quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:19 schreef Stiemie het volgende:
Voor de mensen die zo'n babybadje van Nijntje wel handig vonden om mee op vakantie te nemen: bij etos hebben ze nu ook opblaasbare babybadjes in de aanbieding. En ook gewone zwembadjes, zwemvleugeltjes en een zwembadring om in te zitten.
Ik weet ook niet hoelang ze ze nog zullen hebben BE, maar je kan er altijd een op reserve halen voor dat geldquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
En ik moeilijk doen en dat ding via Marktplaats halen.
Ze liggen bij de douchespul/zeep/baddingessen, zilveren pakjes zo groot als de wettiesverpakking, per 4 verpakt. Echt heerlijk zacht en ruiken fris-kruidig, ik heb in elke tas wel een pakje zitten. Ikeaquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:23 schreef pinquit het volgende:
dat is nog eens een goeie tip sjeen!!
ik wist niet eens dat ikea ook natte doekjes hadheerlijke winkel
Dat was ik idd ook wel van plan ja.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoelang ze ze nog zullen hebben BE, maar je kan er altijd een op reserve halen voor dat geldeen plaksetje is duurder zeg maar hihi
Me wiegie was een stijfselkissie,quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:33 schreef maffemuts het volgende:
Hallo mede-ouders, eerder in dit topic had men het over een baby-reisbadje. deze zou niet meer geproduceerd meer worden en er was ook iemand van ons die een mailtje naar prenatal had gezonden om zoiets te ontwerpen en/of in het assortiment op te nemen.
Net zat ik op mijn gemak het etos (sorry reclame) door te bladeren en wat kom ik tegen op de voorlaatste pagina van het foldertje, juist een opblaasbaar babybadje gelijk aan het eerder geplaatste nijntje bad alleen met andere opdruk. hij kost 5.99 en is 80 cm lang. heb gelijk de locale etos gebeld om er een aan de kant te leggen en ik ga m zo halen.
Dus ouders etos verkoopt ze in iedergeval deze periode : 16 juni tm 6 juliook hebben ze trouwens een opblaasbaar aankleed kussen erbij, nog minder ruimte innemend op vakantie dus
Groetjes Maffemuts
Op vakantie hebben wij enkel een opvouwbare emmer mee en de gootstenen op de camping hebben lang niet altijd een afsluitdop, laat staan dat ze soms gewoon zo goor zijn dat ik er mijn handen niet eens boven zou durven wassen, laat staan mijn kind er in zou doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:27 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Me wiegie was een stijfselkissie,
Me deken was een baaienrok
Me wiegie was versierd met strikkies,
De warme kruik zat in een ouwe sok.
Eeen emmer of de gootsteen gaat prima hoor
Tja kwark daar moet Isa zo van spugen, misschien te zuur? Yoghurt precies zo, hier dus gewone vanille vla en dan het liefste de domo variant die is goed dikquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:32 schreef snoopy het volgende:
onze kinderen krijgen daarom meestal kwark BE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |