Bij Twente zal Kluivert iig niet met Engelaar komen te spelen, ( als hij daar naar toe gaat ) want Engelaar is vertrokken naar Schalke 04. En bij Heerenveen is het helemaal niet zeker of Sulejmani blijft.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:27 schreef Barca het volgende:
Ik heb 2 clubs voor hem in gedachten. (Al eerder gemeld.) Nu zal ik mijn opstellingen van deze teams geven.
FC Twente: Sander Boschker; Robbie Wielaert, Edson Braafheid, Ramon Zomer, Alfred Schreuder; Wout Brama, Blaise N'Kufo, Orlando Engelaar; Romano Denneboom, Patrick Kluivert en Stijn Huysgems.
Heerenveen: Vandenbussche; Zuiverloon, Nielsen, Breurer, Dingsdag; Bradley, Pranjic, Prager; Beerens, Kluivert en Sulejmani.
Wellicht dat hij daar kan gaan spelen samen met Edgar Davids?
Ik vind dit zulke onzin. Lekker opgefokt? Nou, bepaald niet. Als de verslaggever zegt: ik had het eigenlijk meer van Frank de Boer verwacht, dan is het vanzelfsprekend Kluivert zijn recht om tussendoor de vraag te stellen waarom de verslaggever dat denkt. Daarna gaf de verslaggever ook zijn antwoord.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:06 schreef Klopkoek het volgende:
Kluivert wordt als coach iig een tweede Van Gaal. Hij was weer lekker opgefokt in z'n praatje met de pers.
Die vraag was natuurlijk wel abnormaal. Waarom vraagt ie niet gewoon wat zo'n luie neger op trainerscursus doet? Dat soort vragen krijgt Van Nistelrooij nooit. Het getuigt van een enorme negatieve vooringenomenheid, gebaseerd op een beeld van Kluivert wat onder puberende AD-lezers bestaat, een sportjournalist weet echt wel beter, maar Kluivert schofferen doet het altijd goed op tv.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:40 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Ik vind dit zulke onzin. Lekker opgefokt? Nou, bepaald niet. Als de verslaggever zegt: ik had het eigenlijk meer van Frank de Boer verwacht, dan is het vanzelfsprekend Kluivert zijn recht om tussendoor de vraag te stellen waarom de verslaggever dat denkt. Daarna gaf de verslaggever ook zijn antwoord.
Er was daar niets abnormaals aan.
Maar, ieder zijn mening natuurlijk.
Jezus ben je zo focking dom of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:27 schreef Barca het volgende:
Ik heb 2 clubs voor hem in gedachten. (Al eerder gemeld.) Nu zal ik mijn opstellingen van deze teams geven.
FC Twente: Sander Boschker; Robbie Wielaert, Edson Braafheid, Ramon Zomer, Alfred Schreuder; Wout Brama, Blaise N'Kufo, Orlando Engelaar; Romano Denneboom, Patrick Kluivert en Stijn Huysgems.
Heerenveen: Vandenbussche; Zuiverloon, Nielsen, Breurer, Dingsdag; Bradley, Pranjic, Prager; Beerens, Kluivert en Sulejmani.
Wellicht dat hij daar kan gaan spelen samen met Edgar Davids?
Wat knap dat je mijn naam weet!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jezus ben je zo focking dom of doe je maar alsof?
Schreuder is gestopt, Engelaar is verkocht, Bradley gaat weg, Dingsdag is geen linksback, N'Kufo geen middenvelder etc...
ja en neequote:Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jezus ben je zo focking dom of doe je maar alsof?
Schreuder is gestopt, Engelaar is verkocht, Bradley gaat weg, Dingsdag is geen linksback, N'Kufo geen middenvelder etc...
Als je de ploegen niet kent hoe weet je dan dat Patrick daar goed tot zijn recht zou komen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:58 schreef Barca het volgende:
N'Kufo is geen middenvelder. Hij wordt door mij gezien als spits die om Kluivert heen moet spelen. Verder ken ik de ploegen niet. Heb de websites bekeken.
quote:Kluivert zegt gelijk 'ja' tegen Ajax
Door ROGIER DEELSTRA
ZEIST - Patrick Kluivert blijft solliciteren naar een terugkeer bij Ajax. De spits zou direct 'ja' zeggen bij een aanbieding van zijn oude liefde, ook als het om een stageplaats als trainer zou gaan.
,,Als Ajax belt, zeg ik 'ja'. Dat is zeker,'' aldus Kluivert in een interview met de supportersvereniging van Ajax, dat op Ajaxlife TV is uitgezonden. ,,Maar dan moeten ze wel bellen."
Kluivert stond afgelopen seizoen in Frankrijk bij Lille, maar kwam door blessures weinig in actie. Hij kreeg dan ook geen contractverlenging.
Is het niet als voetballer, dan zou de Amsterdammer (31) ook een stage op trainingscomplex De Toekomst aangrijpen. ,,Natuurlijk is AZ ook een optie, want ik ken Louis van Gaal goed. Maar het liefst ga ik zeker bij Ajax stage lopen."
De oud-international, die twee zoontjes in de Ajax-jeugd heeft rondlopen, zegt verder het niet eens te zijn met de kritiek op de jeugdopleiding van de club. ,,Ik heb het niveau gezien waarin mijn kinderen spelen... Petje af hoor."
Kluivert ging verder in op de sportieve problemen van de laatste jaren. ,,Ajax moet Ajax weer worden, weer lekker gaan voetballen en niet te veel op de beurs gaan rommelen. Het moet weer een echte voetbalclub worden, zoals in De Meer en dan komt alles goed."
Eens. De vooringenomenheid droop er van af, niet voor het eerst uiteraard. Echt welbespraakt zal Kluivert nooit worden, dat (plus de herinnering aan die populaire wat arrogante houding van bepaalde spelers destijds) maakt het een makkelijk slachtoffer. Tendentieuze vragen doen de rest.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die vraag was natuurlijk wel abnormaal. Waarom vraagt ie niet gewoon wat zo'n luie neger op trainerscursus doet? Dat soort vragen krijgt Van Nistelrooij nooit. Het getuigt van een enorme negatieve vooringenomenheid, gebaseerd op een beeld van Kluivert wat onder puberende AD-lezers bestaat, een sportjournalist weet echt wel beter, maar Kluivert schofferen doet het altijd goed op tv.
Het grenst ook aan ordinaire geschiedvervalsing. Ik ken hem als een prof die nooit verzaakte, maar er juist altijd stond als het moest. Na vele jaren van leugens, roddel en achterklap wordt het beeld neergezet van een flierefluiter die er met de pet naar gooit. Die man is al 5 jaar onvermoeibaar aan het vechten tegen blessures. Als Van Nistelrooij een half jaartje moet revalideren dan heet het dat hij zo gedreven is omdat allemaal te doorstaan. Als Van Basten een vergelijkbaar gevecht opgeeft om te gaan golfen is het juist daardoor de eeuwige held. Als Kluivert een zwakke knie heeft na 8 jaar voetbal aan de absolute top dan ligt het aan zijn instelling en moet hij dit soort schaamteloos onbeschofte vragen beleefd beantwoorden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:44 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Eens. De vooringenomenheid droop er van af, niet voor het eerst uiteraard. Echt welbespraakt zal Kluivert nooit worden, dat (plus de herinnering aan die populaire wat arrogante houding van bepaalde spelers destijds) maakt het een makkelijk slachtoffer. Tendentieuze vragen doen de rest.
Sub topper ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 05:42 schreef BogardeRules het volgende:
Twente loopt wel leeg, maar Kluivert en Davids bij twente? Om te worden uitgejouwd door het publiek, lekker weer die oerwoud geluiden? Kijk, voetbal technisch kan het wel kloppen maar welke speler met een succesvolle buitenland carriere gaat bij een subtopper spelen?
Dat Kluivert bij Lille wilde spelen, duidt wel op ambitie, maar nu ... Ik betwijfel of hij zijn motivatie kan vinden voor welke club dan ook. Ik hoop dat ie geld kan gaan vangen in katar of bij gullit, maar iets anders zie ik niet meer.
Twente is een subtopper ja, geen moment mee gedaan voor de titel, al heel lang niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:46 schreef rja het volgende:
[..]
Sub topper ?
Twente gaf wel Ajax klop, speel in de Champions leage.voorronde.
Kunnen ook nog leuk voetballen.
Best wel, er wordt vaak gedaan alsof de Huntelaars en Van Nistelrooijs van deze wereld zo dodelijk zijn in de afronding, maar die missen ook. Maar omdat ze niks anders kunnen lopen ze 90 minuten voor hun eigen kans, dat is hun rol en daarom krijgen ze meer kansen en daarom scoren ze (iets) meer. Behalve in de grote wedstrijden dan, want daarin heb je meestal alle spelers nodig om kansen te creeeren.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Gister gekeken naar de dvd van oranje op EK's die Kluivert was toch wel ff een afmaker zeg
Zeker vooral die goal op Anfield met de bal dacht ik van Davids. die aanname was perfectquote:Op zondag 1 juni 2008 12:20 schreef RayMania het volgende:
Zelfde heb ik van de week ook gedaan. De EK's van 1996 en 2000 en het WK van 1998 teruggekeken. Na dat weer gezien te hebben merk ik gewoon wat Oranje, maar ook Ajax mist. Kluivert was geweldig in die tijd en stond er altijd. De twee doelpunten tegen Ierland, doelpuntje tegen Engeland, hele belangrijke doelpunten tegen Argentinië en Brazilië op het WK en natuurlijk Kluivert - Joegoslavië. Ontzettend balvast, balcontrole, snelle balbehandeling, overzicht, scherp, kopsterk, actie in huis.
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op zondag 1 juni 2008 16:05 schreef Barca het volgende:
Jammer dat hij nu de vorm niet heeft. Een speler als hij maakt de aanval zo veel soepeler.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |