Ik vertel liever niet op dit forum waar ik woon.quote:
IK WEET Tquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vertel liever niet op dit forum waar ik woon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je schrok hé!!!1112!!!@!@`12`!~!!!!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
IK WEET T
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je schrok hé!!!1112!!!@!@`12`!~!!!!
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:53 schreef Rumille het volgende:
MoggelMoggelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
weet niet, kan best zijn dat jij een andere uitleg van "normaal" hebt dan wijquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:47 schreef Samzz het volgende:
Is het normaal om op een vrije dag om half zes wakker te worden?
Nee he? Dat dacht ik al...
heb 1 op DVD, beide in bioscoop gezien, vette filmsquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:14 schreef Samzz het volgende:
Jaaaa oke... dat zou kunnen.
Ik ga vanavond denk ik mooi National Treasure 1 en 2 kijken
Jaaa ze lijken mij ook enorm tof! Na een hele dag voor school te hebben gewerkt, is een avondje ontspannen best toegestaan, vind ik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb 1 op DVD, beide in bioscoop gezien, vette films
ooh, schatje tochquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:14 schreef Samzz het volgende:
M'n laptop doet het weer, inclusief internet. Kan ik dat verrekte Windows Live Messenger toch niet installerenBooohhh ik ben echt een computernitwit
dat is niet tofquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:58 schreef Samzz het volgende:
Het is echt triest met me gesteld...
Wheeheehehe ik moet er haast van huilen.
weet ik welquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:02 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde gewoon een beetje medeleven creëren zeg maar.... het is niet echt zo sneu met me gesteld hoor
ik ben zaterdag en zondag op de campingquote:Zaterdag en zondag kermis in Geesteren
Coolquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet ik wel
en anders troost ik je wel![]()
[..]
ik ben zaterdag en zondag op de camping
mijn vriendin is waarschijnlijk niet op de campingquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik niet, ik ben in Geesteren met vriendlief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |