heel veel plezierquote:Op zondag 22 juni 2008 17:00 schreef DTmaster het volgende:
Zo ik ga morgen ben benieuwd, ga er nog meer mensen morgen
gaat wel goed komen, ik ben alleen zo benieuwd hoe ik het nou in het echt ga ervaren, je ziet altijd NY op tv maar in het echt is toch ff wat anders maar hoequote:[heel veel pleziergeniet ervan!
Het is alweer bijna een maand geleden dat ik ben geweest
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef Afwezig het volgende:
Ik zit er over 2 weekjes .. Heeft iemand nog tips voor goede uitgaansgelegenheden? Wij willen wel een paar clubs af, maar we willen niet uren in de rij staan. Wat is de dresscode trouwens voor leuke clubs in NY? Ik wil er niet te opzichtig als de tourist uitzien
Alle leuke clubs zitten ongeveer in het Meatpacking District. Gewoon een beetje rondlopen daar en kijken waar je heen wil. Ik ben vorige maand naar New York geweest en wij zijn toen naar Lotus geweest (http://www.lotusnewyork.com). Daar vlakbij zitten ook Cielo, Buddha Bar, Tanjune. En er zitten ook veel goede restaurants. Dresscode is hetzelfde als in clubs hier in Nederland.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef Afwezig het volgende:
Ik zit er over 2 weekjes .. Heeft iemand nog tips voor goede uitgaansgelegenheden? Wij willen wel een paar clubs af, maar we willen niet uren in de rij staan. Wat is de dresscode trouwens voor leuke clubs in NY? Ik wil er niet te opzichtig als de tourist uitzien
niet willen vliegen maar wel 1300 $ voor een cruise willen uitgevenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:28 schreef Elwood1802 het volgende:
OMG ik wil er ook heen
Alleen niet met het vliegtuigEnige wat overblijft is dan een cruise oid. Heb gelezen dat je voor 1300dollar al heen en terug kunt
miss ga je nu dichter langs groenland als eventuele uitwijkroute??quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:22 schreef Elwood1802 het volgende:
Mja, hekel aan vliegen en doe het nooit weer1300dollar is altijd nog maar 700e ongeveer. Moet wel even kijken of het niet goedkoper kan. Dus gewoon lijndienst amsterdam-new york (of vanaf southampton)
Overtocht duurt 6 dagen, wat ik raar vind. Vroeger duurde het maar 4 dagen.
Leukquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:24 schreef thaWarhead het volgende:
Gisteren aangekomen, vandaag voor het eerst echt de stad in. Dagelijkse updates op mn blog, link in sig.
Is ook logisch, je zal je ogen uitkijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:08 schreef Cone het volgende:
Ik heb er zo'n zin in !!ik lijk wel een klein kind
In dat hotel ben ik ook geweest. Perfecte ligging. Recht tegenover penn station zo;n beetje het metroknooppunt van manhattan.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:10 schreef Cone het volgende:
1 Juli naar New York !in het Pennsylvania hotel. Ditword m'n eerste keer en heb er onwijs veel zin in !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |