bijvoorbeeld...ik heb nog veel te veel dat ik wil doen voordat ik daar uberhaupt iets van aan toe ben...quote:Op zondag 25 mei 2008 22:19 schreef m-niki het volgende:
[..]
eerlijk gezegd (sorry JB) heb ik dat ook wel jah.... of dan zie ik zo'n kerel waar ik 6 jaar terug een crush voor had door de stad lopen onderwijl een kinderwagen voortduwend of op z'n nek zo'n schreeuwend jochie dan denk ik: thank god for being single..
enger vind ik moeders die zich net zo kleden als hun dochters....brrrrrrrrrrquote:Op zondag 25 mei 2008 22:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Moeders zijn saaie dikke vrouwen met kort rood haar. En lelijke kleren.
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Moeders zijn saaie dikke vrouwen met kort rood haar. En lelijke kleren.
tja, aan de andere kant, als het je lukt om EN kinderen te hebben EN gewoon ook zelf nog flink in het leven te staan (en dat ook uit in je kledingkeuze) dan: petje af!quote:Op zondag 25 mei 2008 22:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
enger vind ik moeders die zich net zo kleden als hun dochters....brrrrrrrrrr
NEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 22:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
okee.
(gaat even een afspraak maken met de kapper...)
quote:
Dat doe je toch ook niet?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:54 schreef MLI het volgende:
Ik wil later waarschijnlijk geen kinderen. Ik bedoel, ik duld al niet eens een man in mijn leven en huisdieren vind ik vaak heel beperkend. Hoe moet dat dan ooit met kinderen? Dat gaat helemaal niet man. Mama steeds de hort op enzo. Dat moet je jezelf en je kinderen niet aan willen doen.
Moeders die hun dochters kleden zijn nog ergerquote:Op zondag 25 mei 2008 22:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
enger vind ik moeders die zich net zo kleden als hun dochters....brrrrrrrrrr
mijn kinderen van 6 en 7 doen gewoon lekker aan wat ik wil dat ze aandoen.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:01 schreef Grimm het volgende:
[..]
Moeders die hun dochters kleden zijn nog erger
Als je evrteld welke dan vertel ik jouw het einde, hoef je de film ook niet meer te zienquote:Op zondag 25 mei 2008 23:01 schreef Nexie het volgende:
Kinderen
Edit: Nee niet op die manier
* Nexie heeft een leuke-film-en-niemand-om-hem-mee-te-delen moment
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
mijn kinderen van 6 en 7 doen gewoon lekker aan wat ik wil dat ze aandoen.
De oudste kan zichzelf kleden, dan heeft ze dingen aan die bij elkaar passen, de jongste had vanmorgen een groen/paars/wit gestreepte maillot, een roze korte broek met hello kitty en een rood/wit gestreepte trui aan.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:03 schreef Grimm het volgende:
[..]
er zijn ook kinderen die hebben van die vreselijke ranja-rode broeken aan, en moeders ook
Ach een pimpelpaarse strik in het haar en lekker buiten laten spelenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
De oudste kan zichzelf kleden, dan heeft ze dingen aan die bij elkaar passen, de jongste had vanmorgen een groen/paars/wit gestreepte maillot, een roze korte broek met hello kitty en een rood/wit gestreepte trui aan.
Dus die moet ik wel aankleden.
arm ding...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:07 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ach een pimpelpaarse strik in het haar en lekker buiten laten spelen
Neee hij is te leuk, ik laat het niet verpestenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
Als je evrteld welke dan vertel ik jouw het einde, hoef je de film ook niet meer te zien
Geniet daar maar van voor zolang dat nog lukt..quote:Op zondag 25 mei 2008 23:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
mijn kinderen van 6 en 7 doen gewoon lekker aan wat ik wil dat ze aandoen.
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:27 schreef Nexie het volgende:
[..]
Neee hij is te leuk, ik laat het niet verpesten
[..]
Geniet daar maar van voor zolang dat nog lukt..
Meeste kinderen (iets ouder dan de jouwe, dat wel) zien er veel te trashy/oud uit voor hun leeftijdquote:Op zondag 25 mei 2008 23:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar ik laat ze echt niet alles aandoen hoor
Neequote:Op zondag 25 mei 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
even iets heel anders
hebben jullie diploma's ingelijst
bijv. van judo of zo
of nja. zo iets. prestaties.
en medailles?
Umm nee niet echt, maar ik heb ook niet zoveel van die dingen eigenlijk..quote:Op zondag 25 mei 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
even iets heel anders
bijv. van judo of zo
en medailles?
da's wel echt heel andersquote:Op zondag 25 mei 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
even iets heel anders
bijv. van judo of zo
en medailles?
Mijn strikdiploma wel natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
even iets heel anders
bijv. van judo of zo
en medailles?
Ja ik zag al die dingen op z'n kamer en ik dachtquote:Op maandag 26 mei 2008 00:21 schreef m-niki het volgende:
[..]
da's wel echt heel anders![]()
maareh...nope
(hoezo? heeft Mr.Date dat dan?)
ja?quote:Op maandag 26 mei 2008 00:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
(hoezo? ben ik zo doorzichtig?)
Is hij 17 ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2008 00:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ze hangen er ook al vanaf dat hij 13 was![]()
maar da is niet eens zo lang geleden
Sounds like my life!quote:Op maandag 26 mei 2008 01:08 schreef Feitosa het volgende:
19, toen was het leven nog simpel.......zuipen, slapen, beetje schoolwerk, feesten, vrouwen....en dan weer overnieuw.
...of de treinquote:
'Ik word gemist', denk je dan...quote:
...maar dan blijkt dat slecht dawg's visuele instelling bevredigd moet worden. Fraai is dat weer.quote:
Leuk verlaat verjaardagskadoquote:
Housewarming! Housewarming! Housewarming! Housewarming! Housewarming! Housewarming!quote:
Mooi.quote:
20 minuten... luie hondquote:Op maandag 26 mei 2008 11:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mooi.
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar zondag heb ik nog niets te doen, dus dan wil ik best wel een housewarming bijwonen (mits het niet meer dan 20 minuten reizen is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |