Heb em wel opgestart een keer, maar heb er niks aan zonder usb toetsenbordquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:59 schreef Second1 het volgende:
Iemand hier die wii linux ( http://wiibrew.org/wiki/Homebrew_apps/Wii_Linux ) al geprobeerd heeft?
Ik heb een standaard pc usb toetsenbord maar die werkt niet op mijn Wiiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:38 schreef daNpy het volgende:
Pikt ie dat ja?
Een USB toetsenbord is toch zo geregeld?
Echt niet mijn Das Keyboard typt veel te lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:38 schreef daNpy het volgende:
Pikt ie dat ja?
Een USB toetsenbord is toch zo geregeld?
Hmm das jammer. Zijn er specifieke toetsenbord bekend die wel werken (drivers oidquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:41 schreef ruffian het volgende:
[..]
Ik heb een standaard pc usb toetsenbord maar die werkt niet op mijn Wii
Moet je hem dan nog ergens instellen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
gewoon een standaard usb toetsenbord zonder allerlei fratsen (draadloos, allerlei multimediazooi) moet gewoon werken.
neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:48 schreef ruffian het volgende:
[..]
Moet je hem dan nog ergens instellen?
Het ligt gewoon aan Guitarfun. Het is iets beter dan de oudere versies, maar nog steeds out of sync en dat is echt retevervelend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Ben nu even wat Frets on Fire Guitarfun liedjes aan het verzamelen van het Frets on Fire Fanforum, hopende dat die niet zo heel erg out of sync zijn. Er is weinig frusterender dan Guitar Hero Guitarfun songs die out of sync zijn.
netjes!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef __Saviour__ het volgende:
libdi is nu uit, wat dus dvd-toegang betekent voor homebrew ook op ongemodde wii's. de nieuwe mplayer kan hier al gebruik van maken en video-dvd's afspelen, alhoewel het nog niet helemaal perfect werkt.
Bij zulke dingen is even afwachten inderdaad altijd het beste. Later zal er ook een nette uninstaller bij geleverd worden (nu moet dan nog handmatig met anytitledeleter) en nu de code vrijgegeven is, ligt de weg open voor alle homebrewontwikkelaars om hiervan gebruik te maken. Dus ongetwijfeld zullen de andere mediaspelers (geexbox bijvoorbeeld) binnenkort ook wel dvd-ondersteuning krijgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
netjes!
ik wacht nog op updates voor ik het ga gebruiken
heb wel vandaag quake geinstalleerd
is erg vet om (weer) te spelen
Je moet in ieder geval eerst Zelda Twilight Princess hebben. Zondar dat gaat het (nog) niet lukken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:48 schreef aikidogirl het volgende:
hey iedreen
Ik heb gisteren een wii gaan halen maar nu zou ik deze willen hacken ik weet alleen niet hoe ik dat moet klaarspelen. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
het is echt heel simpel hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:44 schreef aikidogirl het volgende:
zou er iemand met ervaring het zien zitten om het voor mij te kunnen doen.![]()
ben daar echt geen held in
nieuwere versies van wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:14 schreef aikidogirl het volgende:
bij jou is het gelukt dan.Gaat het ook al met de nieuwe versie's?
Text based meuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:26 schreef Hot_Baboon het volgende:
ik las een stukje terug iets over Linux op de Wii. Hoe ontwikkelt dit zich? Wat houdt dit in? Ik kan me er wel e.e.a. bij voorstellen maar toch nog ter bevestiging..
Wat?!?!?! Tyrian voor de wii? Damn dit is mijn meest favoriete spel ooit, sinds de release speel ik dit spel minstens 3 keer per jaar uit. Ik heb nog geen homebrew op mijn wii gezet, maar nu kan ik er niet meer omheenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:27 schreef ruffian het volgende:
Wat een geweldig spel blijft Tyrian toch!
(al zit ik nu ff vast)
Kijk dat is nog eens wat, hopelijk komt er snel wat leuks uit.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:13 schreef __Saviour__ het volgende:
En dit is ook erg interessant, ze hebben waarschijnlijk het Wii-equivalent ontdekt van wat Pandora deed voor de PSP.
Dit kan heel toffe dingen opleveren: http://www.tehskeen.com/forums/showthread.php?threadid=8757
Ik zit steeds meer te twijfelen aan een harde mod, met de lage kwaliteit spellen die er uit komen.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:05 schreef __Saviour__ het volgende:
De waarde ervan is helaas alweer afgezwakt nu, na commentaar van de maker van die hack. Hij claimt dat niet zal leiden tot custom firmwares en dergelijke dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |