Het is vooral een kwestie van geld. Ik ben zo goed als blut en ik zou duizenden euro's moeten lenen om mijn verblijf/reiskosten naar en operatie in Duitsland te kunnen bekostigen daar m'n verzekeraar het niet zal vergoeden zonder erkenning van een nederlandse arts.quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Wat een verhaal joh. Ik kan je niet helpen, je alleen sterkte wensen en met je mee hopen op eindelijk een begripvolle arts. Ik begrijp dat je nu toch in NL wilt blijven qua artsen? Waarom kies je niet "gewoon" voor Duitsland, waar men je wel serieus neemt?
Het is meer dat alle frustratie en stress zich uiteindelijk tegen mijzelf richt. Als ik dit lichaam niet had gehad... als ik gewoon 'normaal' was geweest... om niet als een gestoorde behandeld te worden door psychologen (ik ben echt geen transsexueel, noch ben ik rijp voor een gesticht... stomme VUMC...). Al deze negatieve gevoelens maken het vervolgens moeilijk om met anderen om te gaan, omdat je toch je ei kwijt wil en wanhopig op zoek bent naar hulp en begrip, maar natuurlijk zijn weinig mensen daar van gediend en dus voel je je nog eenzamer en ellendiger... Gewoon een neerwaartse piraal waar het ontzettend moeilijk is om uit te komen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef Poeke het volgende:
[..]
Van betreft je vriendin:![]()
Wat betreft zelfmoord/automutilatie: Please don't...
Je bent zo hard bezig de antwoorden te vinden wat betreft je lichaam, zonde om te beschadigen wanneer je straks je antwoorden krijgt.
Als je de link volgt kun je het project waar deze lezing over ging in PDF formaat lezen. Ik hoop dat je er wat mee kunt.quote:We are pleased to present you the first edition of Creation of Sex? Gender? in English. After receiving positive feedback and noting high interest for the first edition of Kreacija Spola? Roda? (in Croatian-Bosnian-Serbian language), we decided to go a bit deeper, and update and refresh its content regarding sex, gender and human rights, and to also adjust and translate it in English.
* Creation of Sex? Gender? questions creation and usage of terms sex and gender on social and individual levels in the fields of medicine, biology, legislation, education, language, politics, activism, human rights and history. We discuss sex and gender as identities and forms of personal expression, but also as social constructs, roles and norms, and as basis of classification, inequality and discrimination.
* Creation of Sex? Gender? is envisioned to be interactive, informative and educational brochure/manual which contains exercises, questions and examples from everyday life. It can be used for personal reflextion, learning, and (self)change, as well as for group educational work.
* Creation of Sex? Gender? is intended to find its place in schools, universities, public libararies, organizations and networks of civil society, as well as in relevant institutions and organizations for human rights, women's rights and LGBTIQ rights in the region and beyond.
* Creation of Sex? Gender? is available as PDF document at http://www.zenskasoba.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=110&Itemid=29. This edition is also published in Croatian/Bosnian/Serbian as Kreacija spola? Roda?
Received Donationsquote:Op zondag 26 april 2009 08:02 schreef JumpingJacky het volgende:
Ze blogt hier, dus als je interesse hebt, kan je je hier inlezen: http://mayaposch.blogspot.com/
Nee. Als je even had gelezen... voelt ze zich geen van beide.quote:Op zondag 26 april 2009 17:35 schreef Dingess het volgende:
TS heeft dus een vagina en een penis. Ze ziet er vrouwelijk uit (ik heb de foto's gezien) maar hoe voelt ze zich? Voelt ze zich mannelijk of vrouwelijk? Zelf denk ik vrouwelijk omdat ze zich als een vrouw kleed. Heb ik het goed?
Sorry, ik heb geen zin om alles door te lezen.
Dit stukje betwijvel ik ten zeerste. Volgens mij heeft ze alleen een penis en denkt ze zelf dat ze een dichtgegroeide vagina heeft.quote:Op zondag 26 april 2009 17:35 schreef Dingess het volgende:
TS heeft dus een vagina en een penis.
Er is blijkbaar fraude gepleegd in mijn zaak bij de Nederlandse ziekenhuizen:quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:32 schreef Angst het volgende:
[..]
Dit stukje betwijvel ik ten zeerste. Volgens mij heeft ze alleen een penis en denkt ze zelf dat ze een dichtgegroeide vagina heeft.
Artsen zijn niet zo achterlijk dat als er een duidelijke vagina en penis is, te zeggen dat ze geestelijke gestoord is.
Ellendan zegt ook nergens duidelijk dat dit het geval zou jmoeten zijn.
Waarom direct fraudequote:Op zondag 19 juli 2009 07:14 schreef Elledan het volgende:
[..]
Er is blijkbaar fraude gepleegd in mijn zaak bij de Nederlandse ziekenhuizen:
http://www.mayaposch.com/irregularities.php
http://www.mayaposch.com/report_analysis.php
Dit zou verklaren waarom men in twee Duitse (onafhankelijke) klinieken hermafroditeit concludeerde, en 'niets' zag in Nederland.
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fraudequote:Fraude is een vorm van bedrog; de zaken worden anders voorgesteld dan ze zijn, door op papier of digitaal een onjuiste weergave te geven van de werkelijkheid. Men spreekt ook van oplichting, hoewel oplichting een breder begrip is: het kan ook op andere manieren geschieden.
Graag gedaanquote:Op maandag 20 juli 2009 16:49 schreef Pritt het volgende:
Iemand die van Ocarina of Time houdt is sowieso een held.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |