die hele OP ziet er anders uit tochquote:
Evenals het slechts 1 antwoord per keer. Gauw terug naar de oude OP!quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:44 schreef Houtspeer het volgende:
Zal ik gewoon de oude OP erin plakken?
Bedoel je dat als het meest westelijke land op de wereldkaart zoals wij die gewend zijn (aarde is rond)? Dan ga ik voor de Verenigde Staten van Amerika (Hawaii).quote:Op maandag 26 mei 2008 15:43 schreef PhysicsRules het volgende:
De vorige topicstarter. En ondanks klachten van Scotty en mij is hij gewoon doorgegaan. Een beetje jammer.
Om maar weer een vraag te stellen.
Wat is het meest westelijk land waar een Austronesische taal wordt gesproken?
Goed werk!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 15:57 schreef Houtspeer het volgende:
En de oude OP is weer terug.
Laten we hopen dat er geen ruzie gaat ontstaan...
Nee, ik bedoel als je een kaart zou maken met daarop alle gebieden waar ze deze talen spreken. Dus geen flauwe grappen.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:49 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Bedoel je dat als het meest westelijke land op de wereldkaart zoals wij die gewend zijn (aarde is rond)? Dan ga ik voor de Verenigde Staten van Amerika (Hawaii).
Ik begreep je oprecht niet, maar goed.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als je een kaart zou maken met daarop alle gebieden waar ze deze talen spreken. Dus geen flauwe grappen.
Dan is het nog afhankelijk van wat je als referentiepunt (middenpunt) neemt.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als je een kaart zou maken met daarop alle gebieden waar ze deze talen spreken. Dus geen flauwe grappen.
stockholm syndroomquote:Op maandag 26 mei 2008 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
is a psychological response sometimes seen in an abducted hostage, in which the hostage shows signs of loyalty to the hostage-taker, regardless of the danger (or at least risk) in which the hostage has been placed
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |