nee homo, ik wil gewoon dat je een linkje naar een door jouw geschreven nieuwsbericht post, ik ben internetter, en lui, dus ga niet zoeken.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
moet je even bij gister kijken, daar staan genoeg berichten van mij
Ja he, jij wil het lezen en dan moet hij daar moeite voor gaan doen omdat je zelf te lui bent?quote:Op zondag 25 mei 2008 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee homo, ik wil gewoon dat je een linkje naar een door jouw geschreven nieuwsbericht post, ik ben internetter, en lui, dus ga niet zoeken.
maar goed dan zal ik nooit wat van jou hand lezen. boehoe
Tjee.. Ik hap zelfs als iets tegen iemand anders word gezegd.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja he, jij wil het lezen en dan moet hij daar moeite voor gaan doen omdat je zelf te lui bent?
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee homo, ik wil gewoon dat je een linkje naar een door jouw geschreven nieuwsbericht post, ik ben internetter, en lui, dus ga niet zoeken.
maar goed dan zal ik nooit wat van jou hand lezen. boehoe
quote:
ja tuurljkquote:Op zondag 25 mei 2008 23:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja he, jij wil het lezen en dan moet hij daar moeite voor gaan doen omdat je zelf te lui bent?
Het is Alex die het zegt. Vaak onbeschaafd richting anderen en nu ook nog te lui om te zoekenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:42 schreef Bob. het volgende:
Tjee.. Ik hap zelfs als iets tegen iemand anders word gezegd.
Niet onbeschaafd naar iedereenquote:Op maandag 26 mei 2008 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is Alex die het zegt. Vaak onbeschaafd richting anderen en nu ook nog te lui om te zoeken
Niet echtquote:Op maandag 26 mei 2008 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi Tanga. Heb jij ook zo'n zin in yoghurtdrink?
Ah, dat wordt dus van dat lekkere plakweer.quote:Op maandag 26 mei 2008 07:59 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen..
ik zie net dat ze woensdag kans op fors onweer geven... En dat het dinsdag en woensdag erg warm wordt....
ik ben bang van wel... Gelukkig heb ik woensdag redelijk makkelijke lessen.... O ja, en 's avonds stemgroeprepetitie, dat zal wel plakken worden...quote:Op maandag 26 mei 2008 08:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, dat wordt dus van dat lekkere plakweer.
Mja idd. Maar het is net zo erg nog, mss wel iets erger. Heel vervelend wel.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:06 schreef teigan het volgende:
Vervelend ChipsZak. Je zou toch zeggen dat na de regen van gisteren de hooikoorts weer wat minder is...
Ik heb ook jaren lang last gehad van hooikoorts, gelukkig heb ik de afgelopen 2 jaar 12 prikken gehad van 1000 euro per 6 en heb nu vrijwel geen last meer van mijn hooikoorts naast af en toe is niezen en een keer een verstopte neusquote:Op maandag 26 mei 2008 09:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn ogen hebben het gevoel dat ze eruit gaan vallen.
Stomme hooikoorts.
Tevens heb ik hoofd, rug en buikpijn.. Mss moet ik maar eens thuisblijven vandaag.
jup dat kloptquote:
Mark_Boelen!!quote:Op maandag 26 mei 2008 10:25 schreef Mark_Boelen het volgende:
Tuurlijk chipszak
Misschien heb ik thuis nog wel een handleiding liggen
Mooi fotoboek trouwens
Dankje.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:25 schreef Mark_Boelen het volgende:
Tuurlijk chipszak
Misschien heb ik thuis nog wel een handleiding liggen
Mooi fotoboek trouwens
De geplande hoofdstukken zijn af gekomen.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Gutemorgen!
Hoe is het met je studie afgelopen Bob. ?
Dankje!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
De geplande hoofdstukken zijn af gekomen.![]()
..alleen hoor ik nú engels te hebben. Maar een keertje niet gaan moet best kunnen.
Beterschap voor je ogen, buik, rug en hoofd.
Er, vast wel. En anders ga ik later wel terugkrabbelen.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, kun je nu, de veertiende, of niet?
Linkje naar de lunchkaart voor Matje-1989!!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:00 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mark_Boelen!!
Is er nog wat lekkers te eten vanavond - vanmiddag in het Feithuis?
( Ja ik kom weer even langs)
Sterf jij ook elke keer een beetje als je zulke fouten leest?quote:
Wanneer houdt de pijn op?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sterf jij ook elke keer een beetje als je zulke fouten leest?
Ik heb jou nog nooit echt kunnen betrappen op fouten, eerlijk gezegd. Je keyboard-ziektes niet meegerekend, uiteraardquote:Op maandag 26 mei 2008 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet zolang ik nog in staat ben te typen iig.
Lief. Dankjewel.quote:
Dat vonden wij ook alquote:Op maandag 26 mei 2008 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch gaaf, je familie als straatnaam.
Was het maar een typfout.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:05 schreef Mark_Boelen het volgende:
Waar maak ik een typfout dan ?? :S
Ik volg het even niet.
Je wordt echt leuk bol.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook al
En TARA z'n vader heet Hans, daarom is die eerste ook zo tof
Zowaar verbeter ik zo nu en dan de echte fouten.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit echt kunnen betrappen op fouten, eerlijk gezegd. Je keyboard-ziektes niet meegerekend, uiteraard
Ik krijg nu telkens vragen van "ben je familie van die en die Miedema"quote:Op maandag 26 mei 2008 13:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook al
En TARA z'n vader heet Hans, daarom is die eerste ook zo tof
Die lust ik rauw.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Niet zo veel commentaar geven, straks krijg je zo'n nazi-poster gepost
Had je vandaag die afspraak?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:37 schreef teigan het volgende:
en dan nog dubbel ook...
zo, ben weer ff thuis... Mijn schouders en nek zitten niet meer vast, heerlijk...
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:44 schreef Alexxxxx het volgende:
jouw problemen
Ja ik baal er ook echt van... maar ben wel heel blij dat ik voor de zekerheid toch nog even m'n polis erbij heb gepakt!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:44 schreef teigan het volgende:
Ja, ik kom er net vandaan..
Balen dat het niet vergoed wordt joh, ik denk dat het je bestzou kunnen helpen..
Schud die bil en wiebeltieten, lekker van die griet genieten...quote:Op maandag 26 mei 2008 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
De problemen vanje baas zijn niet jou problemen.Morgen gewoon lekker van je nichtje genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |