Viel mij ook al op, hotelprijzen gaan nergens over.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:49 schreef Proximo het volgende:
Ik wil in oktober (11-17) NY doen, vlucht met American Airlines heb ik voor 450 gevonden![]()
Is er toevallig iets in die week te doen in NY? want de hotels die ik vind zijn allemaal bijzonder prijzig...
Oh hi, welkom in NYCquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:49 schreef Proximo het volgende:
Ik wil in oktober (11-17) NY doen, vlucht met American Airlines heb ik voor 450 gevonden![]()
Is er toevallig iets in die week te doen in NY? want de hotels die ik vind zijn allemaal bijzonder prijzig...
Tja, succes met het vinden van een goedkoop én goed hotelquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:49 schreef Proximo het volgende:
Zag ik ook ja. Weinig keuze meer over. Vanaf Brussel zijn er ook nog wel regelmatig goedkope vluchten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:19 schreef jmac het volgende:
Cheaptickets heeft nu actie: 399euro naar NY in november met icelandic (dus via reykavik). Goede ervaringen met hen?
*bijna alle datums zijn wel op*
Alles al weg. Je kan niet eens 24 uur nadenken of alles is voor je weggekaaptquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zag ik ook ja. Weinig keuze meer over. Vanaf Brussel zijn er ook nog wel regelmatig goedkope vluchten.
Jammer dat mijn vakantiedagen dit jaar op zijn anders zou ik nog wel keer langs gaan.
Zijn genoeg vluchten 400-500 euro. Verder hoef ik geen hotel kan bij vrienden overnachten dus verder is het niet zo duur.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:40 schreef jmac het volgende:
[..]
Alles al weg. Je kan niet eens 24 uur nadenken of alles is voor je weggekaapt![]()
Hopelijk snel weer zo'n actie. November vind ik wel leuk om te gaan als 't weer rond 400eur is.
3 uurtjes vliegen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:52 schreef fanta_fanta_light het volgende:
Morgen voor een paar dagen naar New York! Vliegen met AA, 3 uurtjes als 't goed is. Over een paar dagen in 't kort hoe het was =)
Je woont neem ik aan niet in Nederlandquote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:52 schreef fanta_fanta_light het volgende:
Morgen voor een paar dagen naar New York! Vliegen met AA, 3 uurtjes als 't goed is. Over een paar dagen in 't kort hoe het was =)
Mocht je er op 14 september zijn dan raad ik je aan naar dit (gratis) evenement op Times Square te gaan! Als je van musicals houdt, tenminste. Is ERG leuk.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:34 schreef poohy het volgende:
Wij zijn in september een paar daagjes in New York en ik denk dat we het Carter Hotel gaan boeken (staat in de op)![]()
Kijk er zo naar uitDe vorige keer dat wij er waren was het er echt bloedheet (was begin juni). Nu gaan we in september dus hoop dat het dan wat beter is
Ik vond dat het weinig afkoelde 's avonds. Wel staat binnen overal de airconditioning onwijs hoog, zo hoog dat het gewoon koud was.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:53 schreef Binsentu het volgende:
Hoe is het weer? Ik vertrek a.s. vrijdag. Koelt het 's avonds af of blijft het warm?
Oh te gek! Vroeger was ik echt musical fan en dat is eigenlijk nog een beetje blijven hangenquote:Op zondag 13 juli 2008 11:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Mocht je er op 14 september zijn dan raad ik je aan naar dit (gratis) evenement op Times Square te gaan! Als je van musicals houdt, tenminste. Is ERG leuk.
Nog 5 weken en dan ga ik!
Graag gedaan en ik ben stinkend jaloers!quote:Op zondag 13 juli 2008 15:04 schreef poohy het volgende:
[..]
Oh te gek! Vroeger was ik echt musical fan en dat is eigenlijk nog een beetje blijven hangenWe zijn van 6-18 september in Albany bij familie en die periode gaan we een paar dagen naar New York. Dus deze dag zit er dan zeker bij in!
Bedankt voor de tip
Nuja 75eur vind ik niet echt cheap. Daar krijg je in London/Amsterdam een mooie 2ster kamer voor, dus vandaar ook de vraag. Ik dacht dat het vanwege de dollar juist wel rond die prijs zal liggen maar zelfs met cheapy dollar is het allemaal nog 150eurquote:Op zondag 13 juli 2008 22:13 schreef thaWarhead het volgende:
Als je echt cheap wilt zul je toch aan een hostel moeten gaan denken.
Wat is dát?!quote:Op maandag 14 juli 2008 03:32 schreef Binsentu het volgende:
Weet iemand of ik mijn telefoon kan gebruiken in Amerika?
Dit is em:
http://k-tai.impress.co.jp/cda/article/showcase_top/33025.html
Hij gebruikt het CDMA netwerk en heeft 3G support.
quote:Op maandag 14 juli 2008 03:32 schreef Binsentu het volgende:
Weet iemand of ik mijn telefoon kan gebruiken in Amerika?
Dit is em:
http://k-tai.impress.co.jp/cda/article/showcase_top/33025.html
Hij gebruikt het CDMA netwerk en heeft 3G support.
http://www.allesamerika.com/reistips-amerika.html#16quote:Mobiel telefoneren in de VS
De kans is groot dat uw eigen mobieltje in de VS niet werkt, dus neemt u deze niet mee op vakantie. Uitzondering zijn de toestellen van 1900 mHz, waarvan er in Nederland slechts enkele modellen te verkrijgen zijn; uw telecomwinkel of -bedrijf kan u hier meer over vertellen.
In het algemeen is het simpelweg niet aan te raden een mobieltje in de VS te gebruiken, al helemaal niet als u naar Nederland wilt bellen. De kosten kunnen dan zeer hoog oplopen, als het toestel uberhaupt al functioneert.
Als u langere tijd in de VS verblijft (bijv. enkele maanden), dan kunt u wel de aanschaf van een mobieltje overwegen. Deze kunt u beter niet gebruiken om naar Nederland te bellen, maar voor regionaal bellen kunnen ze heel geschikt zijn.
Houdt er wel rekening mee dat Amerikaanse mobieltjes minder geavanceerd zijn dan Europese omdat de technologie hier verder ontwikkeld is dan daar. Bovendien is er geen landelijke dekking in de VS, zodat uw mobieltje niet werkt als u grote afstanden gaat afleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |