Heb je die nagels zitten lakken toen je dronken was?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik[ afbeelding ]
Mijn bleute peuten op balkon
Dat je zit te soppen komt door het weer Lobasca!quote:
Laat me!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je zit te soppen komt door het weer Lobasca!
Ligt dat aan de Dussel?quote:
Jaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je die nagels zitten lakken toen je dronken was?
We hebben nu al bijna alles van je gezien tot en met je huis aan toe.quote:
Coos doe niet zo goedkoopquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:04 schreef Coos het volgende:
[..]
We hebben nu al bijna alles van je gezien tot en met je huis aan toe.
Doe nu maar alvast effe een foto van je tieten. Misschien wordt het hier dan ook nog druk. (mailen we Scanman wel)![]()
Foto's van de rest bewaren we wel om Danny te overreden om dit topic tot aan de nieuwe BB open te houden.
Hoezo goedkoop??quote:
In de jaren 60 ja, nu haal ik er mijn neus voor opquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo goedkoop??![]()
De vis wordt duur betaald.
De Hollandse garnaal is anders wel weer in prijs gestegenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de jaren 60 ja, nu haal ik er mijn neus voor op
Gatver..ik lust alleen maar zalm, lekkerbek en kibbeling...kreeg van de week een mossel in mijn mond gevoerd..de wijn vloeide rijkelijk ernaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
De Hollandse garnaal is anders wel weer in prijs gestegen
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:04 schreef Coos het volgende:
[..]
We hebben nu al bijna alles van je gezien tot en met je huis aan toe.
Doe nu maar alvast effe een foto van je tieten. Misschien wordt het hier dan ook nog druk. (mailen we Scanman wel)![]()
Foto's van de rest bewaren we wel om Danny te overreden om dit topic tot aan de nieuwe BB open te houden.
(met de TT "Het grote Kuttopic". )![]()
Silconen?quote:
Tis jaloezie tis fokking niet normaalquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Twee tepels per tiet, dat zie je niet vaak..
Gelijk heb je !! Neem er één van mijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Silconen?![]()
Ik ga maar even naar de kroeg.
Gelukkig is dat voetbal al klaar. De kans is wel groot dat er van die hersendode voetbalfans met een bakkie op staan na te blaten.quote:
Ik zie het nu pas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |