kwestie van inzicht, denk ikquote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef dawg het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen die denken dat mannen niet (goed) voor zichzelf kunnen zorgen?
dat hebben niet alle vrouwen maar wel redelijk wat.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef dawg het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen die denken dat mannen niet (goed) voor zichzelf kunnen zorgen?
quote:
Meloen dan he, geen ananas.......quote:
Waar is Garrison als je hem nodig hebt?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:47 schreef JamesBrownie het volgende:
worst bedoel je.
Wat verwacht je dat hij zou zeggen?quote:
?quote:Menne? Wanneer zijn jullie voor het laatst goed gehapt
40+ thuiswonendquote:Op zondag 25 mei 2008 20:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gasten kunnen toch prima voor zichzelf zorgenNoem 1 voorbeeld waarom niet.
Niets. Het gaat niet om wat ie zegt.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat hij zou zeggen?
[..]
?
Vrouwen moeten niet happen, maar likken en zuigen.quote:
...en ineens weet je waarom iemand single isquote:Op zondag 25 mei 2008 21:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vrouwen moeten niet happen, maar likken en zuigen.
+1 voorspelbare grap
Frank van Puttenquote:Op zondag 25 mei 2008 21:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
40+ thuiswonend zou ik niet als relatie materiaal beschouwen
Agreed.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en ineens weet je waarom iemand single is
Ik vraag het me ook niet af hoorquote:Op zondag 25 mei 2008 21:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en ineens weet je waarom iemand single is
Van jezelfs? Of van mijquote:
Heb ik het eigenlijk al eens gezegd? Zoja, lees er dan maar overheen, zonee, bij deze:quote:Op zondag 25 mei 2008 21:26 schreef m-niki het volgende:
voordeel van single zijn: er zitten altijd tweeee steak-tartaars in het pakje en ik mag ze allebei hebben
da's wel compensatie voor een relatie jaquote:Op zondag 25 mei 2008 21:26 schreef m-niki het volgende:
voordeel van single zijn: er zitten altijd tweeee steak-tartaars in het pakje en ik mag ze allebei hebben
Ik eet alleen maar kant en klaarmaaltijden aangezien ik koken voor mezelf niet echt leuk vind.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:26 schreef m-niki het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |