij GoW was de batterij bij mij na 2:30~3:00 leeg.
Met worms kan ik een uur of 5 a 6 spelen.
quote:Op maandag 8 september 2008 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister Patapon gespeeld en wil nu ook een PSP. Is het de moeite waard om te wachten op de PSP3000 Ja. of kan ik beter de huidige kopen, die goedkoper is? Nee even wachten op die 3000, die is iets duurder omdat er een spel bij zit maar wel beter. En moet je een geheugenkaartje erbij hebben of kun je ook zonder spelen? Om je save-game op te slaan heb je een memorystick nodig. En en en zijn er nog meer leuke spellen zoals Patapon en Locoroco? (behalve de vervolgen dan
). The 21 best PSP Games. En en en kun je je eigen series op dvd op zo'n geheugenkaartje zetten zodat je in de trein dvd kunt kijken? De PSP speelt .mp4 filmpjes af, dus je zult ze even moeten converteren, In de toekomst komt er ook divx support als je weet wat dat is
Of stel ik nu heel veel domme vragen? JA heul erg dom, verdomme
![]()
![]()
.
Dank jequote:
Tof. Koop God of War.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben vanaf vandaag ook in bezit van een PSP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |