abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58893414
De beste imo zijn al gepost inderdaad.

6 tegen 2 en Huub met Amanda xD
  zondag 25 mei 2008 @ 12:08:46 #27
111260 Charmian
a little joy
pi_58895181
Het mooiste moment vond ik dat mijn idee gebruik werd door de FEBO bij een stemming voor een vakantie-reisje naar Istanbul. Degene die al ging mocht iemand meenemen en na een hoop gekonkel en what not kwam er een brief dat het wel iemand van hetzelfde geslacht moest zijn. De stemming ging natuurlijk down the drain
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:51 schreef Marrije het volgende:
Om 22.30 is de stemming afgelopen om unaniem te kiezen wie er naar Istanbul gaat.
Sinds ongeveer 22.20 wordt er alleen maar geschreeuwd, door werkelijk iedereen.
Om 22.46 heeft Huub een poging gedaan even wat stilte te krijgen. Het duurt nog geen minuut of Amanda loopt alweer te gillen. En weer een minuut verder loopt weer iedereen te gillen.

Foto: Prospera

Fot": Prospera

Er is trouwens één uitzondering: Jaap gilt niet mee, die staat met zijn notitieblokje aan de zijlijn.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 25 mei 2008 @ 12:21:23 #28
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_58895498
quote:
Op zondag 25 mei 2008 03:05 schreef Mannietje het volgende:
Geen filmpje!

Favoriete moment was na de finale! Huub die afstand nam van iedereen en buiten op het bordes ging zitten. Claire was hem al tijden kwijt en ging hem zoeken. Hij zat op het bordes en verklaarde haar, buiten het spel om, de liefde.

(Al dan niet of ze bij elkaar blijven, het was een mooi moment)
Je hebt stont in je ogen als je die liefdesverklaring echt vind..... Heb je ook het stukje gisteren gezien dat huub zegt "dat hij bepaald of hij bij claire is...."
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_58895873
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:21 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Je hebt stont in je ogen als je die liefdesverklaring echt vind..... Heb je ook het stukje gisteren gezien dat huub zegt "dat hij bepaald of hij bij claire is...."
Ja maar die laatste zin was niet op de manier zoals die op tv voorbij kwam
pi_58895977
Het moment dat Natasia Gordon op bezoek krijgt met de vraag of ze eerder de gouden kooi in wil.
Eerst haar zoon die HOMO tegen Gordon zegt en vervolgens cheynenne die hardverscheurend begint te huilen en Natasia die allemaal zegt, prima ik ga mee.
pi_58896444
Judith!
  zondag 25 mei 2008 @ 15:08:32 #32
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_58898911
Brian die Amanda en Huub in bed vind en het hele gebeuren tussen Nathanael en Huub.

"Mijn mammie"
  zondag 25 mei 2008 @ 18:02:06 #33
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58902656
Ultiem : de nacht voor het rijexamen van Natasia. Dat geklooi van Eric en Huub, vooral Eric was te grappig voor woorden.

Andere momenten die me wel aangrepen (goed en slecht) :
- 'cross the line'
- die slaapkamer scene dat Huub bij Ilona en Nena op bed Nathanael zit te fucken en dat die door zijn knie gaat
- de bewuste Huub vs Nathanael avond
- de terugkeer vervolgens van Huub en dan met name de reactie's van de medebewoners
- de geboorte van dat paardje
- SHE stoned
- het overlijden van Syl d'r pa (wat een kutwending was dat, maar mooie tv/streams)
- De Huub en Amanda avond was top (de aanranding, boehoe)
- Aanranding van Lieke
- De coma van Huub (spannend dagje met als hoogtepunt de plapauzevan Huub . )

En zo zijn er nog wel tal van toffe momenten. Maar de periode dat Huub terugkwam en Jaap er net inkwam was in mijn ogen wel de tofste tijd. Heel veel lol, veel feestjes en toffe gesprekken 's nachts, toen kon er nog van alles ...
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_58902782
El, die eerste twee zijn mij niet eens bekend ? Cross the line, en de slaapkamerscène.

Kan iemand dat uitleggen?
pi_58902799
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:02 schreef elcastel het volgende:
Ultiem : de nacht voor het rijexamen van Natasia. Dat geklooi van Eric en Huub, vooral Eric was te grappig voor woorden.

- 'cross the line'
- die slaapkamer scene dat Huub bij Ilona en Nena op bed Nathanael zit te fucken en dat die door zijn knie gaat
- de terugkeer vervolgens van Huub en dan met name de reactie's van de medebewoners
- SHE stoned
- het overlijden van Syl d'r pa (wat een kutwending was dat, maar mooie tv/streams)
- Aanranding van Lieke

En zo zijn er nog wel tal van toffe momenten. Maar de periode dat Huub terugkwam en Jaap er net inkwam was in mijn ogen wel de tofste tijd. Heel veel lol, veel feestjes en toffe gesprekken 's nachts, toen kon er nog van alles ...
Is daar een filmpje van?
  zondag 25 mei 2008 @ 18:25:44 #36
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58903058
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:09 schreef Jakhals het volgende:
El, die eerste twee zijn mij niet eens bekend ? Cross the line, en de slaapkamerscène.

Kan iemand dat uitleggen?
Cross the fokking line, was die ruzie tussen Huub en Nathanael in de tuin, vlakbij de keukendeur meen ik. Huub spuugde op de grond en Nathanael moest er maar overheen stappen. Zeer bekend fragment hoor.

De slaapkamerscene is ook wel ergens te vinden, Huub had gedronken ( . ) en lag bij Ilona en Nena op bed, Nathanael uit te dagen. Die rende opeens op Huub af toen hij hetniet trok, half tegengehouden door Natasia. Toen ging Nathanael door zijn knie. Ook wel een bekend gragment volgens mij.

SHE stoned ... ik weet of daar nog beelden van zijn terug te vinden. Was geen spectacel, maar vooral veel lol, dat was geloof ik op de masterbedroom.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_58905664
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 09:50 schreef noekje het volgende:

Deze ook.
Lieke had Palma ook aangerand trouwens en dat ging net even wat verder ook.

Die streamlocks waren overigens wel de grootste dieptepunten van de Gouden Kooi.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58906278
quote:
Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Lieke had Palma ook aangerand trouwens en dat ging net even wat verder ook.
Filmpje want die heb ik dan waarschijnlijk gemist.
Daarbij het gaat om "mijn" ultieme gouden kooi fragment.
Dat is niet discutabel natuurlijk.
Go hard or go home
pi_58906436
Is er een filmpje van de pokeravond met huub en dennis?
Dat Dennis huub zijn vinger brak?
  zondag 25 mei 2008 @ 22:01:51 #40
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_58907260
Ik vond die nacht dat Huub en Erik het bed van jaap in delen steeds naar andere locaties verplaatste.. heb krom gelegen toen..
  zondag 25 mei 2008 @ 22:09:21 #41
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58907428
De trap van Nena en de rest die erop volgde met een bellende Breien
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 25 mei 2008 @ 22:35:05 #42
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58908104
Het zijn er zoveel, maar vooral de eerste periode. Het laatste half jaar vond ik eigenlijk weinig aan en heb ik alleen de cossen gevolgd:

Ruzie Nena en Natasia over de vuilniszak
Huub en Nena Mcdonalds eten op een Jaap in de tuin
Terugkeer Huub dansend op tafel met Syl
Zangles met Juf Judith
Bart en Brian drank verstoppen (toen was Brian nog leuk)
  Forum Admin maandag 26 mei 2008 @ 00:19:52 #43
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_58910571
Het eerste filmpje wat ik van DGK gezien heb

Jaap die Huub beveelt: "Ga maar door het poortje"

Ik moet toegeven dat ik Jaap die eerste keer een vreselijke engerd vond, maar al bij de tweede maal dat ik dat filmpje terugzag, had ik de achterliggende ideologie doorgrond, welke de Goddelijke Overwinnaar voor ons in petto had
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  maandag 26 mei 2008 @ 14:10:55 #44
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_58919078
wat ik zelf heel mooi vond, is niet zo zeer een moment.. maar het eindspel van Jaap.. zelfs na de halve finale hadden Brian en Huub niet door wat Jaap gedaan had en bleven zich blind staren op elkaar.. beide hebben de laatste weken het spel erg zwak gespeeld enkel en alleen door Jaap.. deze foto vind ik wel illustratief daarvoor

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_58919537
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:02 schreef elcastel het volgende:

- 'cross the line'
- SHE stoned
- Aanranding van Lieke

in grote lijnen ben ik t hier wel mee eens, vooral het meest ultieme moment
sjongejonge wat was ik brak de dag erna... en wat heb ik zowat in me broek zitten piesen van t lachen
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_59029156
Mijn ultieme moment is toch echt IK SNAP JOU NIET,IK SNAP JOU NIET,Nog steeds briljant.
maar ook alle Nena momenten waren top
pi_59030454
De eieren op Juf Judith
Safaa die Palma gek maakt
Eric en Huub die in het zwembad donderen
Jaap die bij naakte Lieke onder de douche staat.
Jaap die kots gooit naar Palma.
pi_59041238
alles met 6 tegen 2.
pi_59041387
Para brotha!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_59041539
Laten we wel wezen, het "Zit je haar tussen d'r benen te beffen" moment was de mooiste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')