Gezellie...dump hier je shit, wat je elders niet kwijt kuntquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Jazeker! Ook maar eens een kijkje nemen hier
Eerst even mijn moeder in bad doen, die wacht namelijk al een tijdjequote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gezellie...dump hier je shit, wat je elders niet kwijt kunt
Doe ikquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gezellie...dump hier je shit, wat je elders niet kwijt kunt
Uhhh,,die is anders hoor.. "Eerst even mijn moeder uit bad halen "quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Eerst even mijn moeder in bad doen, die wacht namelijk al een tijdje
Dit doe je niet voor mij Slet Souryquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik[ afbeelding ]
Mijn bleute peuten op balkon
Mijn vader zit er nu in, die haal ik er eerst uitquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhhh,,die is anders hoor.. "Eerst even mijn moeder uit bad halen "
En ik dan???quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Mijn vader zit er nu in, die haal ik er eerst uit
Moet je ook uit bad worden gehaald dan?quote:
Niet dat ik weet, vertel...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:33 schreef Lobasca het volgende:
Had ik al verteld over die footlover die ik ooit ben tegengekomen?
Ik wil er niet meer aan herinnerd worden, maar Soury jeweetsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Moet je ook uit bad worden gehaald dan?![]()
[..]
Niet dat ik weet, vertel...
Oh tis een onderonsje ben al wegquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik[ afbeelding ]
Oi dat zag ikquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan herinnerd worden, maar Soury jeweets
Heb je die nagels zitten lakken toen je dronken was?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik[ afbeelding ]
Dat je zit te soppen komt door het weer Lobasca!quote:
Laat me!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je zit te soppen komt door het weer Lobasca!
Ligt dat aan de Dussel?quote:
Jaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je die nagels zitten lakken toen je dronken was?
We hebben nu al bijna alles van je gezien tot en met je huis aan toe.quote:
Coos doe niet zo goedkoopquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:04 schreef Coos het volgende:
[..]
We hebben nu al bijna alles van je gezien tot en met je huis aan toe.
Doe nu maar alvast effe een foto van je tieten. Misschien wordt het hier dan ook nog druk. (mailen we Scanman wel)![]()
Foto's van de rest bewaren we wel om Danny te overreden om dit topic tot aan de nieuwe BB open te houden.
Hoezo goedkoop??quote:
In de jaren 60 ja, nu haal ik er mijn neus voor opquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo goedkoop??![]()
De vis wordt duur betaald.
De Hollandse garnaal is anders wel weer in prijs gestegenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de jaren 60 ja, nu haal ik er mijn neus voor op
Gatver..ik lust alleen maar zalm, lekkerbek en kibbeling...kreeg van de week een mossel in mijn mond gevoerd..de wijn vloeide rijkelijk ernaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
De Hollandse garnaal is anders wel weer in prijs gestegen
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:04 schreef Coos het volgende:
[..]
We hebben nu al bijna alles van je gezien tot en met je huis aan toe.
Doe nu maar alvast effe een foto van je tieten. Misschien wordt het hier dan ook nog druk. (mailen we Scanman wel)![]()
Foto's van de rest bewaren we wel om Danny te overreden om dit topic tot aan de nieuwe BB open te houden.
(met de TT "Het grote Kuttopic". )![]()
Silconen?quote:
Tis jaloezie tis fokking niet normaalquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Twee tepels per tiet, dat zie je niet vaak..
Gelijk heb je !! Neem er één van mijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Silconen?![]()
Ik ga maar even naar de kroeg.
Gelukkig is dat voetbal al klaar. De kans is wel groot dat er van die hersendode voetbalfans met een bakkie op staan na te blaten.quote:
Ik zie het nu pas.quote:
Mijn tieten ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig is dat voetbal al klaar. De kans is wel groot dat er van die hersendode voetbalfans met een bakkie op staan na te blaten.![]()
Om 00.10 uur is er ook nog een aardige film op Net5. Narco.
Dus ik zit in dubio.
Sorry zelfs ik heb grenzenquote:
Nah, dan ga ik toch maar even wandelen.quote:
quote:
Ehh, ik zie nergens een datum staanquote:Op zondag 25 mei 2008 00:05 schreef Soury het volgende:
Shit ik kan dan niet
Oh maar iig dan kan ik ook nietquote:
Neuh!! I*k heb herinneringen aan Switch!quote:
Okay, de prijs gaat dan naar de volgende deelneemster, te weten Giselle Pinas. Gefeliciteerd!!quote:
Schande voor Kamelenquote:Op zondag 25 mei 2008 00:26 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Okay, de prijs gaat dan naar de volgende deelneemster, te weten Giselle Pinas. Gefeliciteerd!!
[ afbeelding ]
Het contrast met de dame links .. Jemigquote:
Waar the fuck vond ze die trui .. ?? laat die broek maar ff buiten ditquote:
Waar zijn ze mee bezig dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 00:55 schreef Lobasca het volgende:
En die paupers aan de overkant bij mij, mogen ook wel iets minder herrie maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |