Haha! zund, maar ik ga lekker geen regenbestendige kleding meenemen. Ik ben te optimistisch over het weerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:40 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee
Oh en m'n regenjas is ook binnen, voor 't geval dat. M'n kekke regenlaarsjes hebben vorig jaar op Lowlands het begeven, toen liep ik door een plas water "HAHA IK BLIJF WEL DROOG SUKKELS". Maar toen bleken er scheuren in te zitten.
Gek he.. Op een plattegrond van 2006quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:23 schreef JeroenV het volgende:
Edit: ligt het aan mij of zie ik dat GM Next podium nergens op de plattegrond
Deze is van vorige jaren, toen was het de John Peel Stage. Daar staat de tent dus normaal.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:23 schreef JeroenV het volgende:
Dat verre lopen was ook maar relatief..
En t kan ver zijn 's avonds na wat drank
Edit: ligt het aan mij of zie ik dat GM Next podium nergens op de plattegrond
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gek he.. Op een plattegrond van 2006
Ja ok, maar het is hier nu al 2 dagen miezerig en je weet maar nooit he.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:45 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Haha! zund, maar ik ga lekker geen regenbestendige kleding meenemen. Ik ben te optimistisch over het weer
Nou ik ben er wel benieuwd naar dan! Waar kan ik jouw aan herkennen dan (kleur/patroon/vorm regenjas, die je natuurlijk aan hebt ook al regent het niet want hij is hip) dan kan ik er mijn professionele mening over geven.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:10 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is hier nu al 2 dagen miezerig en je weet maar nooit he.En m'n regenjas is veel te hip om niet mee te nemen
quote:
1. Yep muntjesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Nog wat praktische vraagjes:
-Moet je betalen me tmuntjes/bonnetjes?
-Kun je die pinnen of moet je ze cash betalen?.
Bonnetjes op het terrein. Op de camping kun je met geld of bonnetjes betalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Nog wat praktische vraagjes:
-Moet je betalen me tmuntjes/bonnetjes?
-Kun je die pinnen of moet je ze cash betalen?.
Volgens het officiële Pinkpop magazine kun je dit jaar op de camping ook alleen met bonnen betalen, behalve op maandagmorgenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:48 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Bonnetjes op het terrein. Op de camping kun je met geld of bonnetjes betalen.
En die kun je pinnen en cash betalen, dacht ik zo.
Bonnetjes dan nog altijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
1. Yep muntjes
2. Je kan muntjes pinnen. Er zijn echter maar 2 a 3 kassa's waar dit kan. De overige 6 a 8 kan je enkel met geld muntjes halen.
Dat zou de eerste keer zijn, normaal kun je op de camping ook contant betalen. En maandag is er niets dit jaarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens het officiële Pinkpop magazine kun je dit jaar op de camping ook alleen met bonnen betalen, behalve op maandagmorgen
Hier te vinden dus: http://www.livexs.nl/media/pinkpop_magazine_2008.php
Ik neem wel scrabble mee, had namelijk beloofd om met iemand te gaan scrabble-en op pinkpopquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens hier staan op een cd![]()
Pim Pam Pet is je van het! Wie neemt nog Twister mee
Dat staat er idd ook dat dit in tegenstelling tot andere jaren nu allen met bonnen kanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:08 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat zou de eerste keer zijn, normaal kun je op de camping ook contant betalen. En maandag is er niets dit jaar
quote:
Een lekker meisje dat je 3 dagen leent en dan nooit meer terug ziet natuurlijk......quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:14 schreef Rubbish11 het volgende:
Pim pam pet, scrabble en twister, wat wil je nog meer op een festival camping?
Hij staat rechts naast de mainstage.. Waar vroeger altijd de 3FM-tent stond.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:55 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waar staat ie dan?
Fok! met hun nep plattegrond
Een en hetzelfde meisje voor 3 dagen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een lekker meisje dat je 3 dagen leent en dan nooit meer terug ziet natuurlijk......
Mooi dan drink ik d'r wel eentje extra.quote:
Bospoppers mogen er gerust eentje komen drinken!quote:
Ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:24 schreef Leonos het volgende:
Flessen bier?
PRECIES!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Een en hetzelfde meisje voor 3 dagen?![]()
Dealquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bospoppers mogen er gerust eentje komen drinken!
Het moment dat ik mijn tas sta te pakken komt de zin meestal. En dat gaan we donderdag doen na het trainenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Deal![]()
Nu begin ik wel zin te krijgen er in
eentje maar?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een lekker meisje dat je 3 dagen leent en dan nooit meer terug ziet natuurlijk......
Regenjas is blauw met rode figuurtjesdinges erop, maar hij is van H&M dus er zullen wel weer 5 miljard exemplaren van rondrennen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:31 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Nou ik ben er wel benieuwd naar dan! Waar kan ik jouw aan herkennen dan (kleur/patroon/vorm regenjas, die je natuurlijk aan hebt ook al regent het niet want hij is hip) dan kan ik er mijn professionele mening over geven.
Ja daaaaaaaaaaaag. Als ik je zie bespring ik jequote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Regenjas is blauw met rode figuurtjesdinges erop, maar hij is van H&M dus er zullen wel weer 5 miljard exemplaren van rondrennen.
Voor de rest kijk je maar in m'n fotoboek. Wie me herkent mag mijn bier betalen.
Haha, lekker op tijd! Ik ga morgen mijn eerste inkopen doen. Bier en die troep, zodat ik een koel flesje/blikje heb 's avonds (just in casequote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het moment dat ik mijn tas sta te pakken komt de zin meestal. En dat gaan we donderdag doen na het trainen
Roep dan eerst even, anders zie ik het niet aankomen en vallen we om.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaag. Als ik je zie bespring ik je
Verfrissingsdoekjes, voor een euro ofzo te krijgen bij kruidvat. Heb zelf ook al een voorraad ingeslagen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:57 schreef Leonos het volgende:
Hoe heten die doekjes waarmee je jezelf een beetje mee kan wassen in de ochtend enzo.
Iemand enig idee?
Oja, nog 1 dagje werken
Tegen de tijd dat alle tenten al staan is het waarschijnlijk al niet te zuipen, maar met een beetje geluk zit je dan al in je roes en boeit het allemaal niet meer zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Dat spul is echt alleen te drinken als het bijna 0 graden is, daarboven smaakt het echt ranzig
.
Ik haal wel bier bij de verkooppunten, koud en echt bier.
Gaat sowieso een prijzig weekendje worden, maar daar hebben we vakantiegeld voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |