quote:
Ik ging net in de trein de eindbaas tegemoet en binnen 10 seconden was ik molquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:31 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben nu gewoon aan het FOK!ken op mijn PSP. Echt tof! Crisis Core ook al bijna uitgespeeld, dan wordt het weer tijd voor een ander spelletje.
Jewel man, binnekort een hele shitload aan nieuwe games voor PSPquote:Op maandag 28 juli 2008 09:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is wel erg stil met nieuwe titels op de psp. Een van de redenen die ik lees is dat 3rd party ontwikkelaars geen trek meer hebben ivm de piracy. Maar waarom gaat datzelfde argument dan blijkbaar niet op voor de DS?
Bekijk de verkooplijsten maar eens.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is wel erg stil met nieuwe titels op de psp. Een van de redenen die ik lees is dat 3rd party ontwikkelaars geen trek meer hebben ivm de piracy. Maar waarom gaat datzelfde argument dan blijkbaar niet op voor de DS?
Nou, welke dan? Er staan een stuk of 4 interessante titels in de planning.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jewel man, binnekort een hele shitload aan nieuwe games voor PSP
Wat zie ik daarin?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bekijk de verkooplijsten maar eens.
jawelquote:Op maandag 28 juli 2008 17:17 schreef Pheno het volgende:
Ik zit toch te kijken voor een PSP, maar is er geen versie te koop met al een spel erbij?
5 uurquote:Hoe lang gaat de batterij mee voordat je het weer moet opladen?
jepquote:Kan ik ook mijn eigen muziekvideos er op afspelen?
Geen PSP games en wel DS games. DS games verkopen dus blijkbaar wel, en PSP games niet. Vandaar dat er geen games komen voor de PSP.quote:
Ah, dank je voor je antwoord. Ik heb even bij intertoys, dixons en FRS gekeken, maar daar hadden ze geen packs, dus ik ga nog even online zoeken. Ik heb geen custom firmwares nodig om muziekvideos af te spelen?quote:
Naja, ik heb zelf maar een paar games op de PSP:quote:Op maandag 28 juli 2008 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dank je voor je antwoord. Ik heb even bij intertoys, dixons en FRS gekeken, maar daar hadden ze geen packs, dus ik ga nog even online zoeken. Ik heb geen custom firmwares nodig om muziekvideos af te spelen?
Nav Notorious_Roy's reactie op Swets:
Dus eigenlijk moet ik geen PSP kopen zeg je? Als er geen games voor uitkomen lijkt het me wat zonde. Wat zijn de must haves van nu?
Of staan er geen games in de lijst omdat ze juist niet uitkomen? Iets met het kip en ei
Ja met game: God of War versie. Simpsons versie is geel. Spiderman versie is rood.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:17 schreef Pheno het volgende:
Ik zit toch te kijken voor een PSP, maar is er geen versie te koop met al een spel erbij?
Eh ja, zover was ik ook al. De reden die daarvoor gegeven wordt is piracy. Maar voor de DS zijn net zoveel en zelfs makkelijkere mogelijkheden dan voor de PSP. Dus waarom heeft die er blijkbaar geen last van is mijn vraag.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen PSP games en wel DS games. DS games verkopen dus blijkbaar wel, en PSP games niet. Vandaar dat er geen games komen voor de PSP.
Doelgroepquote:Op maandag 28 juli 2008 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja, zover was ik ook al. De reden die daarvoor gegeven wordt is piracy. Maar voor de DS zijn net zoveel en zelfs makkelijkere mogelijkheden dan voor de PSP. Dus waarom heeft die er blijkbaar geen last van is mijn vraag.
Zelfs mijn moeder snapt een R4DSquote:Op maandag 28 juli 2008 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doelgroep
PSP: Gadgetfreak/nerd
DS: je moeder
Ja Swets, jouw moeder wel. Maar ik mag hopen dat je begrijpt wat ik probeer te zeggen?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder snapt een R4DS
Maar de meeste moeders spelen niet zo heel veel spelletjes, dus die kopen die 4 games in totaal wel. Ik ook trouwens, goede games mogen van mij gewoon hun winst krijgen. En games diem e niet boeien hoef ik niet te downloaden, dus dat telt ook nietquote:Op maandag 28 juli 2008 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder snapt een R4DS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |