quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:24 schreef snoopy het volgende:
Jullie raden het nooitWij zitten hier nu voetbalplaatjes in zo'n verzamelalbum te plakken omdat Morris dat zo leuk zou vinden. Mijn vriend plakt en Morris kijkt tv
voetbal + bankje = nou ja, ik moest een nieuw topic maken (Ah nee hèquote:
We gaan nu het laatste stukje voegen. (auw, m'n knieen) en als het af is maak ik een foto!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:41 schreef Belana het volgende:
ik geloof dat ik ergens iets las over een hele mooie vloer buuf, foto? klinkt namelijk wel geweldig!
Wat ben je lekker crea BE! Ben heel benieuwd naar de foto's!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:43 schreef Brighteyes het volgende:Suzanna... ik geloof dat ik ook in een
bui zou raken daarvan hoor...
Ik kwam juist hierheen om even te![]()
![]()
Ons caravannetje wordt zo leuk met de nieuwe gordijntjes en bekleding enzo!En we hebben dat kleine dingetjes opgeknapt en aangepast! Het is zo jammer dat het nog 'zo lang' duurt voor we pas weg kunnen.
Ik zal nog wel even een foto maken als het helemaal klaar is.
Als je bij Marktplaats zoekt op Dolfinarium krijg je allemaal kortingsbonnen e.d. Misschien heeft iemand bij jou in de buurt iets voor je?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:19 schreef Vicky het volgende:
Ben even aan eht kijken wat we morgen zouden kunnen gaan doen... Zit te denken aan het dolfinarium, maar mén, wat is dat duur zeg..
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:37 schreef Reinhilde het volgende:
Thanks Webkim![]()
En Nixxx weet het nog niet, maar hij gaat me zo een masage geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |