quote:Op zondag 25 mei 2008 21:28 schreef Emel het volgende:
TT aangepast: #67
en heel FOK! weet dat ik niet meer single ben.bedankt, jongens
quote:
van jou natuurlijk.quote:
goed plan! doen wequote:Op zondag 25 mei 2008 21:31 schreef Emel het volgende:
[..]
we moeten eens bijkletsen.
einde slowchatik PM je binnenkort even.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:38 schreef Liquidootje het volgende:
Over muziek gesproken.
Ik wil mij zometeen op een sexdate website inschrijven. Iemand nog suggesties?
En dicht!
is dat een statussymbool?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:52 schreef Liquidootje het volgende:
PM mij ook maar Emel. Puur voor de Emel-pm heb.
Ik weet niet of je Battelstar Galactica kent, maar het is zoiets als de identiteit weten van de final 5 cylons.quote:
dank je...dat waardeer ik zeerquote:Op zondag 25 mei 2008 21:55 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet niet of je Battelstar Galactica kent, maar het is zoiets als de identiteit weten van de final 5 cylons.
Dat is ook de enige reden waarom ik jou zonder meer respecteer.
ik krijg het vaker te horen, maar het is echt niet als twee druppels water hoor... ach, je lijkt altijd wel op iemand denk ikquote:Op zondag 25 mei 2008 21:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ze lijkt inderdaad op Heather Nova.
wie heeft het over 'nodig'?...het enige respect dat ik nodig heb is mijn zelfrespect...maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken natuurlijk...dat zou onbeleefd zijn...quote:Op zondag 25 mei 2008 22:06 schreef Baseke het volgende:
Abba heeft Liqs respect nodig? Omg, daar ga je Abba.
even een uurtje in de trein zitten tussen de 'frisse, jonge moeders' van mijn leeftijd doet wonderen voor mij...quote:Op zondag 25 mei 2008 22:10 schreef m-niki het volgende:
@Abbadon: da's inderdaad ter compensatie van een relatie hebben![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:10 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik krijg het vaker te horen, maar het is echt niet als twee druppels water hoor... ach, je lijkt altijd wel op iemand denk ik(heb ook al Anouk gehoord en zelfs Phoebe van Friends... :S)
@Abbadon: da's inderdaad ter compensatie van een relatie hebben(of dan zou ik misschien twee pakjes halen), maar als ik mensen hoor ruzieen met elkaar dan compenseert dat ook best hoor (of nog erger, zo'n stelletje dat ruzie heeft en elkaar negeert in het openbaar --> aargh!) toen ik vannacht/vanochtend naar huis fietste, stond er een stelletje op de fiets onder een boom te schuilen tegen de miezerregen en net toen ik langsfietste wilde de jongen boos wegfietsen, trok het meisje hem aan z'n arm terug en zei: doe dat godverdomme niet!... even later fietste de jongen mij voorbij... in z'n eentje..
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
even een uurtje in de trein zitten tussen de 'frisse, jonge moeders' van mijn leeftijd doet wonderen voor mij...
van die nare, veel te vrolijke, bijenkorf-tas-dragende heksen, die alleen in kuddes hun cocon uitgaan...quote:
eerlijk gezegd (sorry JBquote:Op zondag 25 mei 2008 22:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
even een uurtje in de trein zitten tussen de 'frisse, jonge moeders' van mijn leeftijd doet wonderen voor mij...
nou, daar val ik niet onder...quote:Op zondag 25 mei 2008 22:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
van die nare, veel te vrolijke, bijenkorf-tas-dragende heksen, die alleen in kuddes hun cocon uitgaan...
da's maar net hoe je wil overkomen, denk ik...quote:Op zondag 25 mei 2008 22:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
nou, daar val ik niet onder...
De meeste mensen die me niet kennen, geloven me niet als ik zeg dat ik kinderen heb
Ik weet niet of dat iets goeds of iets slechts is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |