quote:Op donderdag 4 september 2008 15:53 schreef ruffian het volgende:
[..]
Ik zit steeds meer te twijfelen aan een harde mod, met de lage kwaliteit spellen die er uit komen.
De meeste spellen zijn de 50 euro niet waard en die het wel waard zijn koop je toch.
Dilemma
Goed werk moet beloond worden, toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:06 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
en jij denkt dat als je Wii omgebouwd is dat jij nog spellen gaat kopen??
Nou ik kan je uit ervaring vertellen dat je dat niet gaat doen.
Je download de duvel en z'n ouwe moer dus dan ook meteen alle (nieuwe) spellen. ook spellen die in amerika al uit zijn maar niet hier bijvoorbeeld..
juist mijne is ook omgebouwd en de toppers heb ik ook gedownload...quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:06 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
en jij denkt dat als je Wii omgebouwd is dat jij nog spellen gaat kopen??
Nou ik kan je uit ervaring vertellen dat je dat niet gaat doen.
Je download de duvel en z'n ouwe moer dus dan ook meteen alle (nieuwe) spellen. ook spellen die in amerika al uit zijn maar niet hier bijvoorbeeld..
we zullen maar proberen de discussie over kopen v.s. downloaden te vermijden aangezien dit topic over Wii Homebrew gaat :-)quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
juist mijne is ook omgebouwd en de toppers heb ik ook gedownload...![]()
op een gegeven moment zit je in geld nood en download je m ''even''
daarna koop je niets meer
maargoed
ik heb alle consoles vanaf de NES behalve de Ps3
dsu dan kun je op een gegeven moment niets meer kopen
werkt dat een beetje?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:20 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Die playstation 1 emulator is ook wel lache,
WiiSX - PS1 Emu for Wii (HBC READY)
Geen goed nieuws voor nintendo, maar waar zou je die backup files vanaf willen laden dan?quote:[Wii] Wii Backup Loader BEVESTIGD !
http://wii-media.nl/
Jaja jongens het gaat eindelijk gebeuren een WII BACKUP LOADER voor Unmodded Wii's. Na de vele leugens en neppe video's is er eindelijk iemand die een ECHTE heeft. De man achter deze Backup loader is niemand minder dan Waninkoko ! Linkinworm (Beta Tester) heeft een aantal dagen geleden al enkele video's geplaatst en vandaag is dit bevestigd door Waninkoko. Met deze Backup Loader kun je via een Applicatie die je laad via het Homebrew kanaal of een andere manier om homebrew te starten een Backup laden van je spellen. Volgens Waninkoko zal deze Backup Loader over 2 weken klaar zijn en worden uitgebracht. Voor video's klik je op Lees Verder.
Dat is zo, maar meestal leid het één zo naar het ander. Ik heb dit vaker mis zien gaan. Voor je het weet staan hier volledige handleiding over hoe je je wii softwarematig ombouwd, dat past gewoon niet in GAMquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is toch alleen maar discussie, geen links of verdere uitleg. Mij ging het qua discussie om hoe enorm Nintendo zichzelf in de voet geschoten heeft door niet te gaan praten met die hackers.
ok, we houden er over opquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is zo, maar meestal leid het één zo naar het ander. Ik heb dit vaker mis zien gaan. Voor je het weet staan hier volledige handleiding over hoe je je wii softwarematig ombouwd, dat past gewoon niet in GAM
Zelda is nodig vanwege een programmeerfout in dat spel. Normaal staat de Wii niet toe dat er niet-toegestane software gedraaid kan worden. Maar door die fout is dat wel mogelijk. Het is niet zomaar een los bestandje dus waar het om draait, het spel zelf moet echt draaienquote:Op woensdag 17 september 2008 14:10 schreef Noax het volgende:
Wat mij niet helemaal duidelijk is, is waarom je de game nodig bent.
Alles is toch zo'n beetje te downloaden en over te zetten, je zou toch denken dat het bestandje wat op de disc staat gewoon ergens te downloaden moet zijn, of zie ik iets over het hoofd?
Bedankt voor de duidelijke uitleg.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ok, we houden er over op
[..]
Zelda is nodig vanwege een programmeerfout in dat spel. Normaal staat de Wii niet toe dat er niet-toegestane software gedraaid kan worden. Maar door die fout is dat wel mogelijk. Het is niet zomaar een los bestandje dus waar het om draait, het spel zelf moet echt draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |