Inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:02 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens mij was het Alex Lloyd.
Danica out! (door Briscoe, de eikel)quote:Op zondag 25 mei 2008 22:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik wilde net zeggen: ik zet mijn geld op Helio of Danica. Laat ik maar even wachten.
Als hij nou zij rear ipv left rear zou ik waarschijnlijk hetzelfde verstaanquote:Op zondag 25 mei 2008 22:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
"He nailed Danica in her left rear"... ben ik de enige die dat verkeerd verstaat?
Hoezo tot volgend jaar?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:43 schreef Bernard0s het volgende:
Netjes van Dixon. Heel sterk gereden.
Tot volgend jaar maar weer
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:43 schreef Bernard0s het volgende:
Netjes van Dixon. Heel sterk gereden.
Tot volgend jaar maar weer
The Milwaukee Milequote:Op zondag 25 mei 2008 22:44 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Hoezo tot volgend jaar?
Zondag is er weer een race in Milwaukee
En terecht. Ze had dan wel niet gewonnen, maar een top vijf had er in gezeten.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
Danica is nog steeds pissed off!
Zeg dat wel!quote:Op zondag 25 mei 2008 23:07 schreef NY_Giant het volgende:
Heerlijke wedstrijd. Nul reclame op Sport1! Wat een verademing vergeleken bij RTL...
Oeh! Dat is me die tien euro per maand wel waard!quote:Op zondag 25 mei 2008 23:41 schreef Trystar het volgende:
[..]
Zeg dat wel!![]()
En sport1 zend nu de rest van het seizoen van de IndyCar Series uit!
Nu begint het aantrekkelijk te worden jaquote:Op zondag 25 mei 2008 23:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oeh! Dat is me die tien euro per maand wel waard!
Veel spraakmakende Amerikaanse coureurs kiezen voor het Nascar kampioenschap, daar valt veel meer geld te halen en Nascar is binnen de domestic market veel populairder.quote:Op maandag 26 mei 2008 07:45 schreef Leatherface het volgende:
Wanneer ik de erelijst van de Indy 500 doorlees, zie ik dat er de laatste jaren veel meer buitenlandse winnaars waren dan Amerikanen.
Is dat een beetje inherent aan het internationaler worden van de IRL?
Dat is dus het gevolg geweest van de splitsing van CART en IRL in 1996. Nu zijn ze weer samen en de Indycar begint weer aardig populair te worden (met dank aan Danica (overwinning in Motegi) en Castroneves (Dancing with the stars). Hierop moeten ze gaan voortbouwen en hopenlijk werken de sportzenders hier aan mee door de Indycar Series meer airtime te geven.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:25 schreef Atreidez het volgende:
Nascar is niet alleen maar door interesse populair, het wordt de Amerikaanse burger bijna als propagando de strot ingeduwd. Waar de indycar een 2 uur programma krijgt op bijvoorbeeld ESPN, is de voorbeschouwing voor de Nascar alleen al 2 uur op diezelfde zender... Ook de grotere Amerikaanse geldschieters kiezen voor investing in Nascar, aangezien de ruimtes voor sponsoring ook stukken groter zijn. Ik zie die race niet snel meer gewonnen worden door Indycar
quote:Timing equipment, race transporters, race cars, shop equipment, memorabilia and a bunch of those cool pace cars are all up for sale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |