quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:05 schreef toma het volgende:
Lijkt erop dat Landzaat zn spullen vast kan pakken.
Terechtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:05 schreef toma het volgende:
VdV is in mijn ogen altijd al een speler geweest die in de selectie hoort.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
VdV speelt zich in de kijker bij Barca![]()
Of een andere topclub..
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Sneijder heeft Real Madrid kampioen van Spanje gemaakt.
je stond erbij?quote:
Kampioenenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ach, laten we niet bang zijn voor die prutsers uit Frankrijk en Italië. Ze gaan er allemaal aan
Marco overtreft mijn hoge verwachtingen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:05 schreef Rikketik het volgende:
Kom net binnenvallen, hoe is de wedstrijd tot nu toe?
ik ben 4e official, ik zit met mn laptop langs de kant. ik mocht alleen niet ingrijpenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
je stond erbij?
denk dat de personen daar een nauwkeuriger oordeel vellen kunnen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:05 schreef toma het volgende:
Lijkt erop dat Boschker zn spullen vast kan pakken.
mooi zo naast een keeper zie ik het liefst hem vertrekken of De Jong, ze zijn allebei even slechtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:05 schreef toma het volgende:
Als je kiest voor een aanvallend ingesteld middenveld: Sneijder, Engelaar en Van der Vaart.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig moet De Jong niet spelen en doen die 4cm lengte ook er niet toe.
Sneijder doet het ook fantastisch bij Real. Ze moeten beiden spelen.
yup, ik ben ook positief verrast! Maar hij gaat sowieso mee, dus wie weet mag hij vlammenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:08 schreef dronkeykong het volgende:
Engelaar. Wat een rust en een overzicht heeft die reus op het middenveld
Natuurlijk niet in zijn eentje hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Heb dit seizoen niet alle wedstrijden van Real gezien om daarover te oordelen. Maar fijn om te horen dat Wes het nog beter doet dan ik had gedacht
Dat lijkt me een unicum.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Marco overtreft mijn hoge verwachtingen...
Wij spelend an ook niet defensief gericht, want dat kunnen we niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Als je kiest voor een aanvallend ingesteld middenveld: Sneijder, Engelaar en Van der Vaart.
Kies je voor een defensief middenveld: De Jong, Van der Vaart en Engelaar.
Wie nu weer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |