absoluut!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:36 schreef Markeerstift het volgende:
cross the fuckin line!
Zit je te neuken, Zit je te neuken, Wat een fucking hoer..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:11 schreef Scandalous het volgende:
Amanda en Huub in bed, die ontdekt werden door Brian. Gevolgd door het legendarische "Ik ben klaar om zelfmoord te plegen"![]()
quote:
quote:De Gouden Kooi - 26 oktober 2006
Nicolaas blijft!
De Miljonairs zitten bijeen in de woonkamer. Gisteren heeft de Amsterdammer meerdere malen verkondigd dat hij de Villa gaat verlaten. Om vijf uur is zijn bedenktijd voorbij. De grapjes zijn niet van de lucht: “Nicolaas vertrekt! Zijn spullen mogen worden verbrand”, grapt Bart.
Nicolaas loopt zonder een woord te zeggen langs de Miljonairs richting de slaapkamer. De Miljonairs weten niet meer wat ze moeten denken. Gaat Nicolaas nu echt zijn koffer pakken?
Dan komt Nicolaas weer tevoorschijn omhangen met tassen. “Je bent blij zeker”, zegt Nicolaas fel tegen Bart. Nicolaas schuift aan en begint aan zijn afscheidsspeech: “Ik heb het leuk gehad met jullie. Jullie weten waarom, ik wil mijn kinderen zien.” De Miljonairs kijken vol ongeloof toe.
De Miljonair heeft zelfs voor iedereen een persoonlijke boodschap: “Stephan ik ga mijn nachten wellicht missen. Sylvia paardrijd ze. Brian zet hem op, ga voor de volgende geldprijs. Natasia lieverd, succes met alles wat je gaat doen.” Aan het einde van zijn verhaal verschijnt er een grote grijns op zijn gezicht.”Ik blijf!!”, roept hij uit. “Ik blijf om jullie er helemaal er uit te zieken! Stuk voor stuk.
Ik ga f**cking winnen. Het spel is begonnen!”
Nicolaas heeft de tijd van zijn leven. De Amsterdammer heeft iedereen voor de gek gehouden. "Waar is de champagne?", roept Nicolaas.Vinden de andere Miljonairs dit ook een feestje waard?
Bron
Heb je hier een filmpje van?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 03:05 schreef Mannietje het volgende:
Geen filmpje!
Favoriete moment was na de finale! Huub die afstand nam van iedereen en buiten op het bordes ging zitten. Claire was hem al tijden kwijt en ging hem zoeken. Hij zat op het bordes en verklaarde haar, buiten het spel om, de liefde.
(Al dan niet of ze bij elkaar blijven, het was een mooi moment)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:51 schreef Marrije het volgende:
Om 22.30 is de stemming afgelopen om unaniem te kiezen wie er naar Istanbul gaat.
Sinds ongeveer 22.20 wordt er alleen maar geschreeuwd, door werkelijk iedereen.
Om 22.46 heeft Huub een poging gedaan even wat stilte te krijgen. Het duurt nog geen minuut of Amanda loopt alweer te gillen. En weer een minuut verder loopt weer iedereen te gillen.
Foto: Prospera
Fot": Prospera
Er is trouwens één uitzondering: Jaap gilt niet mee, die staat met zijn notitieblokje aan de zijlijn.
Je hebt stont in je ogen als je die liefdesverklaring echt vind..... Heb je ook het stukje gisteren gezien dat huub zegt "dat hij bepaald of hij bij claire is...."quote:Op zondag 25 mei 2008 03:05 schreef Mannietje het volgende:
Geen filmpje!
Favoriete moment was na de finale! Huub die afstand nam van iedereen en buiten op het bordes ging zitten. Claire was hem al tijden kwijt en ging hem zoeken. Hij zat op het bordes en verklaarde haar, buiten het spel om, de liefde.
(Al dan niet of ze bij elkaar blijven, het was een mooi moment)
Ja maar die laatste zin was niet op de manier zoals die op tv voorbij kwamquote:Op zondag 25 mei 2008 12:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je hebt stont in je ogen als je die liefdesverklaring echt vind..... Heb je ook het stukje gisteren gezien dat huub zegt "dat hij bepaald of hij bij claire is...."
Is daar een filmpje van?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:02 schreef elcastel het volgende:
Ultiem : de nacht voor het rijexamen van Natasia. Dat geklooi van Eric en Huub, vooral Eric was te grappig voor woorden.
Andere momenten die me wel aangrepen (goed en slecht) :
- 'cross the line'
- die slaapkamer scene dat Huub bij Ilona en Nena op bed Nathanael zit te fucken en dat die door zijn knie gaat
- de bewuste Huub vs Nathanael avond
- de terugkeer vervolgens van Huub en dan met name de reactie's van de medebewoners
- de geboorte van dat paardje
- SHE stoned
- het overlijden van Syl d'r pa (wat een kutwending was dat, maar mooie tv/streams)
- De Huub en Amanda avond was top (de aanranding, boehoe)
- Aanranding van Lieke
- De coma van Huub (spannend dagje met als hoogtepunt de plapauzevan Huub. )
En zo zijn er nog wel tal van toffe momenten. Maar de periode dat Huub terugkwam en Jaap er net inkwam was in mijn ogen wel de tofste tijd. Heel veel lol, veel feestjes en toffe gesprekken 's nachts, toen kon er nog van alles ...
Cross the fokking line, was die ruzie tussen Huub en Nathanael in de tuin, vlakbij de keukendeur meen ik. Huub spuugde op de grond en Nathanael moest er maar overheen stappen. Zeer bekend fragment hoor.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:09 schreef Jakhals het volgende:
El, die eerste twee zijn mij niet eens bekend ? Cross the line, en de slaapkamerscène.
Kan iemand dat uitleggen?
Lieke had Palma ook aangerand trouwens en dat ging net even wat verder ook.quote:
Filmpje want die heb ik dan waarschijnlijk gemist.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Lieke had Palma ook aangerand trouwens en dat ging net even wat verder ook.
in grote lijnen ben ik t hier wel mee eens, vooral het meest ultieme momentquote:Op zondag 25 mei 2008 18:02 schreef elcastel het volgende:
Ultiem : de nacht voor het rijexamen van Natasia. Dat geklooi van Eric en Huub, vooral Eric was te grappig voor woorden.
Andere momenten die me wel aangrepen (goed en slecht) :
- 'cross the line'
- die slaapkamer scene dat Huub bij Ilona en Nena op bed Nathanael zit te fucken en dat die door zijn knie gaat
- de bewuste Huub vs Nathanael avond
- de terugkeer vervolgens van Huub en dan met name de reactie's van de medebewoners
- de geboorte van dat paardje
- SHE stoned
- het overlijden van Syl d'r pa (wat een kutwending was dat, maar mooie tv/streams)
- De Huub en Amanda avond was top (de aanranding, boehoe)
- Aanranding van Lieke
- De coma van Huub (spannend dagje met als hoogtepunt de plapauzevan Huub. )
En zo zijn er nog wel tal van toffe momenten. Maar de periode dat Huub terugkwam en Jaap er net inkwam was in mijn ogen wel de tofste tijd. Heel veel lol, veel feestjes en toffe gesprekken 's nachts, toen kon er nog van alles ...
Ik blijf jouw relnacht met Eric het leukst vinden. Slepen met alle geluidsinstallaties die er maar te vinden waren, en maar giebelen tijdens het intapen van pluggen en snoerenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:19 schreef Huubdgk het volgende:
dat moment met claire vond ik ook een van de mooiste,
cross the fucking line vond ik ook een beste, aan de andere kant ik kan er zo wel 100 verzinnen
Aha, hier zit je boef. Ik dacht dat je in de COS kwam posten maar ok.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:19 schreef Huubdgk het volgende:
cross the fucking line vond ik ook een beste, aan de andere kant ik kan er zo wel 100 verzinnen
Ja en Huub zit hier nog te wachten, die post is van 18:19quote:Op maandag 2 juni 2008 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik blijf jouw relnacht met Eric het leukst vinden. Slepen met alle geluidsinstallaties die er maar te vinden waren, en maar giebelen tijdens het intapen van pluggen en snoeren
Je grootste fans zitten soppend op je te wachten, stel ze nou niet teleurquote:Op maandag 2 juni 2008 18:19 schreef Huubdgk het volgende:
Dit moet echt een fake zijnquote:Op maandag 2 juni 2008 19:31 schreef DGKDennis het volgende:
Mijn ultieme gouden kooi fragment is natuurlijk het mollen van die camera.
Ik heb toen echt kunnen laten zien dat ik het spel goed kan spelen, net voordat ik weg zou gaan nog laten zien dat ik de winnaar ben.
En de romantische momenten met Nadia zijn natuurlijk ook hoogtepunten.
Dat vond ik ook briljant. Disco in de slaapkamer! Claire was er nog niet zo lang, maar toen wiebelde ze al lekker mee! Eens kijken of ik die COS nog kan terugvinden, stonden leuke gifjes in.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:56 schreef Disana het volgende:
Ik blijf jouw relnacht met Eric het leukst vinden. Slepen met alle geluidsinstallaties die er maar te vinden waren, en maar giebelen tijdens het intapen van pluggen en snoeren
Haha, wat mij dan weer bij blijft is Jaap die steeds loopt te blèren. In jouw filmpje 'Beveiliging, beveiliging!!!'quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:26 schreef Gert het volgende:
Dit is me ook wel bijgebleven, van mevrouw de kinderverhaaltjes-voorlezer.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:18 schreef mazaru het volgende:
Ik heb me rot gelachen toen Mikey om drie uur 's nachts helemaal aangekleed naar boven kwam om naar zijn werk te gaan
[ afbeelding ]
'WÁT, IS ER!!??!' vind ik bijna net zo mooi als 'KIES. ERVOOR!!!'quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:09 schreef zijle het volgende:
Het moment waarin Huub en Dennis ruzie hebben buiten en Brian naar buiten komt gestampt dwars door de glazen deur: "WAT IS ER!"
LOL ik vond het ook humor toen ze de anderen wakker hielden met hun luidruchtige geneukquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:52 schreef BYKNT het volgende:
Nadia die door Dennis als een konijn wordt geneukt, en al kreunend roept van. Eerst een zoontje, dan een dochtertje, Eerst een zoontje, dan een dochtertje.
Ik heb hem hier gevonden:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:27 schreef Prospera het volgende:
ABC van Amanda, maar kan het filmpje niet terugvinden.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:46 schreef FP128 het volgende:
Mijn unieke Goude Kooi moment?
Deze![]()
de uitdruking om 01:12 op 'terror' Jaap zijn gezicht!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |