het is echt heel simpel hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:44 schreef aikidogirl het volgende:
zou er iemand met ervaring het zien zitten om het voor mij te kunnen doen.![]()
ben daar echt geen held in
nieuwere versies van wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:14 schreef aikidogirl het volgende:
bij jou is het gelukt dan.Gaat het ook al met de nieuwe versie's?
Text based meuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:26 schreef Hot_Baboon het volgende:
ik las een stukje terug iets over Linux op de Wii. Hoe ontwikkelt dit zich? Wat houdt dit in? Ik kan me er wel e.e.a. bij voorstellen maar toch nog ter bevestiging..
Wat?!?!?! Tyrian voor de wii? Damn dit is mijn meest favoriete spel ooit, sinds de release speel ik dit spel minstens 3 keer per jaar uit. Ik heb nog geen homebrew op mijn wii gezet, maar nu kan ik er niet meer omheenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:27 schreef ruffian het volgende:
Wat een geweldig spel blijft Tyrian toch!
(al zit ik nu ff vast)
Kijk dat is nog eens wat, hopelijk komt er snel wat leuks uit.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:13 schreef __Saviour__ het volgende:
En dit is ook erg interessant, ze hebben waarschijnlijk het Wii-equivalent ontdekt van wat Pandora deed voor de PSP.
Dit kan heel toffe dingen opleveren: http://www.tehskeen.com/forums/showthread.php?threadid=8757
Ik zit steeds meer te twijfelen aan een harde mod, met de lage kwaliteit spellen die er uit komen.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:05 schreef __Saviour__ het volgende:
De waarde ervan is helaas alweer afgezwakt nu, na commentaar van de maker van die hack. Hij claimt dat niet zal leiden tot custom firmwares en dergelijke dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |