Ikea salontafel?quote:Op maandag 26 mei 2008 11:53 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik geef een housewarming als er ook iets in staat
Bij mij ook nietquote:Op maandag 26 mei 2008 11:46 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Leuk verlaat verjaardagskado![]()
Verder moet ik vandaag nog gewoon studeren voor mijn 2 tentamens morgen. De opdracht is af (alhoewel ik niet vermoed dat het een voldoende wordt), dus daar hoef ik niet meer aan te werken. Studeren wil alleen nog niet helemaal lukken... mijn gedachten zitten nog steeds elders
Alleen bij jou omdat je een leuk iemand hebt ontmoet... Bij mij omdat ik er net een kwijt benquote:
Het is een beginquote:Op maandag 26 mei 2008 12:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, een matras en een ikea salontafel
En mijn eethoek
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:03 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Alleen bij jou omdat je een leuk iemand hebt ontmoet... Bij mij omdat ik er net een kwijt ben
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:11 schreef Liquidootje het volgende:
Elke huishouden met kinderen heeft ergens nog een matras waar het matrashoes nooit meer vanaf gehaald mag kan worden.
Ach beter dan dat je helemaal niets te doen hebt en maar thuis als een dood vogeltje uit het raam zit te staren. Zo'n tijd heb ik ook wel eens meegemaakt... niet leuk!quote:Op maandag 26 mei 2008 12:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja dan wil het echt niet lukken..
Nee bij mij omdat ik de concentratie van een goudvisje heb.. En ik heb een bruiloft en een gala en een familiedag en een bbq en nog een bbq en een dit en een dat. O ja en een sollicitatie schrijven en langsgaan en iemand uitleg/bijles geven. Word er nu al moe van. En ik moet nog naar België en hopelijk afrijden. O en ga natuurlijk ook nog ergens deze week met mr. date afspreken. Gok ikEn dan maak ik een fatsoenlijke foto van hem want hij denkt dat hij een pimp/loverboy is of zo
Dwaas.
Ah hij doet alsof op de foto'squote:Op maandag 26 mei 2008 12:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee. Hij is heel schattig en soort van beleefd. Maar ik wou een foto van hem want daar zeurden m'n vrienden om
En dat waren alleen van die poser/player foto's. Zo voor een auto voorvan iemand anders en smooth voor de webcamDus vandaar dat ik een leuke foto van hem ga maken
Schattig genoeg voor Principessa in elk gevalquote:Op maandag 26 mei 2008 12:28 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe schattig kan iemand zijn die een vechtsport doet. Allemaal littekens heeft op zijn knokkels. Poseert voor goedkope tuning wagens?
Hmm ooit eens in een ver verleden ook met zo'n type gedatequote:Op maandag 26 mei 2008 12:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee. Hij is heel schattig en soort van beleefd. Maar ik wou een foto van hem want daar zeurden m'n vrienden om
En dat waren alleen van die poser/player foto's. Zo voor een auto voorvan iemand anders en smooth voor de webcamDus vandaar dat ik een leuke foto van hem ga maken
Ik had gehoopt op zweepjes en met vrouwen aan de riem ofzo...quote:Op maandag 26 mei 2008 12:31 schreef Liquidootje het volgende:
Nee, ik ga op de foto met konijnen, kuikens en mollige peuters.
Oh en als het voor een auto moet, dan ga ik voor de mini-cooper staan van de buurvrouw. Vinden ze een leuke auto.
Ik doe diezelfde sportquote:Op maandag 26 mei 2008 12:28 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe schattig kan iemand zijn die een vechtsport doet. Allemaal littekens heeft op zijn knokkels. Poseert voor goedkope tuning wagens?
Nee met zulke foto's kunnen mensen je chanteren. Tevens zou dat slecht zijn voor mijn politieke carriere die ik misschien ooit nog ga maken.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op zweepjes en met vrouwen aan de riem ofzo...
Jongens misschien, maar mannen nietquote:Op maandag 26 mei 2008 12:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik doe diezelfde sportBen ik nu ook niet meer schattig? Het was een oldtimer by the way. Jongens doen dat altijd
![]()
Vrouwen die stoere dingen doen zijn schattig.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik doe diezelfde sportBen ik nu ook niet meer schattig? Het was een oldtimer by the way. Jongens doen dat altijd
![]()
Neequote:
quote:
My kind of girlquote:Op maandag 26 mei 2008 12:44 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens afgelopen zaterdag voor het eerst iemand op zijn bek geslagen. Hij kwam al de hele tijd vervelend doen. Toen hij aan mijn kont zat, heb ik hem gewaarschuzd. Toen hij het nog een keer deed, bedacht ik me geen moment en zo maakte zijn linkerwang kennis met mijn rechtervuist. Ik doe niet aan bitchslappen, ik denk niet dat hij mijn vuist verwachtte.
Heb je mooie elegante vrouwen handen of knokkelige?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:44 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens afgelopen zaterdag voor het eerst iemand op zijn bek geslagen. Hij kwam al de hele tijd vervelend doen. Toen hij aan mijn kont zat, heb ik hem gewaarschuzd. Toen hij het nog een keer deed, bedacht ik me geen moment en zo maakte zijn linkerwang kennis met mijn rechtervuist. Ik doe niet aan bitchslappen, ik denk niet dat hij mijn vuist verwachtte.
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:44 schreef MLI het volgende:
Ik krijg er vaak complimenten over.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heb je mooie elegante vrouwen handen of knokkelige?
Ik hoorde een keiharde pets, daar schrok ik van dus ik draaide me gelijk weer om en hij greep nog naar zijn wang en toen droop hij af.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
You go girl!
En wat gebeurde daarna? Hadtie een bloedneus? Tand door de lip? anything?
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op zweepjes en met vrouwen aan de riem ofzo...
quote:
quote:
Zo'n ros?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:44 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Hij sprank Engels, dus een toerist. Waarschijnlijk een Italiaan of Oostblokker.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar was het een autochtone belg?
Ik weet zo ff niet waar dat isquote:Op maandag 26 mei 2008 13:45 schreef JamesBrownie het volgende:
ja, drents dorp
Een krat bier is ook iets.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:53 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik geef een housewarming als er ook iets in staat
Vlakbij Bredaquote:Op maandag 26 mei 2008 15:26 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik weet zo ff niet waar dat is
Wanneer krijg je de sleutel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |