We hebben allemaal hetzelfdequote:Op zondag 25 mei 2008 10:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Oii lekker koffie, streams aan, cossen doorlezen en gaan met die banaan.![]()
Oh ships geen streams meer en geen ellenlange cossen doorlezen.
quote:
Bah bah, zitten ze eerst op dat bassie&adriaan-gastenboek te zeuren dat ze uit respect die foto's van B&A niet plaatsen omdat ze in het openbaar gemaakt zijn en er geen toestemming is om ze te plaatsen. Zit daarna één van de beheerders nu om de link naar FOK! te vragen. Gaan ze zeker bij B&A klikken. Babbelaartje pas maar opquote:Op zondag 25 mei 2008 10:11 schreef beequeen het volgende:
Mogguh![]()
Bijgelezenbedankt voor de foto's van die paupers @babbelaartje, mèn wat ziet Brian eruit pet die pet op en dat in een trendy restaurant.
Bassie&Adriaangastenboekquote:Op zondag 25 mei 2008 10:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bah bah, zitten ze eerst op dat bassie&adriaan-gastenboek te zeuren dat ze uit respect die foto's van B&A niet plaatsen omdat ze in het openbaar gemaakt zijn en er geen toestemming is om ze te plaatsen. Zit daarna één van de beheerders nu om de link naar FOK! te vragen. Gaan ze zeker bij B&A klikken. Babbelaartje pas maar op
En, wat willen ze daarmee bereiken dan of gaan ze dreigen? Daar weet @Yvonne wel raad mee hoor, no worry's.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:31 schreef Charmian het volgende:
Bah bah, zitten ze eerst op dat bassie&adriaan-gastenboek te zeuren dat ze uit respect die foto's van B&A niet plaatsen omdat ze in het openbaar gemaakt zijn en er geen toestemming is om ze te plaatsen. Zit daarna één van de beheerders nu om de link naar FOK! te vragen. Gaan ze zeker bij B&A klikken. Babbelaartje pas maar op
Grappig, we zitten nu allemaal daar te snuffelenquote:Op zondag 25 mei 2008 10:56 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen !
Zit me hier toch een partij af te kicken.
Baal als een stekker dat het afgelopen is met de streams.
Nog maar bakkie koffie en Africam aan.
Ben maar even wow aan het spelenquote:Op zondag 25 mei 2008 10:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Moots!!! Wat ga jij nu doen of waar ga jij nu uithangen zonder de kooi!
das wel een hele erge cold turkeyquote:Op zondag 25 mei 2008 11:15 schreef Ziet het volgende:
mogûh![]()
ik kreeg net een betaalscherm....![]()
dus ik kan nu niet eens meer naar de poort staren
Mogguh, een betaalscherm...het moet niet gekker worden. Streams op dat hek en daar vragen ze geld voor.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:15 schreef Ziet het volgende:
mogûh![]()
Bron: http://www.kingjaap.nl/quote:Vandaag is Jaap te gast bij Life & Cooking op RTL 4 om 16.45. Allemaal (uit)kijken dus!!! Eens kijken of hij lief is voor Carlo en IreneHij kan altijd wel goed met vrouwen opschieten dus dat komt wel goed denk ik...
Ben natuurlijk ook zo gewend om naar die vier schermpjes te starenquote:Op zondag 25 mei 2008 10:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Grappig, we zitten nu allemaal daar te snuffelen
zouden ze daarom de streamsop de poort houden, omdat er nog mensenrecht hebben op streams?quote:Op zondag 25 mei 2008 11:15 schreef Ziet het volgende:
mogûh![]()
Krijg daar een proxy errorquote:Op zondag 25 mei 2008 11:36 schreef blomst het volgende:
informatie voor als je Huub, Jaap of wie dan ook van de goudenkooi op je verjaardag wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |