Brian is duurder dan de restquote:Op zondag 25 mei 2008 11:36 schreef blomst het volgende:
informatie voor als je Huub, Jaap of wie dan ook van de goudenkooi op je verjaardag wilt
Wat bedoelen ze met : Amanda doet haar ding??? Paaldansen, zingen, je nagels verkrachten....HOE DAN?quote:Op zondag 25 mei 2008 11:36 schreef blomst het volgende:
informatie voor als je Huub, Jaap of wie dan ook van de goudenkooi op je verjaardag wilt
Waarom is Brian duurder dan de rest?? Zou Amanda trouwens al een aanbieding van Playboy hebben gekregenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:36 schreef blomst het volgende:
Waar dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 11:43 schreef Lobasca het volgende:
Krijg daar een proxy error![]()
Danny is trouwens ook flink aan het posten in DGK
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:42 schreef blomst het volgende:
[..]
zouden ze daarom de streamsop de poort houden, omdat er nog mensenrecht hebben op streams?ik kan ook nog een paar dagen kijken
Jonguh, je weet tog, haar ding dingquote:Op zondag 25 mei 2008 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met : Amanda doet haar ding??? Paaldansen, zingen, je nagels verkrachten....HOE DAN?
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:46 schreef Lobasca het volgende:
Waarom komen jullie wel op die pagina en ik niet?
quote:Voor deze bedragen boek je de Gouden Kooi deelnemers!
Dit bericht is geplaatst op 23-05-2008 om 19:05:00
Brian, Huub, Amanda of Jaap op je feestje? Wat kost dat? Primeurjagers kan als eerste de prijzen publiceren! Lees maar...
Je bent nog steeds helemaal in de ban van de finale van de Gouden Kooi en baalt er als een stekker van dat het programma is afgelopen? Huur ze dan in voor het schoolfeest, de braderie of voor de plaatselijke disco.
Primeurjagers zocht als eerste uit wat iedereen moet kosten, of in de combinatie of als groep. Hier de prijslijst:
Wil je een avondvullend programma met Dennis, Lieke, Luc, Amanda, Jaap, Brian en Huub? Dat gaat je dat 20.000,-- euro kosten,
Die avond ziet er dan bijvoorbeeld zo uit:
20.00-24.00 : optreden van Dennis
Amanda doet haar ding
Lieke doet haar paaldans act
Luc als DJ
Jaap zingt 3 liedjesd
Huub en Brian zingen samen
23.00- 24.00 : meet and greet met de Gouden Kooi miljonairs
Maar je kunt Jaap, Brian,Amanda en Huub ook individueel inhuren voor ongeveer 1 uur. Dit zijn dan de prijzen:
Jaap : 2.300,-- euro
Brian : 2.525,-- euro
Amanda : 2.300,-- euro
Huub : 2.300,-- euro
In deze prijs zit ook de meet & greet.
Wil je liever Jaap met Huub samen of Amanda met Brian of Brian met Huub dan kosten zij:
Jaap + Huub : 4.000,-- euro incl. 3 liedjes
Brian+ Amanda : 4.000,-- euro
Brian+ Huub : 4.250,-- euro
Uiteraard zijn alle prijzen excl. BTW. Ga nu maar je keus maken en boek ze snel want ach zo duur zijn bijvoorbeeld de finalisten niet!!!
aanwezig zijn denk ikquote:Op zondag 25 mei 2008 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met : Amanda doet haar ding??? Paaldansen, zingen, je nagels verkrachten....HOE DAN?
Ik zou hem wel een uurtje in willen huren om hem vervolgens een uur lang uit te lachen.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Brian is duurder dan de restMaar ja die kan ook alles
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:45 schreef pullup het volgende:
Brian is duurder dan de restMaar ja die kan ook alles
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Begreep ik je verkeerd, dacht dat je er graag naar keek
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou hem wel een uurtje in willen huren om hem vervolgens een uur lang uit te lachen.
Is Kenneth ook in te huren?
Oh wacht, die krijg je er standaard bij.
* noteert:Brian inhuren voor de straatbarbeque.
Moet je wel zorgen dat er ossehaas is, anders komt hij niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:49 schreef noekje het volgende:
Ik zou hem wel een uurtje in willen huren om hem vervolgens een uur lang uit te lachen.
Is Kenneth ook in te huren?
Oh wacht, die krijg je er standaard bij.
* noteert:Brian inhuren voor de straatbarbeque.
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap uitnodigen op je barbecue.......................slecht planquote:Op zondag 25 mei 2008 11:54 schreef Ziet het volgende:
als we hem met zijn allen een uur gaan uitlachen, dan mogen we jaap er wel bij huren als beveiliging...
Nee joh, wij zijn met velen die onze gram willen halen. We moeten alleen de messen en vorken opbergen. Stel dat Amanda een avondje vrij is van de parenclub en besluit mee te gaan.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:54 schreef Ziet het volgende:
als we hem met zijn allen een uur gaan uitlachen, dan mogen we jaap er wel bij huren als beveiliging...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |