Dude, dan ben je in NYC en dan ga je de hele dag skate winkeltjes langsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:49 schreef thaWarhead het volgende:
Het weer is hier trouwens echt kut. Benauwd, temperaturen van rond de 35 zijn geen uitzonderingen. In midtown Manhattan heb je ook nog al die uitlaatgassen erbij en is het echt niet grappig meer.
De vorige keer dat ik in NY was heb ik tot 3 keer toe een lottery gedaan voor Wicked. Tot drie keer toe niet 'gewonnen'.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:12 schreef Binsentu het volgende:
Heeft er iemand hier verstand van zogenaamde "rush tickets" voor musicals? Het blijkt dat je met een loting kan meedoen en zodoende kaartjes kunt winnen voor $20 op de voorste 2 rijen. Heeft iemand dit al eens gedaan.
Heb je photobucket al eens geprobeerd? Die downsized mijn 2,5 mb foto's altijd vanzelf. Of je kunt Picasa downloaden, kun je je foto's meteen op je harde schijf zetten en met een druk op de knop gooit ie je album op picasaweb (internetalbum dus) en kan je op die web-albums verder nog wat teksten toevoegen of onbedoelde foto's snel elimineren.quote:
Bedankt voor de link !quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:16 schreef Cee het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik in NY was heb ik tot 3 keer toe een lottery gedaan voor Wicked. Tot drie keer toe niet 'gewonnen'.
Maar, daar moet bijgezegd worden dat die musical destijds nieuw, hot en happening was. Maar aangezien Rent nog maar even draait kan er weer een run op goedkope kaartjes en dus op lottery komen.
Je moet op een bepaalde tijd bij het theater aanwezig zijn om je naam op een briefje te zetten en in een grote bingo-tombola te laten gooien. Dan wacht je een half uur of zo totdat iedereen die aan de lottery meedoet, z'n naam heeft gedeponeerd (dat kunnen er de ene keer 40 zijn, de andere keer -zoals bij Wicked- 150). Dan moet je achter een streep blijven staan en dan komt een meneer uitleggen dat hij zometeen 14 (of 20, of 25, ligt eraan welke show) namen gaat trekken en die persoon kan dan 2 kaartjes kopen van 25 dollar, op een van de voorste rijen. Scheelt dus gauw een dollar of 40! Het is wel belangrijk dat je je geld CASH bij je hebt, alleen zó mag je betalen.
Misschien is deze link ook wel handig (en helderder dan mijn uitleg).
Nasty man .. dit verzin je toch niet. Net alsof je daar ooit nog een keer gaat boeken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:21 schreef soares het volgende:
ik krijg net post... van airberlin....
dat onze vlucht geannuleerd is, het geld wordt teruggestort en we krijgen een waardebon voor 75 euro, vor de volgende keer dat we bij hun boeken.
ik ben des duivels, ben hier echt niet blij mee...
Ik was eerder die week al geweest (had kaartjes via Ticketmaster) maar vond het zo super te gek gaaf dat ik nog een keer wilde.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:55 schreef Binsentu het volgende:
Dus je bent niet naar Wicked geweest? Of heb je het uiteindelijk opgegeven en heb je 'normale' kaartjes gekocht?
Nou lekker zeg!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:21 schreef soares het volgende:
ik krijg net post... van airberlin....
dat onze vlucht geannuleerd is, het geld wordt teruggestort en we krijgen een waardebon voor 75 euro, vor de volgende keer dat we bij hun boeken.
ik ben des duivels, ben hier echt niet blij mee...
Ticketje Londen boeken als voorproefje voor je NY reis?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:24 schreef soares het volgende:
ja heb gekeken... vanaf london vlucht gevonden voor 380
maar dan moeten we nacht in london doen.
heb op vliegtuig forum gelezen, dat air berlin geen lange vluchten meer gaan doen...
dusjaaaaaaa
nu bestemming te vinden voor die 75 euro die we van airberlin krijgen
385?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:02 schreef Professional het volgende:
Ik heb toen Amsterdam - London - JFK geboekt voor 385 euro. Op de terugweg hadden we British Airways en die waren zeer snel in Londen.
Overstappen maakt mij niks uit, maar ik kan begrijpen dat mensen dit niet willen.
Air Berlin vliegt op Mallorca en die andere badplaatsen, maar dat is niks in vergelijking met NY.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |