hahaha natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:49 schreef Hik het volgende:
Credit Card![]()
http://www.amtrak.com/
Maar om hier te bestellen heb je dus inderdaad een credit card nodig.
Gewoon daar ophalen dus. Kaartje is gekocht, moet het alleen daar even uit de machine trekken...quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef DTmaster het volgende:
jaja nee ik neem er geen en ik ken genoeg mensen die zonder een erg leuke reis in the USA hebben gehad, je betaald alleen contant, maare nogmaals Hik ik neem aan dat jij dus via Inet betaald hoe heb je dat dan geregeld met de ontvangst?
idd...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:52 schreef Imurderu het volgende:
Amerikanen zijn trouwens compleet doorgeslagen met het verkopen van alcohol en tabak aan minderjarigen.
Mijn vriendin is 34 en werd bij de Duane Read (supermarkt) om haar legitimatie gevraagd toen ze een pakje sigaretten kocht. En erger nog; bij die zelfde winkel werd het mij een paar dagen later ook gevraagd toen ik een blikje bier ging halen. En ik ben toch echt 37 hahahahaha
Vond het even funny om te vermelden
Het is gewoon wettelijk verplicht, ze vragen iedereen om ID omdat wanneer ze dit niet doen (zelfs bij een opa van 80) ze een dikke boete kunnen krijgen. Duidelijke wet, dus niet zoals hier met een dik grijs gebied waar een kassamiep van 16 moet inschatten of iemand wel of geen alcohol mee mag krijgen....quote:Op zondag 1 juni 2008 08:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
idd...![]()
gasten slaan echt door met dat soort dingen...waren bij de duane in de buurt van madison en mijn moeder ging daar peuken halen...nou is mijn moeder 52 en nog vragen om haar psprt!!!!
Ik ben er vanaf 13 juni, ben je er dan ook nog?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:47 schreef remondepemon het volgende:
TVP
8 Juni ben ik er ook in NY, in het Carter. Heb er zin in!
hoe kom je daaraan?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:23 schreef Hik het volgende:
Heb ik trouwens al ingevrevem dat mijn ticket AMS-NY/Toronto-AMS me maar 160 euro kost?
Award ticket. Frequent flyer miles.quote:
Een dagje nog maar, heb tot de 14de geboekt. Pak daarna de trein richting Washington.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:02 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf 13 juni, ben je er dan ook nog?
Wij hebben de boottocht van twee uur genomen. Toen wij aankwamen was dat de eerste die vertrok en ik vond twee uur precies goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:31 schreef DTmaster het volgende:
waar blijven de foto'sIniedergeval leuk te horen dat een toffe week was, hoe was die Circle Line Tour want 3 uur lijkt mij lang of valt dat mee?
Volgens mij is het Holocaust museum in Washington ook indrukwekkend om te zien. Ik weet niet wat the Mall is, maar als het gewoon een winkelcentrum is snap ik niet dat je daar naartoe gaat als je zo weinig tijd hebt. In NY kun je genoeg shoppen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:08 schreef DTmaster het volgende:
Zo... die tickets voor de Amtrak NY - DC zijn geregeld 8)
25 Jun New York 07.05 - Washington 10.25
25 Jun Washington 20.30 - New York 23.55
Nu vroeg ik mij af, Wij komen om 10-30 uur aan en hebben tot ongeveer 18-00 uur de tijd om Washington te verkennen (i know, weinig tijd) MAAR we willen toch veel zien....
Zelf heb ik dit als planning opgegegeven (zie onder)
Mischien kunnen (jullie) als ervaren Amerika reizigers die al eens naar Washington zijn geweest kijken of dit schema wel haalbaar is en of ik niet een fout heb gemaakt inverband met mijn tijdslimiet.
10-30-11-00 = Aankomst in DC dan een Taxi naar het Witte Huis (eerst dat maar afhandelen dan is dat gedaan)
13-00-15-00= The Mall bezoeken, ik denk dat 2 uur genoeg is aangezien het minder dan 1 km in de lengte is, mischien kan ik mij vergissen?
15-30-18-00 = Het American History Museum wil ik graag bezoeken maar dat is in/bij de Mall dus that's close, mijn planning blijft dus vrij dicht bij de Mall omdat ik van iedereen hoor dat dit de plaats is waar alles te zien is, maar ik zou graag van jullie willen horen of er mischien in die 8 uurtjes nog meer te zien is dan alleen het Witte Huis en The Mall?
Mensen kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:02 schreef Blik het volgende:
Is het nog wat meer behalve een groot grasveld met een boel musea (en andere landmarks) erlangs. Snap nog steeds niet wat je daar 2 uur moet doen als je maar 7 uur de tijd hebt.
Ha bikkel! Geen idee hoe laat ik vertrek heb namelijk nog geen kaartje gekocht/geboekt. Denk alleen niet dat ik het zo vroeg red, zeker niet op vakantie. lekker uitslapen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:19 schreef DTmaster het volgende:
Hey Leuk die heb ik ook geboekt hoelaat vertrek jij dan vanaf Penn Station met de Amtrak, ikzelf om 7-00 ppff jaja Die hards maar het is dan ook maar voor een dagje.
Wat zijn jouw plannen?
Zullen vast wel genoeg laundry services zijn in NY. Maar de dollar is ook weer niet zo goedkoop dat je iedere dag een nieuw shirt kunt kopen om die vervolgens weg te gooien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:32 schreef remondepemon het volgende:
[..]
Vraagje: Weet iemand of het een beetje te doen is met de laundry service in NY? Denk niet dat het Carter hotel er een heeft en het dus ergens anders moet zoeken. Of kan ik beter vanwege de lage dollar prijs kostentechnisch elke dag iets anders kopen en weer weg gooien de volgende dag
The Mall is enorm groot hoor. En er zijn altijd wel evenementen of demonstraties aan de gang. Maffe Amerikanen zijn altijd leuk om naar te kijken. Zeker als het streng christelijke idioten met borden zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:32 schreef Blik het volgende:
mensen in Washington zijn idd veel specialer dan in de rest van de wereld
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:01 schreef PeRi het volgende:
Vraagje, is Washington op een zondag goed te doen, als je een dagje erheen wil? En de meesten hier kopen de treinkaartjes NY-DC al vantevoren hè, is het aan te bevelen vantevoren te kopen, of is er dmv ter plekke dag vantevoren kopen, ook nog wel plek in de vroege trein?
ja bij wijze van ik ken het daar ook niet maar het lijkt mij dat je er niet binnen een kwartier doorheen bentquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:02 schreef Blik het volgende:
Is het nog wat meer behalve een groot grasveld met een boel musea (en andere landmarks) erlangs. Snap nog steeds niet wat je daar 2 uur moet doen als je maar 7 uur de tijd hebt.
Dat Graf van Kennedy Zou ik wel willen zien, is dat bij The Mall in de buurt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The Mall is enorm groot hoor. En er zijn altijd wel evenementen of demonstraties aan de gang. Maffe Amerikanen zijn altijd leuk om naar te kijken. Zeker als het streng christelijke idioten met borden zijn.Je zou ook naar Arlington kunnen gaan. Dat is een militaire begraafplaats waar ook het graf van John F. Kennedy te vinden is en het huis van Robert E. Lee. Of naar Georgetown om prachtige oude huizen te bekijken.
Als je je tenminste een beetje voor historie interesseert.
Arlington ligt buiten de stad. Maar is met de metro goed te bereiken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:22 schreef DTmaster het volgende:
Dat Graf van Kennedy Zou ik wel willen zien, is dat bij The Mall in de buurt?
Wij hebben eerst 5 dagen NY gedaan en zijn toen doorgevlogen naar LVquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:40 schreef SunChaser het volgende:
Heeft iemand ervaring met een combinatie NY en Las vegas, zeg 7 dagen NY en 4 dagen LV.
ben me aan t orrienteren. Een loss ticket + hotel zoeken of een echte combinatiereis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |