Lief. Dankjewel.quote:
Dat vonden wij ook alquote:Op maandag 26 mei 2008 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch gaaf, je familie als straatnaam.
Was het maar een typfout.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:05 schreef Mark_Boelen het volgende:
Waar maak ik een typfout dan ?? :S
Ik volg het even niet.
Je wordt echt leuk bol.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook al
En TARA z'n vader heet Hans, daarom is die eerste ook zo tof
Zowaar verbeter ik zo nu en dan de echte fouten.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit echt kunnen betrappen op fouten, eerlijk gezegd. Je keyboard-ziektes niet meegerekend, uiteraard
Ik krijg nu telkens vragen van "ben je familie van die en die Miedema"quote:Op maandag 26 mei 2008 13:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook al
En TARA z'n vader heet Hans, daarom is die eerste ook zo tof
Die lust ik rauw.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Niet zo veel commentaar geven, straks krijg je zo'n nazi-poster gepost
Had je vandaag die afspraak?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:37 schreef teigan het volgende:
en dan nog dubbel ook...
zo, ben weer ff thuis... Mijn schouders en nek zitten niet meer vast, heerlijk...
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:44 schreef Alexxxxx het volgende:
jouw problemen
Ja ik baal er ook echt van... maar ben wel heel blij dat ik voor de zekerheid toch nog even m'n polis erbij heb gepakt!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:44 schreef teigan het volgende:
Ja, ik kom er net vandaan..
Balen dat het niet vergoed wordt joh, ik denk dat het je bestzou kunnen helpen..
Schud die bil en wiebeltieten, lekker van die griet genieten...quote:Op maandag 26 mei 2008 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
De problemen vanje baas zijn niet jou problemen.Morgen gewoon lekker van je nichtje genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |