Ik zit zelf in de industrie, dus jah.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:42 schreef rakotto het volgende:
[..]
Cruise.Elroy![]()
Weet je eigenlijk wel wat de term Homebrew is?
Ja, maar denk eens aan alle andere goeie programmas zoals Mirc, torrent applicaties etc! Dat zijn ook homebrew (geweest)quote:Op maandag 26 mei 2008 10:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik zit zelf in de industrie, dus jah.
Ik heb het niet zo hoog met homebrew omdat het meestal gewoon kutkwaliteit is, of ports van bestaande emulators. Verder wordt het gebruikt als slecht excuus om illegaal bezig te zijn op consoles.
Absoluut en heel erg geweldige programatuur. Maar daar heb je niets aan op een wii en kan je veel beter netjes maken op een pcquote:Op maandag 26 mei 2008 15:06 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja, maar denk eens aan alle andere goeie programmas zoals Mirc, torrent applicaties etc! Dat zijn ook homebrew (geweest)
Ik ben een van de devs op het openMSX project de port is al gedaan door een team members. Op dit moment zijn we het al aan het uitbreiden. openMSX draait bovenop WII Linux (GC-linux)quote:Op maandag 26 mei 2008 10:45 schreef xt het volgende:
@Vampier : doe *jij* die port? Join anders #wiidev op EFnet als je met andere devs wilt babbelen.
IRC op een console? Handig!quote:Op maandag 26 mei 2008 15:06 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja, maar denk eens aan alle andere goeie programmas zoals Mirc, torrent applicaties etc! Dat zijn ook homebrew (geweest)
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:07 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is daar jammer aan dan? alle homebrew komt in dat formaat, je kunt het zo starten
Dude... Linux werkt allang met USB keyboard. (zoek op google GC-Linux PoC 4.0) maar X zit er voorlopig nog niet in dit in verband met het geheugen dat ge-alloceerd kan worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
tis wachten op windows XP, en dan via usb een muis en toetsenbord.
Eerst linux natuurlijk maar toch.
Goedkope pc , ^^
Enig idee waar te vinden in Vista?quote:Ga op je computer naar Control Panel > System > Advanced > Environment Variables > System Variables > New. Bij Variable Name vul je WIILOAD in.
Nee... alleen een text interface en wat SDL based programs. (zie de reden boven: geheugen allocatie)quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:18 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Vampier je hebt natuurlijk een hele mooie desktop met wiilinux
Goldeneye??? Wow! Als dat gaat werken zou echt gaaf zijn! Dan ga ik 't echt wel installeren.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:10 schreef BadBadPresident het volgende:
Wat mensen nu proberen is om reeds bestaande .wad spellen te "injecteren" met andere nintendo 64 roms om ze speelbaar te krijgen. Dit is al reeds gelukt met super smash bros 64. helaas heeft men goldeneye 64 en perfect alleen nog niet aan de praat gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |