Feli!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:20 schreef Walter-Ego het volgende:
Yay, m'n hypotheek is rond en alles ligt bij de notaris. Met een beetje mazzel donderdagavond/vrijdag de overdracht. Anders maandag.
Ik hoop op vrijdag want dan kan ik dit weekeinde beginnen met slopen:
Alle deuren verwijderen;
Kozijnen slopen;
Schouwen slopen;
Stuc op riet plafond slopen;
En dan vanaf maandag met de aannemer meedraaien tijdens de sloopwerkzaamheden.
Jammer dat je niet in Regentessekwartier bent gaan verbouwen, anders waren we wellicht buren gewordenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:26 schreef Walter-Ego het volgende:
@athlonkmf: Den Haag is in een groot aantal buurten flink bezig. Aanvankelijk ging mijn voorkeur uit naar het Regentessekwartier, maar dat is allemaal nog net iets te duur.
ik denk nog steeds met weemoed terug aan ons huisje in de Jacobastraat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef Walter-Ego het volgende:
.... Daarnaast zijn de woningen in de Jacobastraat en aan de Zoutkeetsingel vrij prijzig (Jacobastraat: ¤2000+/m²) waardoor het gehalte 'kansarme mensen' lager ligt dan verderop in de wijk. Je kan bij de waardebepaling van een woning niet zomaar uitgaan van het feit dat het de Schilderswijk is: de kwaliteit van de buurt varieert van straat tot straat.
In Regentessekwartier zijn hele mooie huizen, maar ook huizen die op veengrond gebouwd zijn en half verzakt zijn. In dat laatste voorbeeld woon ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef Walter-Ego het volgende:
@sport_life: Ik wil graag nog naar het Regentessekwartier verhuizen, maar de huizen zijn daar nét wat te duur voor me. Er zijn wel goedkopere woningen, maar die zijn in slechte staat en zie ik minder investeringspotentie in dan in deze woning. Mocht ik deze woning verkopen, dan overweeg ik zeker om naar het Regentessekwartier te verhuizen... of ik zoek een nieuw ontwikkelingsprojectje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |