quote:Op zondag 25 mei 2008 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, met Irene Moors en de Smurfen
Nostalgie!quote:
watskebeurt?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben blij dat ik binnen ben, met een deken om me heen.. eventjes op temperatuur komen zegMotor rijden is toch niet geheel zonder gevaar
Kreeg het erg koud op de motor toen het donker werd.. en heb het nu nog steeds koud... warme douche zou goed zijn, maar het water is nog niet warm, dus dan zou het een koude douche zijn en ik heb het al zo koudquote:
Oh, zo.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kreeg het erg koud op de motor toen het donker werd.. en heb het nu nog steeds koud... warme douche zou goed zijn, maar het water is nog niet warm, dus dan zou het een koude douche zijn en ik heb het al zo koud
Ligt er aan of ik het boeiend vindquote:Op zondag 25 mei 2008 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij dat ook, trouwens? Dat iemand iets tegen je zegt met de harde muziek op de achtergrond en ze het vreemd vinden dat je er geen moer van verstaat?![]()
.
nee hoor, zo erg is het niet, daarom rijd ik niet in het donker of als het regent, behalve als ik in mijn thuisstad ben.quote:Op zondag 25 mei 200815:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, zo.
Ik denk al, hij heeft een ongeluk gehad [afbeelding]
Naar Utrecht [afbeelding]
F1: Spektakel in straten Monaco:-Spektakel-in-straten-Monaco.htmlquote:Op zondag 25 mei 2008 16:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Even tijd voor een flauwe:
Formule 1 rijden is voor Polen![]()
Ik had graag Kubica of Massa zien winnen.quote:
Spamquote:Op zondag 25 mei 2008 16:31 schreef OA het volgende:
[..]
F1: Spektakel in straten Monaco:-Spektakel-in-straten-Monaco.html
eenschquote:
polen ookquote:
ik ookquote:
Poolse taxi'squote:Op zondag 25 mei 200816:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
McLaren [afbeelding]