abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61662326
quote:
Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Wat een verhaal joh. Ik kan je niet helpen, je alleen sterkte wensen en met je mee hopen op eindelijk een begripvolle arts. Ik begrijp dat je nu toch in NL wilt blijven qua artsen? Waarom kies je niet "gewoon" voor Duitsland, waar men je wel serieus neemt?
Het is vooral een kwestie van geld. Ik ben zo goed als blut en ik zou duizenden euro's moeten lenen om mijn verblijf/reiskosten naar en operatie in Duitsland te kunnen bekostigen daar m'n verzekeraar het niet zal vergoeden zonder erkenning van een nederlandse arts.

Het idee om mij voor jarenlang in de schulden te steken staat mij niet echt aan, maar als ik deze maand nog steeds geen zekerheid heb zal ik er zeker aan gaan denken... weet iemand nog een goed duits ziekenhuis?
pi_61662551
Ik doneer je wel wat
I pwn nVidia.
HD4850 pwndz 9800GTX/8800GTX/8800GTS/8800GT.
HD4870 pwndz GTX260.
pi_61662750
quote:
Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef Poeke het volgende:

[..]

Van betreft je vriendin:
Wat betreft zelfmoord/automutilatie: Please don't...

Je bent zo hard bezig de antwoorden te vinden wat betreft je lichaam, zonde om te beschadigen wanneer je straks je antwoorden krijgt.
Het is meer dat alle frustratie en stress zich uiteindelijk tegen mijzelf richt. Als ik dit lichaam niet had gehad... als ik gewoon 'normaal' was geweest... om niet als een gestoorde behandeld te worden door psychologen (ik ben echt geen transsexueel, noch ben ik rijp voor een gesticht... stomme VUMC...). Al deze negatieve gevoelens maken het vervolgens moeilijk om met anderen om te gaan, omdat je toch je ei kwijt wil en wanhopig op zoek bent naar hulp en begrip, maar natuurlijk zijn weinig mensen daar van gediend en dus voel je je nog eenzamer en ellendiger... Gewoon een neerwaartse piraal waar het ontzettend moeilijk is om uit te komen.

Ik voel mij ellendig als ik zie hoe anderen gewoon kunnen werken, een relatie hebben en vrienden. Zelf heb ik al jaren niet meer kunnen werken (gebrek aan motivatie... gevoel van uitgebrand en lusteloos te zijn), heb ik nog nooit een relatie gehad en kan ik het aantal echte vrienden op de vingers van 1 hand tellen en nog een hoop vingers overhouden.

Ik zal mijn lichaam niet beschadigen... ik haat littekens (en tattoo's en piercings ) en de gedachte dat anderen de restanten van mijn lichaam zullen vinden na m'n zelfmoord staat mij echt tegen. Ik heb het al een keer gezien nadat iemand voor m'n trein was gesprongen. Toch wel een ervaring die je bij blijft. Echter, als ik een pil naast mijn bed had liggen waarmee ik snel en pijnloos zelfmoord zou kunnen plegen was ik hier al lang niet meer. Daarvoor doet leven gewoon teveel pijn op dit moment.

Maar goed, op dit moment is het enige wat ik echt bij mijzelf doe is af en toe mijn torso bewerken met m'n vuisten totdat ik huilend van de pijn op de grond lig. Nog best wel extreem, maar tenminste niet beschadigend.

In ander, meer positief nieuws: een enorm aardig persoon hier op dit forum heeft mij eerder vandaag 100 Euro gedoneerd via m'n site Hiervoor mijn dank ^_^
pi_61662763
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef ATi. het volgende:
Ik doneer je wel wat
Dank je wel
pi_61663763
Hee Elledan. Heftig verhaal. Erg triest dat je blijkbaar door de verschillende medische instanties niet erg serieus wordt genomen...

Ik ben me momenteel (uit eigen interesse, heb verder geen bepaalde 'afwijking' of iets dergelijks) erg aan het verdiepen in verschillende soorten van seksualiteit, sekses, gender etc. en in hoeverre de samenleving hier een rol in speelt. Ik ben in mijn speurtocht dit project tegengekomen en heb dit met veel interesse gelezen en ben hier zeer enthousiast over! Ik heb over dit project ook een lezing gevolgd. Daar was de volgende introductietekst bij:
quote:
We are pleased to present you the first edition of Creation of Sex? Gender? in English. After receiving positive feedback and noting high interest for the first edition of Kreacija Spola? Roda? (in Croatian-Bosnian-Serbian language), we decided to go a bit deeper, and update and refresh its content regarding sex, gender and human rights, and to also adjust and translate it in English.

* Creation of Sex? Gender? questions creation and usage of terms sex and gender on social and individual levels in the fields of medicine, biology, legislation, education, language, politics, activism, human rights and history. We discuss sex and gender as identities and forms of personal expression, but also as social constructs, roles and norms, and as basis of classification, inequality and discrimination.

* Creation of Sex? Gender? is envisioned to be interactive, informative and educational brochure/manual which contains exercises, questions and examples from everyday life. It can be used for personal reflextion, learning, and (self)change, as well as for group educational work.

* Creation of Sex? Gender? is intended to find its place in schools, universities, public libararies, organizations and networks of civil society, as well as in relevant institutions and organizations for human rights, women's rights and LGBTIQ rights in the region and beyond.

* Creation of Sex? Gender? is available as PDF document at http://www.zenskasoba.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=110&Itemid=29. This edition is also published in Croatian/Bosnian/Serbian as Kreacija spola? Roda?
Als je de link volgt kun je het project waar deze lezing over ging in PDF formaat lezen. Ik hoop dat je er wat mee kunt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tristessa op 15-09-2008 23:59:00 (Nog iets extra's toegevoegd.) ]
pi_61682157
Zojuist van het Erasmus via dokter Schipper gehoord dat de MRI van vorige week een 'foutje' was en niet door hem aangevraagd. Ook wist hij mij te melden dat zowel op de duitse beelden als op de beelden van vorige week niets bijzonders te zien was.

Nu zijn Duitsland en het Erasmus het dus niet met elkaar eens. Mijn ervaringen zijn het eens met Duitsland. Wat het VUMC nog gaat zeggen wacht ik in spanning af.
pi_61811913
Het VUMC heeft dus dezelfde mening als het Erasmus. Het AMC wil mij nog helpen, maar ik ben nu ook contact aan het zoeken in Duitsland. Volgende week hoop ik meer te horen.
  zondag 26 april 2009 @ 02:06:58 #108
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68382959
hoe is het nu met TS?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68384154
Ze blogt hier, dus als je interesse hebt, kan je je hier inlezen: http://mayaposch.blogspot.com/
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  zondag 26 april 2009 @ 17:35:47 #110
220480 Dingess
PeeVeeDeeAaa
pi_68398148
TS heeft dus een vagina en een penis. Ze ziet er vrouwelijk uit (ik heb de foto's gezien) maar hoe voelt ze zich? Voelt ze zich mannelijk of vrouwelijk? Zelf denk ik vrouwelijk omdat ze zich als een vrouw kleed. Heb ik het goed?

Sorry, ik heb geen zin om alles door te lezen.
  zondag 26 april 2009 @ 17:36:57 #111
220480 Dingess
PeeVeeDeeAaa
pi_68398181
quote:
Op zondag 26 april 2009 08:02 schreef JumpingJacky het volgende:
Ze blogt hier, dus als je interesse hebt, kan je je hier inlezen: http://mayaposch.blogspot.com/
Received Donations
Last Donations:
* 15 Euro
* 100 Euro (0livia)
* 10 Euro (wiebbe)

pi_68400581
Hoi Maya,

Heel moedig dat je persoonlijk verhaal met dit forum wilt delen...

Herkenning lees ik in je verhaal en op je site als het gaat over de medische wereld hier in Nederland en de problematiek welke mensen krijgen als ze met hun zelf in de knoop zitten als het gaat om geslachtsbepaling.

De hoogdrempel systematiek werkt in het geval zoals het bij jou betreft averechts.

Ik wens je heel veel sterkte en aan de donaties te zien kan je binnenkort richting Duitsland waar je eindelijk geholpen zal worden zonder allerlei vervelende toestanden erom heen.
Uitgezonderd van het feit dat je met geld over de brug moet komen even niet meegerekend
N.v.t
pi_68436511
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:35 schreef Dingess het volgende:
TS heeft dus een vagina en een penis. Ze ziet er vrouwelijk uit (ik heb de foto's gezien) maar hoe voelt ze zich? Voelt ze zich mannelijk of vrouwelijk? Zelf denk ik vrouwelijk omdat ze zich als een vrouw kleed. Heb ik het goed?

Sorry, ik heb geen zin om alles door te lezen.
Nee. Als je even had gelezen... voelt ze zich geen van beide.

Ze kleedt zich als vrouw omdat dat makkelijker is...
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:32:20 #114
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_68451472
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:35 schreef Dingess het volgende:
TS heeft dus een vagina en een penis.
Dit stukje betwijvel ik ten zeerste. Volgens mij heeft ze alleen een penis en denkt ze zelf dat ze een dichtgegroeide vagina heeft.
Artsen zijn niet zo achterlijk dat als er een duidelijke vagina en penis is, te zeggen dat ze geestelijke gestoord is.
Ellendan zegt ook nergens duidelijk dat dit het geval zou jmoeten zijn.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_71111143
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:32 schreef Angst het volgende:

[..]

Dit stukje betwijvel ik ten zeerste. Volgens mij heeft ze alleen een penis en denkt ze zelf dat ze een dichtgegroeide vagina heeft.
Artsen zijn niet zo achterlijk dat als er een duidelijke vagina en penis is, te zeggen dat ze geestelijke gestoord is.
Ellendan zegt ook nergens duidelijk dat dit het geval zou jmoeten zijn.
Er is blijkbaar fraude gepleegd in mijn zaak bij de Nederlandse ziekenhuizen:

http://www.mayaposch.com/irregularities.php
http://www.mayaposch.com/report_analysis.php

Dit zou verklaren waarom men in twee Duitse (onafhankelijke) klinieken hermafroditeit concludeerde, en 'niets' zag in Nederland.
  zondag 19 juli 2009 @ 12:17:27 #116
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_71114077
quote:
Op zondag 19 juli 2009 07:14 schreef Elledan het volgende:

[..]

Er is blijkbaar fraude gepleegd in mijn zaak bij de Nederlandse ziekenhuizen:

http://www.mayaposch.com/irregularities.php
http://www.mayaposch.com/report_analysis.php

Dit zou verklaren waarom men in twee Duitse (onafhankelijke) klinieken hermafroditeit concludeerde, en 'niets' zag in Nederland.
Waarom direct fraude
Ja... echt!
pi_71139973
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:17 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Waarom direct fraude
quote:
Fraude is een vorm van bedrog; de zaken worden anders voorgesteld dan ze zijn, door op papier of digitaal een onjuiste weergave te geven van de werkelijkheid. Men spreekt ook van oplichting, hoewel oplichting een breder begrip is: het kan ook op andere manieren geschieden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fraude
pi_71142662
Beste Jij,

Ik heb met verbazing zitten lezen wat er allemaal speelt.
Goed ergens is het wel kenmerkend.
Duidelijk is ook dat dit niet kan en mag gebeuren.

jij zit er maar mee, terwijl anderen hun handen van ej af trekken, en alles maar aan jezelf overlaten.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het ontzettend knap vind van je dat je hier openheid over geeft.
Ik ben een aandachtig volger van je zoektocht geworden.
Ik hoop echt dat men nu eindelijk dan in het AMC wakker wordt, en doet wat de medische wetenschap moet doen, namelijk; er zijn voor mensen.
pi_71145963
Jeetje wat lijkt me dit lastig! Veel succes en sterkte!
pi_71153664
Dank jullie wel!
  maandag 20 juli 2009 @ 16:49:32 #121
148059 Pritt
Atheïst
pi_71153836
Iemand die van Ocarina of Time houdt is sowieso een held.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_71155870
No worries...en uhm tsja....ik zie gewoon een erg leuke meid hoor.
maar goed...wie ben ik?

Ciao
pi_71249369
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:49 schreef Pritt het volgende:
Iemand die van Ocarina of Time houdt is sowieso een held.
Graag gedaan
  woensdag 29 juli 2009 @ 03:56:59 #124
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_71417492
Interessant verhaal!

Dus, als ik het goed begrijp:

- een chimera is een persoon die door het hele lichaam heen cellen van verschillend DNA naast elkaar heeft? Dus, stel dat de ene helft van een twee-eiige tweeling met de andere helft versmelt, dan heb je dus echt twee keer compleet verschillend DNA in je llijf. Bij een eeneiige tweeling zal dit dus anders zijn, aangezien je het DNA van de moeder al deelt.

- mozaïcisme is, net als bij Foekje Dillema, een op hol geslagen celdeling in de vroege groei van de embryo waardoor je XXY kunt hebben? En hierbij kan ook verschil optreden in hoeveelheden X of Y tussen de verschillende soorten cellen in je lijf (dus ook geslachtsklieren vs. bijv. skeletgroei)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:25:16 #125
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_71434039
veel sterkte hiermee, ik lee(s)(f) met je mee

hele kleine donatie gedaan (omdat meer voor mij financieel niet mogelijk is)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')