quote:Op zondag 6 juli 2008 19:58 schreef soares het volgende:
we hebben een vlucht voor 380 vanaf heathrow gevonden...maar dan moeten we een dag daarvoor naar london... omdat we fucking vroeg vliegen... en een dag langer blijven... omdat we laat aankomen....
dussss nu gaan we waarschijnlijk voor een vlucht vanaf brussel van 480... iets duurder, maar zonder gezeik...
als iemand nog goede ideeën heeft hoor ik ze graag... '
we willen rond de 17de weg... en rond de 25ste terug... februari 2009
groetjesss
Ik ben zelf nog aan het zoeken voor oktober, maar ik zou bij cheaptickets.nl zoekenquote:Op maandag 7 juli 2008 17:15 schreef crossover het volgende:
Ik wil in november een week naar New York/New Jersey (in die laatste heb ik een oom wonen waar ik kan logeren). Het is de bedoeling om een beetje de stad te bekijken en in NJ te logeren. Wie kan me een beetje op weg helpen met linkjes van vliegmaatschappijen, websites etc? Het is allemaal zo onoverzichtelijk..
Ik zag dat een ticket begin november rond de 600 euro kost?
Natuurlijk, ze hebben daar ook kinderen...quote:
Viel mij ook al op, hotelprijzen gaan nergens over.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:49 schreef Proximo het volgende:
Ik wil in oktober (11-17) NY doen, vlucht met American Airlines heb ik voor 450 gevonden![]()
Is er toevallig iets in die week te doen in NY? want de hotels die ik vind zijn allemaal bijzonder prijzig...
Oh hi, welkom in NYCquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:49 schreef Proximo het volgende:
Ik wil in oktober (11-17) NY doen, vlucht met American Airlines heb ik voor 450 gevonden![]()
Is er toevallig iets in die week te doen in NY? want de hotels die ik vind zijn allemaal bijzonder prijzig...
Tja, succes met het vinden van een goedkoop én goed hotelquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:49 schreef Proximo het volgende:
Zag ik ook ja. Weinig keuze meer over. Vanaf Brussel zijn er ook nog wel regelmatig goedkope vluchten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:19 schreef jmac het volgende:
Cheaptickets heeft nu actie: 399euro naar NY in november met icelandic (dus via reykavik). Goede ervaringen met hen?
*bijna alle datums zijn wel op*
Alles al weg. Je kan niet eens 24 uur nadenken of alles is voor je weggekaaptquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zag ik ook ja. Weinig keuze meer over. Vanaf Brussel zijn er ook nog wel regelmatig goedkope vluchten.
Jammer dat mijn vakantiedagen dit jaar op zijn anders zou ik nog wel keer langs gaan.
Zijn genoeg vluchten 400-500 euro. Verder hoef ik geen hotel kan bij vrienden overnachten dus verder is het niet zo duur.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:40 schreef jmac het volgende:
[..]
Alles al weg. Je kan niet eens 24 uur nadenken of alles is voor je weggekaapt![]()
Hopelijk snel weer zo'n actie. November vind ik wel leuk om te gaan als 't weer rond 400eur is.
3 uurtjes vliegen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:52 schreef fanta_fanta_light het volgende:
Morgen voor een paar dagen naar New York! Vliegen met AA, 3 uurtjes als 't goed is. Over een paar dagen in 't kort hoe het was =)
Je woont neem ik aan niet in Nederlandquote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:52 schreef fanta_fanta_light het volgende:
Morgen voor een paar dagen naar New York! Vliegen met AA, 3 uurtjes als 't goed is. Over een paar dagen in 't kort hoe het was =)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |