abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2008 @ 16:20:04 #151
184465 Migue
Sensuele man
pi_58921593
Vergeet niet dat twee zoons van twee populaire Amerikaanse top-coureurs natuurlijk ook aardig meehelpen met de hernieuwde populariteit, helemaal omdat ze zelf ook races winnen.
Als Mario Dominguez dit weekend weer meedoet en PCM zich kan ontwikkelen zoals de andere ChampCar-teams doen, gaat dat ook weer een shitload aan Mexicaanse kijkers in de VS opleveren, en dus een nog grotere marks voor sponsoren.
Het gaat dus weer helemaal goedkomen met de Indy-/ChampCars
pi_58921989
Waarom zeg je nog champcars? Als je de champcars leuk vond kan je trouwens je eigen league beginnen ;

http://thegarageblog.com/garage/tag/champ-car-auction/
quote:
Timing equipment, race transporters, race cars, shop equipment, memorabilia and a bunch of those cool pace cars are all up for sale.
Where facts are few, experts are many.
pi_58934906
Vannacht de race gezien, wilde per see de MP4. De divx was al binnen maar die kwaliteit...

Niet zo een heel spannende race... maar toch wel oke. Veel crashes.
Wat is die Danica toch een trut, zag haar lopen alsof ze een kerel is En die bril staat haar ook niet. Vast in d'r period

Op naar Milwaukee
pi_58935476
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:34 schreef m1155 het volgende:
Vannacht de race gezien, wilde per see de MP4. De divx was al binnen maar die kwaliteit...

Niet zo een heel spannende race... maar toch wel oke. Veel crashes.
Wat is die Danica toch een trut, zag haar lopen alsof ze een kerel is En die bril staat haar ook niet. Vast in d'r period

Op naar Milwaukee
Als je er zo uitgetikt wordt kan ik t me best voorstellen hoor... Kom op, je rijdt in de fastlane van de pit, en iemand ramt je rechtstreeks uit ze box. Das gewoon amateur gedrag en Briscoe had op zich wel een mooi knietje verdiend
pi_58939727
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:05 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Als je er zo uitgetikt wordt kan ik t me best voorstellen hoor... Kom op, je rijdt in de fastlane van de pit, en iemand ramt je rechtstreeks uit ze box. Das gewoon amateur gedrag en Briscoe had op zich wel een mooi knietje verdiend
Dat is in ieder geval waar het publiek op hoopte aan het gejoel te horen
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_58983153
Edmonton als 17de race aan de racekalender toegevoegd.

Race is op 26 juli.

En daar het een voormalig vliegveld betreft is het in ieder geval een race waarbij je (veel) kan inhalen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_58983624
Goed om weer een extra circuit te hebben erbij ipv een oval

Toch jammer dat het geen Cleveland is, mijn favoriete vliegveldbaan En die andere track in Canada ga ik ook missen. Het Spa van Noord Amerika, Mont Tremblant.. wat een mooie race was dat vorig jaar (mede omdat Doornbos scoorde natuurlijk ).
pi_58985345
Altijd mooi een race er bij, mooi dat het geen oval is
pi_58989894
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:52 schreef sasquatsch het volgende:
Edmonton als 17de race aan de racekalender toegevoegd.

Race is op 26 juli.

En daar het een voormalig vliegveld betreft is het in ieder geval een race waarbij je (veel) kan inhalen.
Ik vond Edmonton en Cleveland vorig jaar tegenvallen kwa inhaal acties.
Het ging allemaal ook vrij hard als je de onboard beelden zag. Ik ben van mening dat hoe sneller het circuit of de bochten zijn, hoe minder er ingehaald kan worden....
pi_58991659
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:27 schreef m1155 het volgende:
Ik vond Edmonton en Cleveland vorig jaar tegenvallen kwa inhaal acties.
Het ging allemaal ook vrij hard als je de onboard beelden zag. Ik ben van mening dat hoe sneller het circuit of de bochten zijn, hoe minder er ingehaald kan worden....
Want op ovals wordt niet ingehaald? Met deze karretjes komt het zoiezo meer aan op durf van de aanvaller en verstandigheid van degene die ingehaald wordt, niet zozeer de aerodynamische grip of gebrek daaraan als je een auto volgt.
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:37:04 #161
184465 Migue
Sensuele man
pi_58992761
Volgend jaar gelukkig Cleveland, Longbeach en Michigan er weer bij, die horen er toch wel bij, en ik blijf ook hopen op de terugkeer van Fundidora Park, want wat een beeldschoon circuit is dat. Nazareth Speedway zou ook geweldig zijn, maar dat lijkt er voorlopig niet in te zitten...
Edmonton is verder wel leuk, aardig circuitje, en een race in Canada is ook nodig (México dus ook).
pi_58994030
Ik zou Laguna Seca er in 2009 wel bij willen zien.
  donderdag 29 mei 2008 @ 18:42:50 #163
184465 Migue
Sensuele man
pi_58994166
quote:
Battistini plans two Panther outings

By Andrew van de Burgt and Steven English Thursday, May 29th 2008, 13:34 GMT

Dillon Battistini Dillon Battistini will make his debut in the IndyCar Series with Panther Racing later this season.

The 30-year-old Briton, who won last weekend's Indianapolis 500-supporting Indy Lights race and lies second in the standings, is due to test for the team at Watkins Glen next month and again before his debut.

"There's a plan to do two races later this year, which will let me retain my rookie status for next year," he said.

"It's likely to be one oval and one street track. I don't know which ones, but maybe Surfer's Paradise. But for now I'm just focusing on getting the job done in Indy Lights."
YESSSSS!!! Dillon Battistini is goed! Geen Amerikaan, maar wel goed en een extra (Panther) auto in de race.
quote:
Engine rules set for 2011 overhaul

By Andrew van de Burgt and Steven English Thursday, May 29th 2008, 13:08 GMT

The Indianapolis 500The IndyCar Series plans to introduce new engine regulations for the 2011 season, with environmental pressures likely to influence any changes.

Potential specifications of the new power plants will be discussed in a round table forum in June, which will include IndyCar officials and teams, and senior figures in the US car industry.

If fuel economy and other environmental constraints are to influence the regulations it will almost certainly mean the end of V8 engines, which have been used since 1997. A smaller capacity four or six-cylinder turbocharged unit is considered the most logical move.

IRL competitions president Brian Barnhart said: "We're targeting senior level automotive executives to come to Indianapolis and collectively determine the options and vision for the IndyCar Series' next generation."

IndyCar's sole engine supplier, Honda, has committed to the series through these changes, until 2014, but is calling for more manufacturers to join the championship.

Honda has been the only engine supplier in the series since Toyota quit at the end of 2005 and it wants competition.

IndyCar boss Tony George would also welcome an engine rivalry in the series.

"Racing is about competition," he said. "It's always had competition and, while it can be successful without it, we think it works better with it because it attracts new players to the series."
Laat maar komen die competitie, IndyCar Series heeft duidelijk zijn oude opzet en visie losgelaten, en dat is alleen maar beter voor de sport, vooral ook de roep van Honda om meer competitie.
En laat die Turbo's maar komen, dan maar in combinatie met een V6je!
  donderdag 29 mei 2008 @ 18:44:15 #164
184465 Migue
Sensuele man
pi_58994193
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:36 schreef NY_Giant het volgende:
Ik zou Laguna Seca er in 2009 wel bij willen zien.
Dat spreekt voor zich. Wat mij betreft ook in ruil voor St.-Petersburg, daar heb ik nou weinig mee, en vind het echt zo'n slechte kruizing tussen Detroit en Cleveland.
pi_59047047
Voor de mensen die Sport1 hebben:

22:00: IndyCar Series LIVE!
Verslag van Milwaukee Mile.
pi_59049016
quote:
Op zondag 1 juni 2008 13:35 schreef Trystar het volgende:
Voor de mensen die Sport1 hebben:

22:00: IndyCar Series LIVE!
Verslag van Milwaukee Mile.
Zit dat in het KNP digitenne pakket ?
  zondag 1 juni 2008 @ 16:04:12 #167
184465 Migue
Sensuele man
pi_59050119
Voor de liefhebbers heb ik ook nog wel een P2P linkje, drop dan even PM voor 8 uur.

Andretti en Rahal op de frontrow, hoe focking cool klinkt dat!?
pi_59050308
quote:
Op zondag 1 juni 2008 16:04 schreef Migue het volgende:
Andretti en Rahal op de frontrow, hoe focking cool klinkt dat!?
Haha inderdaad. Gaaf dat Rehal al zo goed mee kan komen.
Overigens deed Wilson in Indy500 ook een tijdje aardig mee met de kop (totdat die de pits in moest)
  zondag 1 juni 2008 @ 19:13:55 #169
184465 Migue
Sensuele man
pi_59053452
Ja, het lijkt er toch op dat de ChampCar-teams het afgelopen maand begrepen hebben. Nuja, is Milwaukee natuurlijk geen oval zoals op de rest van de kalender - wel een prachtige uiteraard - dus het is even afwachten hoe het in Texas gaat, denk dat het daar toch weer wat minder zal gaan, op Milwaukee is men minder afhankelijk van pure snelheid.
Maargoed, het is een flinke stunt, al die ChampCar-rijders in de top 10, ben benieuwd voor vanavond
pi_59054832
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:13 schreef m1155 het volgende:

[..]

Zit dat in het KNP digitenne pakket ?
Nee, moet extra voor betaald worden.
pi_59056064
Will Power op p4 De grid ziet er veelbelovend uit voor de rest van t seizoen.. Jammer voor Danica, p13.
pi_59057149
Green, green, green... en alweer geel
pi_59059913
Ryan Briscoe wint z'n eerste IndyCar race
Nog een aardige crash op het einde, daardoor de race onder geel gefinished.
pi_59063444
Ik denk ik zeg niks meer hier, aangezien het gros de download moet kijken bij gebrek aan beter Beetje domper van een finish aangezien het de rondes ervoor dik spannend was. Dixon die 80% van de race aan de leiding ligt en dan vlak voor t einde moet ie t met p2 doen

Leuk voor Briscoe, maar niet echt verdiend na zijn amateuristische actie op de brickyard vorige week
pi_59066441
na Briscoe reed wel een goede race. Wel jammer dat Marco Andretti na 40 ronden (dacht ik) op eens wel heel erg snel terug viel.
Trouwens, wat een kleine kut baan is het

[ Bericht 26% gewijzigd door Trystar op 02-06-2008 12:37:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')