quote:Op zondag 25 mei 2008 16:26 schreef Walter-Ego het volgende:
@athlonkmf: Den Haag is in een groot aantal buurten flink bezig. Aanvankelijk ging mijn voorkeur uit naar het Regentessekwartier, maar dat is allemaal nog net iets te duur. Overigens is die wijk een hele goede wijk om in te investeren: erg populair bij jonge mensen!
@dennisdotcom: Het is de Schapenlaan.
Je hebt sowieso een bouwvergunning nodig.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:28 schreef Rapaille het volgende:
Je mag hier toch niet zomaar een verdieping opbouwen? Anders koopt iedereen de bovenste verdieping in een apartementencomplex en zet er een extra verdieping op![]()
Ik neem aan dat de buren e.d ook akkoord moeten gaan ermee?
Dat dacht ik ook toen ik de lokatie bekeek. Er is wel alleen een gigantisch parkeerprobleem wat door de gemeente in 2008-2009 dramatisch gaat verergeren. In alle omliggende buurten zal een vorm van parkeerregulering van kracht worden, behalve mijn nieuwe buurtje. Het moge duidelijk zijn dat mijn buurtje een soort parkeervrijhaven gaat worden terwijl ik zelf m'n auto niet in een andere buurt kan parkeren. Ik vraag me af of de gemeente dat uberhaupt wel bedacht heeft bij het nieuwe parkeerplan. Ik had overigens ooit ergens gelezen dat er op het oude binnenterrein van Haag Wonen (thans Parnassia) de mogelijkheid was voor buurtbewoners om daar te parkeren. Weet jij daar toevallig iets van?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:55 schreef Essebes het volgende:
[..]
ow dat ken ik wel! Heb jaren lang in de Jacobastraat gewoond (die kleine arbeiderswoningkjes bij jou achter) Leuk buurtje, precies dicht genoeg bij het centrum en ver genoeg bij de rottigheid vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |