bedankt heb hiervoor gekozen moet ik dan nog een geheugenkaartje erbij halen (zo ja, welke?) of kan ik meteen beginnen met spelen zo?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
AceKard 2 AK2 for DS and NDS Lite - Multilingual (Multimedia SDHC TF Adapter)
$23.46
Mag je meteen ook ffe beargumenteren als je wilt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:15 schreef Andyy het volgende:
[..]
Surefire>Fenix
en het zijn Lithium batterijen, niet Li-ion, ze zijn niet oplaadbaar.
surefire bied levenslange gerantie, als er iets kapot is sturen ze gewoon een nieuwe
Je moet nog een geheugenkaartje, namelijk MicroSD.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:18 schreef crownofthorns het volgende:
[..]
bedankt heb hiervoor gekozen moet ik dan nog een geheugenkaartje erbij halen (zo ja, welke?) of kan ik meteen beginnen met spelen zo?
Even wachten dan maar.quote:- This item is temporarily unavailable due to heightened security measures at the customs and stricter postal export rules and regulations. This item will become available again in the near future.
Surefire is zo zeker van zijn producten dat ze levenslange garantie bieden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:30 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Mag je meteen ook ffe beargumenteren als je wilt.
Haha inderdaad maar dan heb je ook kans dat je lang moet wachten op bepaalde productenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:35 schreef Wessiej het volgende:
Ja dat is beter, of maak er 10 van, dan krijg je veel pakketjes
Door sukkels als jou kan de prijs van die producten niet nog verder dalen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:35 schreef Wessiej het volgende:
Ja dat is beter, of maak er 10 van, dan krijg je veel pakketjes
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:02 schreef Placenta het volgende:
[..]
Door sukkels als jou kan de prijs van die producten niet nog verder dalen.
Denk het nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:51 schreef thaduck het volgende:
Volgens mij krijg ik straks 2x dezelfde spullen2x geshipped en 1x in rekening gebracht..
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:02 schreef Placenta het volgende:
[..]
Door sukkels als jou kan de prijs van die producten niet nog verder dalen.
Klant tevredenheid, kunnen ze hier nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:46 schreef thaduck het volgende:
Het komt idd in 2x, gewoon iets opsturen van 0,84 dollarcent
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:11 schreef Asgard het volgende:
[..]
Heb je em al besteld?
Ik ben wel benieuwd hoe ze zijn eigenlijk, ik zoek nog een extra kaartje voor onze sony digi cam.
Aan de andere kant ben ik best huiverig om zulke dingen hier te bestellen. Stel je hebt een paar honderd vakantiefoto's gemaakt op zo'n kaartje en bij thuiskomst valt hij uit elkaar ofzo![]()
Ik neem aan dat dat positief is??quote:Shipped via Tracked Air Mail "En dan hier zo een nummertje"
Waarom zou je een verouderde kaart willen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Adviseer ik echt om een R4 te nemen
Het is gewoon verzonden, bij meer dan 20 dollar geloof ik is het Tracked, maar ook niet voor NL.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb nu dit bij order tracking staan:
[..]
Ik neem aan dat dat positief is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |